1 - Proszeo instrukcje krok po kroku jak dobrać sie do akumulatora , wyjąc go by podładować .
2 - Jak dostać sie do świecy i jak sprawdzić czy ma iskre ?
O ŻAL typie danielo123987.
1) Bierzesz taki śrubokręt nazywa się krzyżakowy i odkręcasz śróbkę z tym nacięciem co ma śrubokręt(wygląda on mniej więcej tak http://www.pronar...ef=1052F13
Po odkręceniu wyciągasz klapkę i ukazuję ci się taki wieeelki akumulator a z niego wystają takie 2 śmieszne bolce do których są przyczepione zaciski no i tam są takie śrubki tylko że teraz płaskie mniej więcej takie http://www.elemen...ferta/7/78 i bieresz je odkręcasz śrubokrętem płaskim I JUŻ BASATA ZROBIONE BYŁO TRUDNO ALE WSZYSTKO POSZŁO JAK NALEŻY
2)Sorki ale wykręcenie świecy to już wyższa szkoła jazdy i może ktoś bardziej doświadczony opisze ci tą czynność
Edytowane przez Daniez dnia 24-04-2008 20:52
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach