Jak dajesz mocny cyl to oczywiście z większą mocą tłok atakuje w duł przy pracy a więć ciężej go wypchać w górę i dlatego przy większym przeciążeniu padają słabe łożyska nieprzystosowane do takich nacisków i obrotów. Korbowód raczej nie pada w skuterach ( chyba się nie spotkałem) a sport może jest troche lżejszy więc może coś dać. Jak pakujesz mocny cyl musisz pamiętać o wszystkim co podlega mocnym przeciążeniom przy pracy.
w wale siada tylko łożysko wewnętrzne korbowodu, jeśli to łożysko się zatrze na dużych obrotach, to może pęknąć korbowód. u mnie w aeroxie EVO jak pękło to łożysko, to urwał się korbowód, i aż się sworzeń tłoka wygioł
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725 http://img51.imag...510974.jpg