Jak odkręcić ten kruciec ssący? Nietypowy!! FOTKA
|
matiz333 |
Dodany dnia 18-08-2008 08:31
|
Początkujący
Postów: 109
Data rejestracji: 06.08.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam wszystkich kataniarzy.Mam niewielki problem mianowicie chciałbym zdjąć króciec ssący i go odblokować.Jednak to nie takie proste ,króciec przykręcony jest na 2 imbulsy a pozostałe 2 śruby są jakby zabite nitami.Po odkręceniu ampoli króciec nawet nie drgnął.Co prawda nie używałem młotka ale nie chce niczego urwać lub uszczerbić.Na fotkach nity te wyglądają ja torksy jednak są one płaskie jak gwóźdź.Ludzie jak to zdjąć może ktoś z was miał już coś takiego.
A i jeszcze jedno czy ten króciec to 19 mm bo jest na nim nabite 19,mam gaźnik standard 12mm?
Liczę na waszą pomoc.
Używaj Alt
Edytowane przez Daniez dnia 18-08-2008 08:39 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 18-08-2008 08:41
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Był już ten temat poruszany na forum. POSZUKAJ
Jeżeli jest nabite 19 to najprawdopodobniej nie jest on blokowany ale to nie jest na 100% lepiej sprawdź.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
matiz333 |
Dodany dnia 18-08-2008 08:43
|
Początkujący
Postów: 109
Data rejestracji: 06.08.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Tylko jak ten kruciec zdjąć????????? O to jest pytanie. |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 18-08-2008 09:02
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Najlepszy sposób
Nacinasz tą główkę na środku żeby zrobić taki rowek abyś mógł odkręcić to śrubokręt płaskim.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 18-08-2008 09:56
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Sory że trochę na offtopie, ale czy rozwiercenie coś da na osiągach ?
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 18-08-2008 10:51
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Przy seryjnym gaźniku to prawie w ogóle
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 18-08-2008 11:01
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Eeechh . . . to kicha
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 21-08-2008 21:48
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
rozwierć tą śrube (wierć wiertłem główke) główka odleci zdejmiesz kruciec a reszte wystającej śrubki odkręcisz kombinerkami robiłem to samo tyle że miałe [cenzura]iany imbus i śrubke przy gaźniku z imbuspowej zrobiła sie okrągła
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
matiz333 |
Dodany dnia 22-08-2008 08:41
|
Początkujący
Postów: 109
Data rejestracji: 06.08.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Dobra juz odkręciłem to hu..... Wziłem twardego przecinaka i młotka i naciołem rowek a potem delikatnie pukałem i jedna jak i druga spokojnie się odkręciły. Narezie dzięki.Pozdro |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 22-08-2008 08:45
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Bez młota to nie robota.. ale przy takich sytuacjach uważaj ze stosowaniem młotka |
|
|
|
tomekkst2 |
Dodany dnia 10-03-2009 19:03
|
Początkujący
Postów: 79
Data rejestracji: 07.11.08
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
ja dałem śrube na tom główke j to zespwawłem |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 10-03-2009 19:48
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
Z A M Y K A M ... Górników to w kopalni potrzebują
Cała suzuki Katana na części |
|
|