Mam w katanie cylinder malossi70sport tłumnik technigas nextR i gaźnik 14,5. Katanka leci mi ok 80-85 i ma bardzo dobre przyśpieszenie. Jak myślicie czy takie osiągi są zadowalające jak na 70?
Mam tak że czasem gdy popuszczę gazu skuter się jak gdyby zamula i za chwile znowu wchodzi na obroty i odjeżdża czym to jest spowodowane?
Skuter jest wyregulowany w warsztacie u mechanika zajmującego się skuterami dlatego raczej wątpię żeby miał coś źle wyregulowane.
Jak myślicie 3ba zmienić filtr na stożek?
Po pierwsze co to za gaźnika 14.5 ? Po drugie zalecana jest wymiana na stożek przy większym gaźniku lub wywiercenie 14mm otworu w puszcze od filtra powietrza od dołu. Po trzecie to są objawy nie wyregulowanego dobrze gaźnika. Po czwarte jakie masz rolki?
Sorry pomyłka z tym gaźnikiem to jest ten standardowy gaźnik nie wiem jaki rozmiar. Nawet nie wiem jakie rolki bo wszystko było w warsztacie robione więc nie wiem. A jak myślicie czy 80km/h to dobra prędkość jak na cylinder 70 i sportowy tłumik?
Na zablokowane przełożenia to jest całkiem całkiem osiągi. Zmień gaźnik na 17,5mm. Stożek możesz założyć ale nie jest to konieczne. Aby coś więcej wyciągnąć załóż wario i przełożenia.
Wario pewnie już niedługo wymienię a gaźnik był wymieniany w warsztacie i nie wiem w końcu jaki jest założony. A czy do cylindra 70 należało by wymienić gaźnik żeby wyciągnąć więcej z cylindra? Czy może zostać standard ? Aha a może po prostu zwiększyć dyszę w gaźniku?
Edytowane przez sssss80 dnia 06-04-2008 18:48
Przekładni nie odblokowuje się w ten sposób że z ciąga się z nich pierścień tak jak z waria tylko po prostu producent montuje w Katanach mniejsze przełożenia co powoduje mniejszy v-max i ludzie na to mówią że są blokowane. Możesz zmienić na przekładnie od Aprili SR z silnikiem Morini jeśli masz po skuter po 99 roku a jeśli nie to pozostają Ci tylko tuningowe.
No ja mam niby po 99 ale w starej budzie więc nie wiem. Nie chce kupować sportowych bo to wydatek rzędu 500zł tym bardziej że zwykłe sprzedają ludzie po 100zł więc trochę różnicy jest. Mi idzie skut ok 80 i w sumie nie potrzeba mi dużo więcej ale jak już wymieniłem cylinder i spalanie poszło w górę to przydało by się żeby już nic mi nie blokowało tym bardziej że mam takie coś że jak dojeżdżam do 80 to ma cały czas zapas mocy ale przy 80 coś jakby go wyhamowuje o jakieś 3km/h i od nowa trochę to wqrzające
Od czego w końcu będą mi pasować przekładnie? O nieblokowane mi chodzi oczywiście
Aha coś podobnego(a nawet takiego samego) miałem jeszcze na zablokowanym tłumiku. Tylko że teraz mam sportowy tłumik więc to chyba raczej odpada
Edytowane przez sssss80 dnia 07-04-2008 19:48
przekładnie możesz kupić od APRILI SR z silnikiem MORINI albo katany TELEFONICA MOVISTAR lub tak jak @wander powiedział WR (chociaż na t jest chyba rzadko trafić) najszybciej kupisz od APRILI tak mi sie wydaje
No dobra. To jak będe miał wymienione cylinder tłumnik wariator powiedzmy malossi multivar i przekładnie nie blokowane to ile mi powinien lecieć? Chce wiedzieć żęby później wiedzieć czy aby na pewno wszystko dobrze zrobiłem
Z zablokowanymi przekładniami + cylinder Hebo i wydech Yasuni R albo Polini SR poleci około 100 a jak wymienisz przekładnie to na tuningową to na tym cylku i wydechu od 110-120.