Cylinder.
|
Nynus |
Dodany dnia 26-05-2008 16:06
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 29.12.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
MK HM 70cc co o nim sądzicie ? Jak z wytrzymałością ? (bo głównie na tym mi zależy)
Edytowane przez wander dnia 26-05-2008 16:27 |
|
|
|
pawel |
Dodany dnia 26-05-2008 16:32
|
Nowy
Postów: 49
Data rejestracji: 02.08.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
LEPIEJ MOLOSSI SPORT |
|
|
|
marilyn |
Dodany dnia 26-05-2008 22:14
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 25.05.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
albo Hebo Manston Replica 70cc
Edytowane przez marilyn dnia 26-05-2008 22:15 |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 27-05-2008 10:13
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
no ale do manstona to rzeba wymieniać wał, a do MK HM jeżeli jest wał w dobrym stanie nie trzeba |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 27-05-2008 14:00
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Metrakit Pierzakowi siadł po 1500km. Ja polecam dobrze słyszałem o airsalach, które właśnie specjalizują się w produkcji cylindrów. Najlepszy cylek do morini LC to HEBO MANSTON. |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 27-05-2008 16:47
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Hebo manstonów nie ma do morini lc!! Jest hebo manston replica.
Ps. Co prawda nie chodzi mi teraz o katanę ale o peugeota speeda do którego kumpel kupił manstona replice i niestety ale po 150 km cylinder mu padł(ponad 700zł poszło się je...)
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 27-05-2008 20:50
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Napewno źle docierał, że mu padł. Nie ma innej możliwości. Pewno dawał po manecie jak fabryka dała |
|
|
|
grzybeks |
Dodany dnia 28-05-2008 14:14
|
Nowy
Postów: 41
Data rejestracji: 31.08.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ja dobrze slyszalem o tym MK wiele osob go poleca |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 28-05-2008 16:34
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Niby mk i malossi ludzie polecaja.... Powiem tak: z tuningowymi cylindrami duzo zaley od szczescia. Mozesz kupic metrakita i smigac 30tys, a moze ci pasc bez przyczyny po 500km. Kumplowi w maladze po 500km padl malossi sport...
Jedynym wyjsciem jest kupowanie aluminiowych cylow - duzo mneijsze ryzyko zatarcia, a jak masz szczescie to wymienisz tylko tłok/pierscien i rura dalej.
Mi mk padl po 1500km, z niewiadomej przyczyny. Kupilem teraz airsala racinga t6 .mial byc barikit, ale za dlugo bym musial czekac i cena 730 - dowiedzialem sie telefonicznie). |
|
|
|
Nynus |
Dodany dnia 28-05-2008 19:31
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 29.12.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Mam nadzieje że trafie dobrze. |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 29-05-2008 16:13
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Pierzak napisał/a:
Jedynym wyjsciem jest kupowanie aluminiowych cylow - duzo mneijsze ryzyko zatarcia, a jak masz szczescie to wymienisz tylko tłok/pierscien i rura dalej.
.
Chyba coś Ci sie pomyliło. Żeliwny cylinder jest lepszy, bo jak zatrzesz to robisz szlif, kupujesz tłok, pierścienie i śmigasz dalej. A jak zatrzesz alu to już możesz go na pułke w pokoju postawić, bo tylko idze zrobić tzw. tulejowanie = koszt 400-500 zł + tłok, więc opłaca to sie robić tylko w drogich cylindrach. |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 29-05-2008 22:13
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
EVOVIII i Tobie też się pomyliło. Tulejowanie u mnie w Poznaniu kosztuje 80 zł a nałożenie warstwy niclasu około 700 zł |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 30-05-2008 22:19
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nie pyli sie robic szlifa moim zdaniem, ani nakladac powloke w drugim. Poprostu alu jest trudneij rozwalic, zazwyczaj konczy sie na wymianei tłoka/pierscieni, a zeliwo to padaka bo wedlug mnei cyl ejst do wyrzucenia... |
|
|