witam.mam problem z katana i sam nie wiem co robić.pomocy
jechałem dzisiaj rano do szkoły około 5km na maxa - śpieszyłem się.i po przejechaniu około 4km ( pod szkołom ) coś ( taki dźwięk ja trrr trrr trrr trrr ) i od razu zgasła.nie chciała zapalić od razu z kopki ale odpaliła.v-max od razu się zmniejszył.I co około 1km jechałem 10km/h i od razu traciła moc i gasła.
przy pchałem ją do domu i odpaliłem po godzinie i wszystko ok ale przejechałem się po osiedlu 3km i znów ( dźwięk trrtrrtrr ) zgasła.
katana na wolnych obrotach jak zdjąłem korpus (pokrywę wariatora sprzęgła)
do coś stukało jestem raczej przekonany że to wariator.Ale nie jestem pewien.
dodam że jak na wolnych obrotach jak dodałem gazu trochę i jak puściłem to wydawało się mi że słyszę szum ( nie wiem czego wydawało się mi jakby samolotu ).
dzwon sprzęgła jest troszeczkę zmienił barwę od nowego sprzęgła--zdjęcie powyżej
proszę o pomoc szybka bo nie wiem co robić .
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne )
kolego poprostu ci puchnie tłok masz albo [cenzura]owy tłok albo juz ma taki przebieg ze szok. po przeciśnięciu do pełnego gazu tak sie robi bo puchnie tłok i pierścienie nie jezdzij tak długo z tym bo podczas puchniecia tłoka zaciera sie cyl wiec wiesz...
suzuki katana w tuningu zapraszam na mój post Katanka Vortexa Lubisz to suko? Pamietaj!!! nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
jeździć to już nią nie będę bo nie ma sensu
no ale czy to nie jest wina wariatora bo słyszę stukanie z jego strony ?
a może to dzwon ? jest trochę ( przypalony ) i jak może się nagrzeję to traci moc ?.
nic innego nie pozostaję jak [cenzura]owy cylinder ?
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne )
dzwon to napewno nie jest. moze to nie stuka wariator a wał
suzuki katana w tuningu zapraszam na mój post Katanka Vortexa Lubisz to suko? Pamietaj!!! nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
być może już nie długo będę rozbierał katanę i sprawdzał co poszło.dzięki za odpowiedzi.teraz już się upewniłem a tylko kasy brak to troszeczkę poczekam.Jeśli nie będę mógł się z czym poradzić do napiszę xD
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne )