Witam ma problem jak ruszam to od 0 do 15 mam dużego muła od 15 do 40 zarąbiste przyśpieszenie a potem znów muł od 40 do 50 i od 50 do 70 dobra przyśpieszenie.Co mam zrobić żeby przyspieszał już dobrze od zera ??? i czego to może być wina??? Proszę o szybką pomoc. Wiem że były już takie tematy ale nie znalazłem w nich nic co by pasowało do mojego problemu
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom -Wata w tłumiku HEBO -Sprężyna dociskowa metrakit +15% -Spreżynki zielone HEBO -Łożyska SKF C4 -Rolki Stage6 4g -Kruciec 19 wypolerowany -Polini Speed Control -Pasek Malossi Special Belt -Przełożenia od SR'y -Komora wału wypolerowana -Sprzegło Tec Evo Racing -Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA -Spojler -Niebieskie ledy wsoczewkach -Białe felgi -Niebieskie nakrętki na wentyle -Niebieski śilnik -Niebieskie wężyki paliwa i oleju -Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało -Biała pokrywa przekładni
Widzę że rolki 4g i dobrze.
Ale możesz pobawić się sprężynkami sprzęgła i centralną(dociskową)
Sprężynki sprzęgła przy takim setupie proponuje niebieskie HEBO
A centralka? może 15% starczyć
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
A gdzie mogę znaleść sprężynki sprzęgła hebo do seryjnego sprzęgła. Bo szukałem na mielochu ale do serji nic znalazłem.
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom -Wata w tłumiku HEBO -Sprężyna dociskowa metrakit +15% -Spreżynki zielone HEBO -Łożyska SKF C4 -Rolki Stage6 4g -Kruciec 19 wypolerowany -Polini Speed Control -Pasek Malossi Special Belt -Przełożenia od SR'y -Komora wału wypolerowana -Sprzegło Tec Evo Racing -Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA -Spojler -Niebieskie ledy wsoczewkach -Białe felgi -Niebieskie nakrętki na wentyle -Niebieski śilnik -Niebieskie wężyki paliwa i oleju -Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało -Biała pokrywa przekładni
idź do sklepu motoryzacyjnego tam na pewno znajdziesz
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne )
jak masz filtr stożkowy to ci bierze za duzo powietrza dlatego muł kup wiekszą dysze i po sprawie a jak nie masz stożka to kup rolki coś około 5 g
Mechanika:
Cylinder 70cc power force
Tłumik sportowy tecnigas next R
Odblokowane Przełożenia
Sportowy gazior
Świeca NGK
Nowe uszczelki
Rolki 4.0 g Hebo
Króciec ssący 19mm
Filtr stozkowy WM
Chwytak powietrza
Optyka;
Pokrywa wariatora w sreberku
Grill od wersji R
Licznik od ziliona
Ledy w liczniku
Migacze tył od ziliona
Spojler od wersji R
Siatka w wlotach
Karbon
Naklejki Stage 6
Podświetlenie przodu i silnika
Skrócony błotnik tylni
Rejestracja podniesiona wyżej
Biały klosz lampy tylnej
Żarówka led od światłą stop
Czarne lagi
Wentyle pociski
Białe napisy na oponach
Podświetlenia tarczy licznika
Ledy w soczewkach
Czerwony klocek hamulcowy
Wężyki i filtr paliwa
_________________________________________________________
Dawid
A może to też być wina rozrególowanego gaźnika czy nie??? Nie jestem pewny czy jest on rozlegorowany ale dużo pali i chyba musze dac go do jakiegos mechanika żeby go ustawił ..
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom -Wata w tłumiku HEBO -Sprężyna dociskowa metrakit +15% -Spreżynki zielone HEBO -Łożyska SKF C4 -Rolki Stage6 4g -Kruciec 19 wypolerowany -Polini Speed Control -Pasek Malossi Special Belt -Przełożenia od SR'y -Komora wału wypolerowana -Sprzegło Tec Evo Racing -Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA -Spojler -Niebieskie ledy wsoczewkach -Białe felgi -Niebieskie nakrętki na wentyle -Niebieski śilnik -Niebieskie wężyki paliwa i oleju -Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało -Biała pokrywa przekładni
TaK jest to możliwe ze jest rozregulowany gaźnik . U mnie wczoraj jak ejchałem po dołach .. się właśnie rozregulował ;/ i musiałem zdjąć filtr .. i założyć jakaś cienką warstwe np. ponczochy ... albo bylo też tak ze musiałem nawalić czegoś grubego ... bo mi sie tak regulował sam ;/ wiec sprawdź sobie też ty to.. bo też jest to możliwe I Love STUNT <3 !
Pod koniec nastepnego tygodnia wyreguluje gaznik i kupie mocniejszą sprezyne dociskowa i sprezynki sprzegła i zobacze czy bedzie lepiej .
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom -Wata w tłumiku HEBO -Sprężyna dociskowa metrakit +15% -Spreżynki zielone HEBO -Łożyska SKF C4 -Rolki Stage6 4g -Kruciec 19 wypolerowany -Polini Speed Control -Pasek Malossi Special Belt -Przełożenia od SR'y -Komora wału wypolerowana -Sprzegło Tec Evo Racing -Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA -Spojler -Niebieskie ledy wsoczewkach -Białe felgi -Niebieskie nakrętki na wentyle -Niebieski śilnik -Niebieskie wężyki paliwa i oleju -Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało -Biała pokrywa przekładni