tylko patrze na te katody za 29 zl i tam jest potrzebny inverter to trzeba bylo by kupic katode za 29 zl i iverter za 36zl tak patrze na strone http://skutercent...th=386_429
Edytowane przez Daniez dnia 14-07-2009 21:42
Musisz zamontować wyłącznik (koszt od 50gr-2 zł)
Tu masz artykuł gdzie można zamontować wyłacznik http://www.suzuki...eadmore=27
Edytowane przez wiernyl dnia 14-07-2009 20:59
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r
Ja mam właśnie 2 takie zielone neony na sprzedaż wraz z całym okablowaniem dobrze zrobionym. Kable na tyle starczają, że możesz je umieścić gdzie chcesz. Od neonów biegną kable, które zakończone są złączkami, dalej trafiają do kostki, do kostki kablem podłączony jest włącznik (nie jakiś pstryczek za 2zł, tylko porządny włącznik), dalej wszystko idzie do akumulatora. Jak jesteś zainteresowany to pisz gg: 8829517
Edytowane przez kawior311 dnia 14-07-2009 21:46
Jak neon ma podłączenie do styku zapalniczki 12V to po prostu rozbierasz tą wtyczkę i tam mas 2 kable...jeden pod przełącznik i pod aku a drugi centralnie pod aku i po kłopocie...
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach