Witam. Jako, że posiadam katanę full seryjną i urwałem kawałek cylindra zamówiłem sobie na allegro cylinder Italkit 70. Wstawiłem katanę do mechanika a on mi mówi, że problem jest z głowicą, bo seryjnie mam zagięte jeśli to dobrze zrozumiałem, to w moim seryjnym cylindrze zagięty jest "króciec, do którego przychodzi waż z chłodnicy", a w tym nowym cylindrze, ten króciec właśnie jest prosty. Ja się na tym nie znam kompletnie. Mój tata rozmawiał z tym gościem dziś i właśnie to mi przekazał. Silnik wyjechał razem z kołem tylnim ze skutera. Spotkaliście się z takim czymś? Jak temu zaradzić? Proszę o odpowiedź, pozdrawiam, LoY.
PS: Przyznam się bez bicia, że nie użyłem opcji szukaj na forum, bo po prostu nie wiedziałem jak to znaleźć.
http://www.polska...Y,50/63592
tak samo jak w airsal t6 masz głowice i kruciec na wprost a orginalnie idzie na bok. poprostu bierzesz i przeprowadzasz wąż chłodnicy obok modułu i pasi gites sam tak robiłem z tym zeby to pasowało
suzuki katana w tuningu zapraszam na mój post Katanka Vortexa Lubisz to suko? Pamietaj!!! nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika