Przejście na mieszankę, wywalenie dozownika?
|
Wojtas |
Dodany dnia 21-02-2014 23:06
|
Coś wiem
Postów: 162
Data rejestracji: 22.12.13
Pomógł: 3 Skąd: Kolbuszowa
Status upomnienia:
|
Cześć
Otóż mam w planach wywalić dozownik i samemu robić mieszankę! Można bez problemu wywalić dozownik? Jakieś rady, sugestie? Każda wiedza mi się przyda
Suzi <3 |
|
|
|
OrzechKatana |
Dodany dnia 22-02-2014 00:21
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 0 Skąd: Toruń
Status upomnienia:
|
ja jezdze 2 sezon bez dozownika i wszystko git po tankowaniu zawsze dolewam troche go potrzase przed startem i rura butelki od tych olei do 2t maja taka miarke i tam pisze ile jej na ile paliwa wiec niema z tym problemu
Suzuki Katana AC 2001 r
*Tuning Mechaniczny :
~ Cylinder Polini For Race 70
~ Wydech: Yasuni R
~ Gaźnik Arrache 19mm
~ Wariator Malossi Multivar
~ Przełożenie pierwotne Malossi HTQ 15/40 + Przełożenie wtórne 61/20
~ Sprzęgło Malossi Delta
~ Pasek Malossi Special
~ Filtr Stożek Malossi E5
~ Zawór Membranowy Malossi
~ Rozwiercony Króciec
VMAX - 115KM/H
|
|
|
|
Wojtas |
Dodany dnia 22-02-2014 09:06
|
Coś wiem
Postów: 162
Data rejestracji: 22.12.13
Pomógł: 3 Skąd: Kolbuszowa
Status upomnienia:
|
Dzięki, bo słyszałem, że smarowanie wału czy coś nie pozwala na wyciągnięcie dozownika.
Suzi <3 |
|
|
|
OrzechKatana |
Dodany dnia 22-02-2014 10:18
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 0 Skąd: Toruń
Status upomnienia:
|
ja mam katane AC i jest wszytsko okej niewiem czy jest jakas roznica miedzy LC a AC w tym przypadku
Edytowane przez OrzechKatana dnia 22-02-2014 10:18
Suzuki Katana AC 2001 r
*Tuning Mechaniczny :
~ Cylinder Polini For Race 70
~ Wydech: Yasuni R
~ Gaźnik Arrache 19mm
~ Wariator Malossi Multivar
~ Przełożenie pierwotne Malossi HTQ 15/40 + Przełożenie wtórne 61/20
~ Sprzęgło Malossi Delta
~ Pasek Malossi Special
~ Filtr Stożek Malossi E5
~ Zawór Membranowy Malossi
~ Rozwiercony Króciec
VMAX - 115KM/H
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 22-02-2014 10:47
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Piepszenie... nie ma różnicy dla silnika czy robisz mieszankę czy pozwolisz robić to pompie. Jedyna różnica to wygoda, przy pompie lejesz litr oleju i masz spokój na 1000km, przy mieszance co chwilę musisz odmierzać i mieszać, jednak za to nad mieszanką masz kontrolę i jest niezawodna, pompa czasem szwankuje. Wybieraj co wolisz i tyle. I nie ma różnicy czy AC czy LC.
Jeśli będziesz chciał przejść na mieszankę to wyciągasz tylko wałek napędu pompy i opróżniasz zbiornik oleju, to wszystko. Optymalna mieszanka 1:50 - 1:40. |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 22-02-2014 11:20
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
Dobra to jak już mówimy o miszance to mam takie pytanko. Czy musze odkręcać tą pompe? Moge zostawić ją a tylko odpiąć przewody i wywalić zbiornik? |
|
|
|
Ex_84 |
Dodany dnia 22-02-2014 21:57
|
Nowy
Postów: 24
Data rejestracji: 16.03.13
Pomógł: 0 Skąd: Luboń/Poznań
Status upomnienia:
|
OrzechKatana napisał/a:
ja jezdze 2 sezon bez dozownika i wszystko git po tankowaniu zawsze dolewam troche go potrzase przed startem i rura
Wystarczy przed tankowaniem wlać olej, nie po, bo jak wlejesz olej i zalejesz paliwem to automatycznie się wymiesza
Ps.
Nie, nic nie musisz odkręcać. Moim zdaniem lepiej przejść na mieszankę (samemu), ponieważ może tak jak i w moim przypadku pompa podająca olej może Ci się zepsuć i nie podawać oleju, a w tedy nie widzisz czy podaje czy nie, mi właśnie przez takie coś zatarł się cylinder 2 tyg temu . Wczoraj też zlikwidowałem zbiornik oleju. (możesz ale nie musisz) zdemontowywać zbiornik, a tak na prawdę oprócz opróżnienia zbiornika z oleju nic nie musisz robić
Edytowane przez Ex_84 dnia 22-02-2014 21:59
Suzuki Katana AY AC 2001r.
Mechanika:
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Sprzęgło Malossi Fly Clutch
Centrlalka Polini +33%
Rolki 4,4g
Filtr powietrza stage6, racing, krótki
Nowy cylinder 50cc równy mocą z serią
V-MAX Niezadowalający 60KM/H (blokowane przełożenie) |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 23-02-2014 12:00
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
Wojtas napisał/a:
Dzięki, bo słyszałem, że smarowanie wału czy coś nie pozwala na wyciągnięcie dozownika.
mieszanka zanim wpadnie pod głowice jest wstępnie sprężana w bloku silnika tam gdzie jest wał i w tym momencie olej przesmarowywuje łożyska i wał, niema różnicy czy robisz mieszanke samemu czy masz odzownik
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|