Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Pierwszy krok tuningu mechanicznego
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 16

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios34 tygodni
MACHoo35 tygodni
Aroni50 tygodni
cineklab53 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2871 tygodni
KACPERBA1900119 tygodni
wydrus154 tygodni
valavme162 tygodni
Kamil188 tygodni
pawel57199 tygodni
Dandusiek204 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Pierwszy krok tuningu mechanicznego
cineklab
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2007 15:28
Awatar

Początkujący


Postów: 116
Data rejestracji: 04.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
proszę o wasze propozycje od czego najlepiej zacząć tuning mechaniczny z góry thx za wypowiedziGrin
Edytowane przez Kamil dnia 04-03-2007 15:51
 
Konrad991
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2007 15:51
Awatar

Początkujący


Postów: 109
Data rejestracji: 12.11.06
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
W katanie to napewno przełożenie potem jakiś tłumik, wario, sprzęgło itd..

Ps: najpierw ściągnij wszystkie blokady między innymi n aprzekładni.Grin

Pzdr
 
cineklab
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2007 18:14
Awatar

Początkujący


Postów: 116
Data rejestracji: 04.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
mam zdjętą tulejkę i z tłumika
 
Konrad991
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2007 18:44
Awatar

Początkujący


Postów: 109
Data rejestracji: 12.11.06
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tak tylko katana ma blokade na przekładni i wariatorze jeszcze i krućec ma zablokowany.
 
cineklab
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2007 18:58
Awatar

Początkujący


Postów: 116
Data rejestracji: 04.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
kolego ale na przekładni to jest właśnie ta tuleja o której wcześniej wspomniałem...
 
Bambus
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2007 19:05
Awatar


Doradca


Postów: 637
Data rejestracji: 25.12.06
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nie nie przekladnie nie jest blokowana na tuleji. a jak zdecydujesz sie zmienic przekladnie to polecam przekladnie pierwotna Top Racing 16/49 zajebiste przypsieszenie i 5 km/h na v-maxie mi dala. ale troche piszczy jak schodzi z wyzszych obrotow na niskie. potem mozesz wymienic wariator i tłumik. Katana powinna isc kolo 85 jak nie wieceji oczywscie dfobre przyspieszenie no i dobra regulacja
 
Fazi
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2007 20:07
Awatar


Stały bywalec


Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tuning ? W moim gronie pierwszy krok do tuningu to " Umyj go " . Ale teraz na powarznie , zacznij od sciągnięcia wszystkich blokad i utrudnien.... Wszystkie blokady masz ładnie opisane na forum , gdzie sie znajdują i jak je sciągnąc. Mówimy tu o tłoku 50ccm . Bo jezeli juz chcesz inwestować kwoty ****zł to warto na poczatku zakupić 70ccm i go odpowiednio dotrzec. Potem nalezy pomyślec albo o zmianie gaźnika albo o dyszy 100 i więcej, napewno wydech , chyba że sie znasz na tym i przystosujesz seryjny ( idzie bez problemu) . Potem przekładnia jeżeli chcesz ze startu ścigać się z zawodnikami wyzszej półki... a jeżeli nie i nie zależy ci na +5 km/h v-max to tego nie rob. Jezeli fundusze pozwalają to zakup sportowe sprzegło , wario.... spręzyny.. Ale jak każdy wie , sportowe częsci nie są tak trwałe jak seryjne... Czy coś mogę więcej dodac ? Śmigać z głową , bo tuningowany skuter potrafi... POZDRO 4all Cool
049 Cool
 
CzopAss
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-03-2007 23:11
Awatar


Doradca


Postów: 595
Data rejestracji: 17.02.07
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak masz wersje telefonica moviestar, a po osiągach widze to raczej takSmile to przełożenia zostaw w spokoju, skoncentruj się na blokadzie na krućcu i może zwężenie w cylindrze. Kup wydech później wario. Jak będziesz chciał kopa to sprzęgło i twardsze sprężynki. Jak chcesz z samochodami podyskutować to kit 70ccm do tegoGrin PZDR
 
cineklab
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2007 22:06
Awatar

Początkujący


Postów: 116
Data rejestracji: 04.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
dzięki za pomoc a może gasbox by sie tesh przydał??
 
Bambus
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2007 22:28
Awatar


Doradca


Postów: 637
Data rejestracji: 25.12.06
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
gas box ? moze jakies tam przyspieszenei ci da
 
BarteK
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2007 08:30
Awatar

Stały bywalec


Postów: 392
Data rejestracji: 03.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wlasnice co do gas boxa ? dobre to bo bym moze kupil Smile trzeba regulowac bo zalozeniu tego cos w skuterze?
Edytowane przez BarteK dnia 10-03-2007 08:31
 
wojol
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 12-03-2007 06:50
Awatar

Nowy


Postów: 18
Data rejestracji: 12.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Fazi napisał/a:
Tuning ? W moim gronie pierwszy krok do tuningu to " Umyj go " . Ale teraz na powarznie , zacznij od sciągnięcia wszystkich blokad i utrudnien.... Wszystkie blokady masz ładnie opisane na forum , gdzie sie znajdują i jak je sciągnąc. Mówimy tu o tłoku 50ccm . Bo jezeli juz chcesz inwestować kwoty ****zł to warto na poczatku zakupić 70ccm i go odpowiednio dotrzec. Potem nalezy pomyślec albo o zmianie gaźnika albo o dyszy 100 i więcej, napewno wydech , chyba że sie znasz na tym i przystosujesz seryjny ( idzie bez problemu) . Potem przekładnia jeżeli chcesz ze startu ścigać się z zawodnikami wyzszej półki... a jeżeli nie i nie zależy ci na +5 km/h v-max to tego nie rob. Jezeli fundusze pozwalają to zakup sportowe sprzegło , wario.... spręzyny.. Ale jak każdy wie , sportowe częsci nie są tak trwałe jak seryjne... Czy coś mogę więcej dodac ? Śmigać z głową , bo tuningowany skuter potrafi... POZDRO 4all Cool


Sory za Ot ale czy moglbyś Fazi cos podpowiedzeić na temat przerobki seryjnego wydechu ?? zawse mozna na nim pociwiczyc zanim kupi sie nowy ;-)
 
CzopAss
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2007 13:50
Awatar


Doradca


Postów: 595
Data rejestracji: 17.02.07
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wojol, trzeba go na maxa wybebeszyć i tyle.
 
cineklab
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 19-03-2007 21:58
Awatar

Początkujący


Postów: 116
Data rejestracji: 04.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No właśnie to co CzopAss przeciąć szlifierką p długości i wywaliś wszystko ze środka ale żebyś sie nie ździwił jak potem głośno chodzi...taką tanią przeróbę robią w ścigaczach żeby za małą kasę fajnie brzmiał
 
cineklab
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 19-03-2007 22:00
Awatar

Początkujący


Postów: 116
Data rejestracji: 04.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
w wakacje zamierzam te zwężki pozdejmować sprzed gaźnika
 
Bambus
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2007 07:16
Awatar


Doradca


Postów: 637
Data rejestracji: 25.12.06
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
krociec rozwierc potem mozesz dac sport tlumik i przekladnie
 
wojol
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2007 08:25
Awatar

Nowy


Postów: 18
Data rejestracji: 12.03.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ale czy oporocz walorów akustycznych po wybebeszeniu tłumika odczyje sie jakis przyrost na mocy lub Vmax ?

a kontynuujac temat - tez przymierzam sie do malych przerobwk i po rozeznaniu tematu zacznę chyba od:
- wymiany przekładni na 16/49 185pln
- do tegotłumi hebo new performer 518 pl
- rozwierce kruciec i wyminie dysze
- sprobuje tez troch erozwiercic gażnik

po tych modyfikac jach sprawdze co to wyjdzie z tego galimatiasu.

no a w planie wymiana cylindra na Stage 6 Racing 70cc i moze do tego jakis wariator ;-)
 
Fazi
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 20-03-2007 09:30
Awatar


Stały bywalec


Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wojol... no na poczatek trzeba zdiąć zawirowywacz spalin , tzw. "ślepa kiszka" jezeli jest to model z przed roku 2000 to nie ma on katalizatora. Jezeli ma nie obejdzie się bez szlifierki kontowej Smile nalezy go wyjąć , przeczyścic wydech a reszta co w nim zostawić a czego nie zalezy od Ciebie ( chałas idzie w góre) . Ja mam katane z 99r , zdięty zawirowywacz i przeczyszczony wydech , załorzony do cylka 70 i sprawuje sie swietnie, No dobra dobra, te całe sportowe wydechy moze i dają pare procent lepsze osiągi ale na dotarcie lub na czas gdy nie ma funduszy lub gdy nie chcesz szpanować to seria w zupełności wystarczy . Mam do tegop jeszcze ponawiercany filtr powietrza ( zadne tam stożki) i dzwięk jest świetny zarówno przy dodawaniu gazu na postoju jak i przy jeżdzie :bigrazz: ktoś ma jakiś zprzeciw ? PozDrO
Edytowane przez Fazi dnia 20-03-2007 09:34
049 Cool
 
Krzychu_tk2
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2008 00:07
Awatar


Znawca


Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24
Skąd: Gniezno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nie radze wyciągać wszystkiego z seryjnego wydechu bo silnik 2T (dwusów) nie ma zaworów i musi mieć specjalną komore która niweluje brak zaworów (jak wiecie sportowe wydechy są może i głośne ale nigdy nie puste) i nie ździwcie sie jak wybebeszycie wydech a katana wam bedzie muliła Grin
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech Grin dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning Grin (jak zawsze, we wszystim Pfft)
I tak dalej Pfft Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg
 
www.krzychu.pl
EVOVIII
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2008 10:14
Awatar


Stały bywalec


Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Prawie każdy sportowy wydech jest pusty, ale on może być pusty bo ma specjalnie do tego przygotowaną konstrukcje. Zaś wydech seryjny ma powinien zostać taki jaki jest, bo ma inna konstrukcje i jak za dużo z niego wybebeszycie to właśnie osiągi mogą spaść a nie wzrosnąć. Tu przedstawiam zasadę działa silnika 2T, jakby ktoś nie wiedział.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/52/Arbeitsweise_Zweitakt.gif
Edytowane przez EVOVIII dnia 15-05-2008 10:15
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Pomimo tuningu tylko 85km/h Tuning Mechniczny 5 01-04-2014 21:24
Katana jedzie 60 km/h mimo tuningu. Tuning Mechniczny 7 15-10-2013 19:59
Katana po tuningu słabe efekty :) Eksploatacja i naprawa 5 20-05-2013 16:52
Mój pierwszy ciekawszy kawałek? xd Offtopic 2 24-11-2012 10:51
Poczatek Tuningu Tuning Mechniczny 9 20-08-2012 22:34
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki