Trzba coś robic z ramą przy zmianie na ciecz?
|
Snajper3 |
Dodany dnia 26-10-2008 20:47
|
Początkujący
Postów: 70
Data rejestracji: 31.07.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Mam pytanie jak mam wersje zwykła katany chłodzoną powietrzem i chce zmienić silnik od Katany R chłodzony cieczą to muszę zmieniać coś z ramą czy coś |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 26-10-2008 20:48
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
nie musisz nic w ramie kopać, bo silnik jest mocowany tak samo. Jedynie troche pomeczysz się z umieszczeniem chłodnicy i przewodami prowadzącmi ciecz....... |
|
|
|
Snajper3 |
Dodany dnia 26-10-2008 21:05
|
Początkujący
Postów: 70
Data rejestracji: 31.07.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
a jak z hamulcem będę musiał dokupić bo tam jest tarczowy z tyłu a ja mam bęben??? |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 26-10-2008 22:01
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
Tylko klamkę i pompę musisz kupić, sprawdź czy masz mocowanie na chłodnice na ramie, jeśli tak to nie ma problemu i tylko kupujesz części i montujesz.
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 26-10-2008 23:40
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
będziesz musiał zrobić mocowanie na chłodnicę, co do hamulca to musisz kupić przewód, pompkę i płyn... Mocowanie silnika jest takie same. Sprawa już kiedyś była poruszana na forum!!!
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
ero_wsp |
Dodany dnia 28-10-2008 15:57
|
Nowy
Postów: 26
Data rejestracji: 15.08.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
w zwiazku z tym pytaniem wyzej o zmianie silnik , to ja mam pytanie dla zawodowcy silnik mam w katanie chłodzony ciecza i chce wsadzić silnik 100cc z malagutti F12 co wy na to ? da sie zrobić i czy ciezko bedzie? |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 28-10-2008 16:39
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
wszystko się da... oczywiście że będzie ciężko, jeszcze pewnie nie obejdzie się bez jakichś wzmocnień ramy
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 28-10-2008 18:36
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
No da sie ale to troche kosztowne bo modół i te wszystkie pierdoły będzie trzeba wymienić :/ |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 28-10-2008 18:43
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Kasa kasą, gorsza jest robocizna... ciężko będzie mu zamontować taki silnik, wszystkie mocowania muszą być dokładnie zamontowane, tak żeby nie zostawić silnika za sobą
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|