poważny problem z katanką
|
oslidz |
Dodany dnia 22-04-2009 15:27
|
Początkujący
Postów: 64
Data rejestracji: 09.02.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam!!
Mam bardzo poważny problemz kataną AC z 98r. Jak wracałem do domu to w pewnym momencie przestał mieć wogóle mocy. dopchałem go do domu rozkręciłem całego i w końcu doszedłem że wiatraczek od wariatora wogle sie rozwalił wkręcił się. wszystko ładnie wyczyściłem kupiłem nowy na mieloch założyłem i dalej to samo nic zero już nie wiem co mam zrobić z tym. Cały gaźnik pożądnie wyczyściłem całe dysze wszystko co się dało. Świece podstawiałem inne zawory i nic dalej. Już nie wiem co to może być. Na postoju jak sie doda gazu to wszystko jest Ok ładnie się wkręca, ale tylko jak zdejmę go z nóżki to już nic się nie da zrobic. Wcześniej jak było dobrze to max miał 75 km/h, teraz nie wiem bo nie mogę nawet ruszyć. Ciśnienie na tłkou wynosi 5.7 atm.
Edytowane przez oslidz dnia 22-04-2009 15:30 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 22-04-2009 15:33
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Moim zdaniem trochę przymałe ciśnienie w cylku.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
oslidz |
Dodany dnia 22-04-2009 15:40
|
Początkujący
Postów: 64
Data rejestracji: 09.02.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
A może wiesz jakie powino byc szukałem na forym i googlach, nie moge znaleść
Edytowane przez oslidz dnia 22-04-2009 15:41 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 22-04-2009 16:19
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Przynajmniej powinno być niecałe 8 atmosfer, wtedy powinein jeszcze palić, ale jeśli jest poniżej sześciu no to już może być koniec cylindra.
Edytowane przez x1x1x1 dnia 22-04-2009 16:20
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
oslidz |
Dodany dnia 22-04-2009 16:50
|
Początkujący
Postów: 64
Data rejestracji: 09.02.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ale on odpala normalnie pracuję, ale zero mocy, jedynie jak sie rozpedzi go w biegu do 15 to potem juz jakos tam jecie i tak v-max ma 50 km/h, ale to stało sie tak raptownie |
|
|
|
mlodysiuz |
Dodany dnia 22-04-2009 16:54
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 22.04.08
Pomógł: 1 Skąd: CB
Status upomnienia:
|
Słuchaj,jak silnik chodzi norlmanie to sprawdź sprzęgło,bo to jedyne miejsce,gdzie się łączy koło z silnikiem i według mnie coś tam.
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara.
-!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Nie Zadzieraj z Samurajem
|
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 22-04-2009 19:14
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Jak ma stosunkowo duże obroty a prawie nie jedzie t to sprzęgło ale z tego co piszesz to to mogą być pierścienie. Sprawdź to. A przy okazji cylek i tłok. |
|
|
|
tombiel |
Dodany dnia 22-04-2009 19:31
|
Nowy
Postów: 40
Data rejestracji: 03.02.09
Pomógł: 0 Skąd: krakow
Status upomnienia:
|
mi tez sie wydaje ze sprzeglo moze sprezyna centralna pekla i pasek slizga lub szczotki e
wario hebo rolki 4,1 g
tlumik technigas next r
sprzeglo evo tec zielone sprężynki
wał racing parts
no i to wszystko |
|
|
|
mlodysiuz |
Dodany dnia 22-04-2009 19:52
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 22.04.08
Pomógł: 1 Skąd: CB
Status upomnienia:
|
Hehe o sprężynę się nie martw..
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara.
-!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Nie Zadzieraj z Samurajem
|
|
|
|
KACPERBA1900 |
Dodany dnia 23-04-2009 07:09
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 28.02.09
Pomógł: 23 Skąd: Rzeszów
Status upomnienia:
|
Według mnie to sprzęgło Ci chyba siadło ale nie jestem pewny na 100%
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
Osiągi:
75km/h |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 23-04-2009 10:21
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
jak chcesz wystartować i trzyma duże obroty a nie idzie to siadłu okładziny na sprzęgle, musisz kupić nowe sprzęgło (do serii polecam Hebo N) i będzie git
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
oslidz |
Dodany dnia 23-04-2009 14:10
|
Początkujący
Postów: 64
Data rejestracji: 09.02.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
dzisiaj rozebrałem cylek i zobaczyłem czego nie chciałem ma on bardzo poważne rysy i dlatego było takie małe ciśnienie, jednak musze zakpic nowy cylek miałem 70 ccm, jak mi doradzicie w rosądnej cenie tak do 500zł.
A mam jeszcze takie pytanie czym różni się aluminiowy i żeliwny, który jest lepszy??
Edytowane przez oslidz dnia 23-04-2009 14:11 |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 23-04-2009 14:16
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Żeliwny ma większa wytrzymałość (można zrobic szlif.) gorsze odprowadzenie ciepła. Aluminium gorsza wytrzymałość są one mocniejsze niż żeliwo jeśli chodzi o MOC . nie da sie ich wtszlifować. I są tansze. |
|
|
|
mlodysiuz |
Dodany dnia 23-04-2009 14:18
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 22.04.08
Pomógł: 1 Skąd: CB
Status upomnienia:
|
Żeliwny jest wytrzymalszy,więc możesz na nim wariować,a aluminiowy to jest przeznaczony raczej do normalnej jazdy.
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara.
-!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Nie Zadzieraj z Samurajem
|
|
|
|
wiernyl |
Dodany dnia 23-04-2009 15:37
|
Stały bywalec
Postów: 343
Data rejestracji: 26.02.09
Pomógł: 11 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
kolejna sprawa czym masz chłodzoną katanke??
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r |
|
|
|
oslidz |
Dodany dnia 23-04-2009 16:09
|
Początkujący
Postów: 64
Data rejestracji: 09.02.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ac, czyli na powietrze |
|
|