Słaby v-max na full tuningu
|
ghg999 |
Dodany dnia 04-05-2009 20:28
|
Nowy
Postów: 39
Data rejestracji: 24.10.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Tak jak w temacie słaby v-max na full tuningu mam wymienione:Wariator POLIN, Wydech METRAKIT, Gaźnik ARRECHE17,5, Filtr stożkowy METRAKIT, Zawór membranowy HEBO, Sprzęgło POLINI G2, Pasek kevlarowy POLINI, Cylinder 70ccm METRAKIT, Przekładnie pierwotnom TOP RACING, Przekładnie wtórną POLINI.
I mam problem z v-max jedzie mi 90-100 a niektórym jedzie 115-120.
i mam problem z ustawieniem obrotuw gażnik wyregulowany a jak ściągłem wydech to miał odroty wolne więc myśle że to wina tłumnika lub waty tłumiącej.
Sprzgło już regulowałem i mam założone rolki 5,5g.
Inie wiem czemy tylko tyle jedzie.
Proszę o pomoc z góry dzięki |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 04-05-2009 20:36
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Regulacaj napedu jaak spręzyna dociskowa ? |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 04-05-2009 21:47
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
Ściągnij HOMOLOGACJE z wydechu i wyreguluj gazior . Brawo za ortografie
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
dudek115 |
Dodany dnia 04-05-2009 21:55
|
Coś wiem
Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
sprawdź dociskową, i homologacja.. |
|
|
|
ghg999 |
Dodany dnia 04-05-2009 22:39
|
Nowy
Postów: 39
Data rejestracji: 24.10.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Na kartce która przyszła to pisało że nie ma homologacji a sprężyna jaką mam to niebieska polini |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 05-05-2009 13:47
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
Ale lepiej sprawdź. Moze pisać ze nie ma a jest
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
wiernyl |
Dodany dnia 05-05-2009 13:48
|
Stały bywalec
Postów: 343
Data rejestracji: 26.02.09
Pomógł: 11 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
tylko jaka ma twardość twoja niebiekska polini...??
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 05-05-2009 15:47
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Czasami za słaby v-max odpowiada pasek Kevlarowy.
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
ghg999 |
Dodany dnia 05-05-2009 20:56
|
Nowy
Postów: 39
Data rejestracji: 24.10.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
A czym on się różni od zwykłego.
Gdzie jest homologacja w wydechu METRAKIT. |
|
|
|
wiernyl |
Dodany dnia 05-05-2009 21:43
|
Stały bywalec
Postów: 343
Data rejestracji: 26.02.09
Pomógł: 11 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
poczytaj na forum. Było o tym pisane setki razy!!
Edytowane przez wiernyl dnia 05-05-2009 21:43
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 06-05-2009 14:40
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Kewlar jest twardszy. Lepiej zmień pasek bo ci się szybko wario zjedzie. Musisz z rolkami i dyszami pokombinować. |
|
|