Czy rolki w wariatorze trzeba smarować jakimś smarem? Jak pierwszy raz wymieniałem rolki to były jak gdyby brudne od smaru. Ostatnimi czasy rolki w moim mieczu słychać, i zastanawia mnie co jest tego przyczyną. Rolki jaką około 1000 przebiegu.
Jak kupiłeś rolki za 25 zł to zużyją się po 500 km rolki można troche nawilżyć olejem tzn na palec krople oleju i troszkę na rolkę
Suzuki Katana
Tuning Mechaniczny
Wariator Malossi Multiwar
Dysza 85
Przełożenia od Aprili sr
Sprężyna centralna
Rolki 9.5g polini
Planowana głowica
Wydech Yasuni z
Żadne smarowanie tu nie pomoże. Kiedy silnik pracuję to są obroty i działa wtedy siła odśrodkowa i wszystko poleci poza wariator.
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara. -!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Mogłeś słabo dokręcić albo podkładki pomylić i ci przeciwtalerz wali o tuleję.
Sprawdź czy masz tam wszystko na sztywno. Co do rolek to nie ma co ich smarować bo one się nie mają ślizgać tylko się bujać.
Brud w wariatorze jest od rolek a od paska to na pokrywie przekładni i na bloku. Rolki się tak szybko nie zużywają a wachlowanie tu raczej nic nie zmienia w zużyciu rolek.