Cylinder Kit Airsal Tech 70 ccm i wał.
|
lajten23 |
Dodany dnia 07-10-2013 15:06
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Witam chciałbym się dowiedzieć czy to wytrwały i dobry zestaw (link na dole) proszę o opinie. I również chciałbym się dowiedzieć czy z tym wałem (link poniżej) i większym gaźnikiem da dobre rezuldaty ( to 100 km/h )
link cylindra :
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-airsal-tech-racing-70cc,pZ001610.bhtml
link wału :
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top-performances-racing-stumpf-70mm,pZ049660.bhtml
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 07-10-2013 19:09
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
Po 1 wał możesz kupić Top racing Evolution NQ bo jest tańszy i równie dobry.
Po 2 to cylinder. Jest bardo dobry ma dzielony kanał wydechowy. Jak byś oddał go na porządny porting to można dużo z niego wykresać. Jest aluminiowy więc dobrze odprowadza ciepła, ale jest minus nie można zrobić szlifu.
Po 3 pamiętaj też o odpowiednim wydechu. Proponował bym ci Yasuni Carrera 16 lub Polini for race. Tłumniki te są oczywiście od silników p/g ale pasuja to katanowskiego morini.
Na takim zestawie powinieneś osiagnąć +/- 120 km/h (pamiętaj także o odpowiedzniej regulacji gaźnika i napędu)
Myśle że pomogłem
|
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 08-10-2013 12:12
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Raczej nie ma co dawać do portingu taki mocny cylek to jest chyba najmocniejszy 70 ccm do morini . I po co taki mocny wydech myślę że na ZX-ie będzie grzała.
Trochę większy gaźnik z tym zestawem i będzie dobrze . I pytanie spalanie takiej Katany ile może osiągać? I czy ten wał Top Performance długo wytrzyma ?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 08-10-2013 14:04
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
To ja tego nie rozumiem. Chcesz kupić mocny cylek i nie chcesz wykorzystać całego jego potencjału? Jak dla mnie bez sensu. Jak chcesz coś pod ZX to kup Airsala 50 a nie TR. |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 08-10-2013 14:18
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Kolega miał ZX przy swojej Aprili SR (minarelli) z mocnym cylkiem 70 ccm i 120 km/h latało myślisz że wydech który ma troszeczkę większą komore sprężania i sprężynkę da mi dużo różnicy( 5-10 km/h) bo mi się wydaje że nie bardzo ZX to dobry wydech a na stronach piszą że pod 70 ccm się jeszcze nadaję.A poza tym chciałem się dowiedzieć czy po prostu warto to kupić.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 08-10-2013 15:18
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
lajten23 napisał/a:
myślisz że wydech który ma troszeczkę większą komore sprężania i sprężynkę da mi dużo różnicy( 5-10 km/h)
hahaha no mysle że taki troche wiekszy wydech z sprężynką da ci więcej niż zwykły ZX
Nigdy nie porównuj morini z minarelli. Na minie odblokowaną serią cisną 80km/h. A o morini szkoda gadać. Troche musisz w niego włożyć żeby osiągnąć dobre rezultaty.
Tak więc rób jak uważasz ja ci nic na siłe nie będę kazał zakładać ja tylko proponuje abyś osiągną dobre wyniki na tym silniku.
Edytowane przez Krupnik 2 dnia 08-10-2013 15:18 |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 08-10-2013 16:40
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Wiem że by mi dał więcej ale szkoda mi kasy bo są dużo droższe i niewiele więcej podniósł by osiągi. I nawet mnie nie rozśmieszaj że nie ma co porównywać silnika morini z miną bo minarelli ma tylko dużo więcej części i nie widziałem jeszcze seryjnego roxa ( a mam kolegów z roxami) który leci te 80 km/h na prostej. Roxy są badziewiaste pod względem wyglądu i komfortu jazdy też nie rozpędzają się szybciej od katany jeżeli jest rox który ma dobry v-max to zauważ że buta nie ma wcale. A poza tym silnik morini wymaga znajomości mechanicznych jak wiesz co zrobić to dorównuje innym silnikom a nawet okazuje się lepszy. I chciałbym się doiedzieć jaki jest v-max twojej katany i na jakim setupie ci chodzi ?
Edytowane przez lajten23 dnia 08-10-2013 16:41
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 08-10-2013 17:42
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
Każdy silnik jest inny wiec nie ma co porównywać. Ale jak tak bardzo chcesz to prosze
Tecnigas Next-R
Wario Malossi
Przeło Malossi
Rolki 3g
i inne takie prierdoły
v-max 80 |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 08-10-2013 18:43
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Mówisz ze minarelli jest gorsze od morini? Mam i Katane LC i Malage F12 AC więc mogę coś powiedzieć. Katana na samych przeło od SR i rolkach 5,5g leci jakies 70-75km/h, z górki odziwo aż 90km/h. Malaga leci jakieś 80-85km/h, buta też ma niezłego, ale jak mierzyłem to Katana i Malaguti idą podobnie, lecz katana odpada przy 60-65km/h, a malaga ma wtedy ponad 70km/h. Ale jak wiadomo AC szybciej się grzeje i jak jest dosyc cieply to wącha spaliny katany, dopiero przy 70km/h ją dogania, ale to na długiej prostej. Z roxami nie miałem do czynenia, ale znajomy ma Motowell Magnet RS na kopii silnika Minarelli LC i na serii jeździł jakieś 85km/h. Teraz ma po tuningu to leci jakieś 120km/h. Silnik morini może i zły nie jest, ale zależy jak mu wyjdzie. Raz ma dobre dni, raz gorsze, raz strzeli focha a raz zapieprza jak głupi, no i jest dosyć awaryjny.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 08-10-2013 22:08
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
Lajten jak długo masz katane?. Zobaczysz jak ci zacznie odnawiać posłuszeństwa . Wtedy nie będziesz tak mówił . |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 09-10-2013 15:11
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Katane mam już 1,5 roku z przebiegiem 21000 km. I na prawde nie wiem co wy maci do tych silników są dobre i żywotne mam kolegów ze speedfightami 2 jeden ma yasuni R a drugi tecnigasa trka ze sportowym wariatorem i oboje mi nie dają rady mało tego mam duużo lepszego buta i zostawiam ich już na starcie daleko w tyle również mam kumpla z Derbi na p/g i jaśkiem R i też wącha smród a o roxie kolegi to już nie będe pisać. Moja Katana na full serii leciała 70 km/h i miała bardzo dobre przyspieszenie wystarczyła zmiana układu wydechowego i pobawienie się w silniku typu powiększenie okna,polerka i zwężka Venturiego w krućcu osiągi wzrosły do 85 km/h a buta ma takiego że spokojnie można stawiać na koło wystarczy drugi pasażer lub siąść z tyłu kanapy. Wystarczy znajomość silnika 2t i co może mu podnieść osiągi bez ingerencji pieniężnej i masz super maszynę. I również nie trawie jak ktoś piszę że ma full serie 50 ccm i lata spokojne 80-85 km/h ale okazuje się później że ma sportowy tłumik i wariator dużo moich kumpli tak mówi że to jest właśnie seria.
Edytowane przez lajten23 dnia 09-10-2013 15:21
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 09-10-2013 18:46
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
No ja musze przyznać że mój morini nawet daje rade (zero awaryjności) mam go juz 3,5 lata no i jeszcze nigdy nie zatrzymał się na drodze |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 09-10-2013 19:51
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Powiem tyle, nie ma to jak silnik Piaggio LC.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 09-10-2013 19:58
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
aa [cenzura]icie o silnikach jak jebnie to jebnie po c[cenzura] drążyc temat moim zdaniem ma zapierdalac i katana na moriniaku w full setupie zapierdala i to nieziemsko.. TZR YZF wydupczam ma takiego buta ze masakra .. jak buta pale to odrazu biało ; ) dzisiaj porobiłem koło niej jeszcze jutro musze przepatrzec napęd to bd filmik jak buta pali ;d
A tak do tematu to polecam Airsala Mracinga mega kosa ;D mam go i zapierdala nieziemsko ; ) a wał polecam top racing evo ng
Edytowane przez Szalinkofura dnia 09-10-2013 20:00 |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 10-10-2013 00:36
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
Moj już odmówił posłuszeństwa . Ale już niedługo będzie nowe serducho od gilery . Lajten szykuj sie na wymiane walu bo u mnie przy 21800 pad . tylko ze z 2-3 sezony slimak nie dzialal . Wiec mozesz sie pomalu szykowac |
|
|