Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Piaggio NRG Power by Arnold95
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 13

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios34 tygodni
MACHoo35 tygodni
Aroni50 tygodni
cineklab53 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2871 tygodni
KACPERBA1900119 tygodni
wydrus154 tygodni
valavme162 tygodni
Kamil189 tygodni
pawel57199 tygodni
Dandusiek204 tygodni
Daniez207 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Piaggio NRG Power by Arnold95
arnold95
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2013 22:55
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema Wink

Pewnie już mnie znacie, prowadzę tutaj projekt mojej Katany Louis Vuitton Smile Nowy sprzęt to efekt totalnego spontana, cena była tak niska, że idiota by nie kupił Smile

Piaggio posiada delikatne modyfikacje:

- wydech Technigas
- stożek
- odblokowany króciec

Kupiłem go z przebiegiem 700km, został wyprodukowany w 2010 roku, lecz pierwsza rejestracja dopiero w lipcu 2012 więc jeszcze świeży Smile Kupiony w Polskim salonie od pierwszego właściciela Wink

Muszę teraz pozbyć się Katany aby spłacić pożyczkę na niego, więc będzie mi brakowało tuningów, dlatego tutaj mam delikatne plany Pfft

-Lusterka F1
-Płaskie, małe ciężarki kierownicy
-Wywalenie tylnego błotnika
-Kierunki "strzałki"
-Kapa polerka/chrom
-Wywalenie stożka, powrót do seryjnego filtra
-Sportowy wariator
-Jakieś drobne optyczne detale

To by było na razie na tyle, czas na zdjęcia:

imageshack.us/a/img203/2338/dsc01708b.jpg


imageshack.us/a/img21/8947/dsc01707xr.jpg


imageshack.us/a/img850/9471/dsc01706q.jpg


imageshack.us/a/img163/6484/dsc01702xs.jpg


imageshack.us/a/img196/9061/dsc01701p.jpg


imageshack.us/a/img836/4637/dsc01703q.jpg


imageshack.us/a/img17/8035/dsc01705mv.jpg
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
OrzechKatana
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2013 23:26
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 0
Skąd: Toruń


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
piekne te zdjęcia robisz Wink) i piekne nrg. Ten skuter ma jakis customowy amortyzator z tyłu ze ten silnik jest tak pod kątem czy to seryjnie ? ;>
Suzuki Katana AC 2001 r


*Tuning Mechaniczny :

~ Cylinder Polini For Race 70
~ Wydech: Yasuni R
~ Gaźnik Arrache 19mm
~ Wariator Malossi Multivar
~ Przełożenie pierwotne Malossi HTQ 15/40 + Przełożenie wtórne 61/20
~ Sprzęgło Malossi Delta
~ Pasek Malossi Special
~ Filtr Stożek Malossi E5
~ Zawór Membranowy Malossi
~ Rozwiercony Króciec

VMAX - 115KM/H

i.picasion.com/pic67/f8cc825c6810c99917f1a54612d98735.gif
 
KloceQ
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2013 08:09
Awatar


Coś wiem


Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7
Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ładne ładne szkoda tylko ze AC. A można wiedzieć ile zapłaciłeś?Grin
Edytowane przez KloceQ dnia 26-05-2013 08:21
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku Grin
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
 
Szalinkofura
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2013 09:11
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No,no Maszyna fajna Grin Powodzenia w planach ;d
 
arnold95
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-05-2013 10:26
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Seria Wink

3.000PLN Grin Z książeczkami, gwarancją, i wszystkim seryjnym co zostało wymienione na sportowe Smile
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
arnold95
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 25-06-2013 00:08
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No to wypadało by coś zaktualizować Wink

Ostatnio bardzo zawiodłem się na Piaggio, niestety czerwiec nie był dla niego szczęśliwy...

Zaczęło się od małego FAILa i lekkiego szlifu, ale temat został szybko ogarnięty, trochę folii, po lakier do mieszalni, 2-3 godzinki pracy i nie ma śladu Wink

Wymieniłem filtr powietrza ze stożkowego na fabryczną puchę, z wywalonymi wszystkimi zwężkami, oraz za wielką dyszę 85 na 65 i zmniejszyły się problemy z przylewaniem na starcie, jeszcze lekko za dużo paliwka, ale już o wiele lepiej Smile

Niestety, dwa dni później, coś się NRG na mnie obraził i osłabł... Maksymalne obroty na zimnym spadły z 8100 na 7800, po przejechaniu kilometra 7100 i nic więcej Sad Objawy puchnięcia jakby, osiągi się znacznie pogorszyły i zacząłem żałować sprzedaży Katany...

Ostatni tydzień to już w ogóle była porażka... Pierdział i turlał się raptem 35km/h - czułem się jak ostatnia sierota i miałem ochotę podpalić Piaggio i patrzeć jak płonie...

Ale w końcu... Zacząłem rozkręcać i sprawdzać stan poszczególnych rzeczy: w przekładni wszystko idealnie, póki nie stać mnie na tuningi nie ma co ruszać... Świeca czorna, jak zwykle za dużo paliwa, mimo iż dysza to tylko 65 myślę sobie, teraz te upały, trzeba mu dać powietrza... Zdjąłem pokrywę filtra i poprawa była znacząca, wrócił etap 7100 obrotów i mimo iż szału nie było to dało się jeździć... Lecz stwierdziłem sprawdzić jeszcze wydech, i to było sedno sprawy... Dla mnie Technigas ma wielkiego minusa... Urwała się przegroda w środku wydechu która pogarszała osiągi i strasznie dzwoniła na dziurach, a nigdy nie mogłem dojść co to tak dzwoni... Ale to nie jest najlepsze... Zaraz za kolankiem wychodzącej z cylindra zrobił się korek ze spalonej waty szklanej (WTF?), który przytykał mi wydech prawie całkowicie w zależności od ułożenia się w wydechu...

Dałem wydech znajomemu blacharzowi, który zna się na rzeczy, wyciął od tyłu prostokąt aby móc przyspawać przegrodę (to on zauważył i wydłubał ten korek), a na koniec zaspawał i wyszlifował tak, że śladu nie ma Smile

Po założeniu od razu jest duuużo lepiej, obroty maksymalne wzrosły do 7500, skuter chodzi lepiej, ma lepszy start i nie dzwoni na dziurach (najśmieszniejsze że tak dzwonił od kiedy go kupiłem więc trochę z tym wydechem się najeździłem Pfft)

Niestety, prawdopodobnie przez ten wydech prawie nowy cylinder (zrobiłem dopiero 600km, NRG ma łącznie 1190km przebiegu) dostał troszkę po [cenzura] i osiągi już nie wrócą do pierwotnego etapu... Trudno, jest argument żeby zbierać na Stage6 Pro Sport Grin

Jutro będzie paczka ze sklepu, z wkładem do filtra Stage6, w końcu zgubioną śrubką od wolnych obrotów i mega ważnym modem - wentylkami Revo Granade Pfft Wtedy postaram się do wszystko porządnie wyregulować aby osiągnąć jak najlepsze osiągi na tym cylindrze póki nie uzbieram na nowy... Udało mi się dzisiaj rozwinąć 80 na prostej więc myślę że da się jeszcze trochę na nim pojeździć Smile

Poza tym wywaliłem ten szpetny błotnik Smile Ufff, ale opowiadanie Wink Jako bonus fotki z byłą Kataną w parze, NRG na zdjęciach już po szlifie i ogarnięty Wink Niestety na zdjęciach ma jeszcze błotnik Sad

fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/s720x720/296027_517157165018234_1013780630_n.jpg

fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/995081_517157228351561_457964488_n.jpg

fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/936846_517157185018232_845665430_n.jpg

fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/s720x720/181208_517157135018237_745628719_n.jpg

fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/576643_517157078351576_272627011_n.jpg

fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/q71/s720x720/419146_517157025018248_932093881_n.jpg

fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/941257_517157125018238_1075366100_n.jpg

fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/7156_517157085018242_1870381962_n.jpg

W garażu czeka sprzęgiełko Stage6 i niestety dzwon Wingcooler do Minarelli - może ktoś chce zamienić się na dzwon do p/g albo kupić ? Wink
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
arnold95
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 25-06-2013 16:45
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
img200.imageshack.us/img200/795/8swz.jpg

Mega UP :mrgreen:

Trzeba będzie poskładać i regulować wierceniem dziur w puszce Smile

img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
arnold95
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-06-2013 12:15
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
W końcu jest dobrze !

Założona wkładka Stage6, śrubka wolnych obrotów, dysza główna 65, iglica A7 na samym dole, odpowiednia regulacja i skuter jeździ lepiej niż kiedykolwiek :-)

Przyspieszenie jakiego nie miał nigdy, prędkość maksymalna na prostej 85 km/h, trzyma równo wolne obroty, nie grzeje się i co najważniejsze, da się nim normalnie jeździć z włączonym automatycznym ssaniem :frownte: Wcześniej na ssaniu nie dało się przekroczyć 30 km/h Grin

Jestem teraz bardzo zadowolony, nie ma sytuacji gdzie brakuje mu mocy, w każdej chwili jestem w stanie wyprzedzić samochód, a pod stromą górę bez wysiłku jedzie 70km/h :wink:

Polecam tą wkładkę do fabrycznego filtra i dobrą regulację :spoko:
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
qscvbe
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-06-2013 14:33
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
będzie visual jakiś?

CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
k4t4n4
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-06-2013 22:16
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
aaa to juz wiem czemu suka była wystawiona Grin szkoda bo fajna była ;p ale nrg tez kozackie nowke sztuke prawie za taka kase to prawdziwa okazja Wink powodzenia w dalszych pracach! Grin
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
arnold95
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 30-06-2013 19:45
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
W prawdzie jeszcze nie doszły, ale pochwalę się Pfft

2x Lusterko Stage6 SSP

www.racing-planet.pl/images/gross/17025_spiegel_s6_f1_links_schwarz_web.jpg?language=pl&sessID=72475bc9d3c4b8024f738b416eb798dc[/img] <br />
<br />
Kickstarter Stage6 SSP<br />
<br />
[img]http://www.racing-planet.pl/images/more_bimage/13735_kickstarter_stage6_cnc_typ2_schwarz.jpg?language=pl&shop_ID=1[/img] <br />
<br />
Kapa STR8 Extreme<br />
<br />
[img]http://www.scooterkingz.pl/wp-content/uploads/126483_0.jpg

Jeszcze kilka delikatnych pomysłów siedzi w mojej głowie ale wszystko w swoim czasie Smile
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
KloceQ
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 30-06-2013 19:55
Awatar


Coś wiem


Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7
Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To może zdradzisz co siedzi w tej Twojej główce? xd
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku Grin
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
 
arnold95
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2013 22:30
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Coś ostatnio pecha mam do interesów z ludźmi...

Kapy nie będzie... Bo została sprzedana razem ze skuterem o czym dowiedziałem się po 3 dniach... :/

Lusterka i kopka są... Do momentu kupna wszystko było ok, po kupnie dowiedziałem się że muszę skleić mocowanie bo "oderwało się jak miałem w kieszeni", kiedy otworzyłem paczkę okazało się że wewnętrznej części mocowania już po prostu nie ma, gwint na trzpieniu jest odłamany i zostało go z 2 milimetry, obudowa lusterka była klejona w okolicach wcześniejszego mocowania - nosz kur!@#$% Angry

W nagrodę za uczciwość przelałem mniej kasy... Trudno. Od południa walczyłem z tym lusterkiem, pojechałem nagwintować trochę więcej żeby było do czego przykręcić, od wewnątrz dałem metalową i gumową podkładkę i skręciłem, lusterko trzyma się solidniej niż fabryka, niestety nie da się już nim regulować na boki a jedynie góra dół, ale widzę w nim dobrze Wink

Graty pozakładane, na poprawę humoru zamówiłem dziś anodyzowane na niebiesko śrubki kapy i ciężarki STR8 Shorty Wink

imageshack.us/a/img825/4564/7c04.jpg

imageshack.us/a/img546/3443/x0gq.jpg

imageshack.us/a/img153/1603/4hwg.jpg

imageshack.us/a/img825/8084/405c.jpg

imageshack.us/a/img802/2659/sxgd.jpg

imageshack.us/a/img27/3584/akjs.jpg

imageshack.us/a/img404/631/vkcd.jpg

imageshack.us/a/img69/3727/xq1o.jpg

imageshack.us/a/img14/3345/bqhb.jpg

imageshack.us/a/img163/4567/z5f0.jpg
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
arnold95
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 19:37
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Dzisiaj założyłem ciężarki i śrubki...

Troszkę roboty było, ale się udało - ciężarki sprawiły troszkę kłopotów...
Byłem pewny, że jak sama nazwa wskazuje - STR8 Shorty, czyli krótkie, niestety się myliłem...
Myślałem że całość wchodzi do środka na tyle głęboko, że widoczna jest tylko ich zewnętrzna stożkowa część, niestety ciężarki pasują tylko razem z gumową tulejką i wchodzą jedynie 2-3 milimetry, wystają na jakieś dwa centymetry i dopiero rozpoczyna się ta ładna stożkowa część... Frown
Lipa, trzeba było coś na to poradzić - najprostszy patent: ciężarki w imadło i obcięte brzeszczotem na płasko, potem wypiłowane na gładko pilniczkiem i pomalowane od wewnętrznej strony na czarny matt, do tego nowe śruby z gwintem na całej długości odpowiednio skrócone do potrzeb i ciężarki siedzą przy samej manetce tak jak chciałem Pfft

Druga sprawa to kolor, na sklepie są dużo jaśniejsze, mają odcień podobny do moich owiewek, jednak po rozpakowaniu okazały się głęboko niebieskie - ale zaczynają już mi się podobać Wink

Koniec "kupowanych [cenzura]reli", teraz czas odkurzyć swoje zdolności manualne i wcielać w życie pomysły z mojej głowy Smile

Kilka aktualnych fotek po umyciu, teraz prezentuje się przyzwoicie Wink

imageshack.us/a/img850/7821/ylgq.jpg

imageshack.us/a/img19/2446/06ph.jpg

imageshack.us/a/img689/9053/c1vj.jpg

imageshack.us/a/img855/3220/xc4g.jpg

imageshack.us/a/img14/7426/czz8.jpg

imageshack.us/a/img402/4418/4xs7.jpg

imageshack.us/a/img843/724/s2c7.jpg

imageshack.us/a/img600/9953/ymav.jpg

imageshack.us/a/img585/7938/elqd.jpg

imageshack.us/a/img441/3638/rzdc.jpg

imageshack.us/a/img822/3848/xfe7.jpg

img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
patriko0202
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 19:53
Awatar


Coś wiem


Postów: 214
Data rejestracji: 25.10.11
Pomógł: 1
Skąd: Dobczyce


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ile takie ciężarki Ciebie kosztowały ? ;d
 
arnold95
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 20:03
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
http://www.scooterkingz.pl/ciezarki-kierownicy-str8-shorty
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
arnold95
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2013 17:00
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Piaggio w stanie jak na zdjęciach jest na sprzedaż Wink Przebieg coś około 1700km, od miesiąca stoi nie ruszany, pierwsza rejestracja lipiec 2012, rok produkcji 2010, stan bardzo dobry, brak wad.

Tuning:
- Zdjęte wszystkie blokady
- Króciec TEC
- Kickstarter Stage6
- Lusterka Stage6
- Ciężarki STR8 CNC
- Śruby silnika STR8
- Wydech Technigas Q-TRE
- Wkładka Filtra Stage6
- Nowe dysze w gaźniku
- Odblokowana Iglica

Vmax na prostej 95km/h licznikowe, z górki max 102 Grin

Interesują mnie tylko poważne oferty na PW Wink
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Yasuni c16 od piaggio. Tuning Mechniczny 6 21-07-2015 21:45
Sprzedam Piaggio nrg Ogólne 3 04-11-2012 19:24
piaggio sprzegło Eksploatacja i naprawa 1 05-05-2011 23:04
tłok power force 47,6 Tuning Mechniczny 3 06-04-2011 16:38
rs II i power force? Tuning Mechniczny 13 11-12-2010 14:14
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki