Moja Katana ma już zrobione ponad 43000 przebiegu. Leci 40-45km/h z nawet dobrym przyspieszeniem(jeśli można to nazwać dobrym). Co by się przydało w niej wymienić żeby polepszyć vmaxa i odświeżyć ją trochę? Rolki i pasek wymieniłem, przełożenia wtórne już do mnie przyszły, wymienię je w wolnej chwili.
Tun Mechaniczny ***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
Po takim przebiegu ja na twoim miejscu bym wyją cały silnik z ramy rozebrał i zobaczył co tam do wymiany jest . Wariator to na pewno jeśli nie był wymieniany bo rowy pewnie ma . Łożyska na wale no i korbowód też pewnie w [cenzura] dostał po takim przebiegu. Cylek do szlifu pewnie chyba że kompresja dobra ale coś mi się nie chce wierzyć że tak jest skoro tak mało wyciąga. Kolega w bws po 30 tys wymieniał wszystkie łożyska w silniku myślę że też to powinieneś zrobić .
Dosłownie jak pisze valavme jak działa wszystko po takim przebiegu to może być na zasadzie pacz na mnie nie tykaj mnie . poczekaj jak coś zacznie się sypać albo przygotuj się na wydatki i wtedy zacznij robić .
"Gdy siedząc w nudnej klasie usłyszę dźwięk szejsety
Automatycznie się uśmiecham i wyglądam jak kretyn"
Wymień przełożenia i więcej nie kombinuj, jak jeździ i nie pali jakoś dużo to się ciesz. Jeśłi masz zacząć grzebać to trzeba konkretny remont zrobić, bo inaczej będzie się już ciągle sypać. A z nowymi przeło powinien polecieć te 60;]