Piaggio NRG Power by Arnold95
|
arnold95 |
Dodany dnia 25-05-2013 22:55
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Siema
Pewnie już mnie znacie, prowadzę tutaj projekt mojej Katany Louis Vuitton Nowy sprzęt to efekt totalnego spontana, cena była tak niska, że idiota by nie kupił
Piaggio posiada delikatne modyfikacje:
- wydech Technigas
- stożek
- odblokowany króciec
Kupiłem go z przebiegiem 700km, został wyprodukowany w 2010 roku, lecz pierwsza rejestracja dopiero w lipcu 2012 więc jeszcze świeży Kupiony w Polskim salonie od pierwszego właściciela
Muszę teraz pozbyć się Katany aby spłacić pożyczkę na niego, więc będzie mi brakowało tuningów, dlatego tutaj mam delikatne plany
-Lusterka F1
-Płaskie, małe ciężarki kierownicy
-Wywalenie tylnego błotnika
-Kierunki "strzałki"
-Kapa polerka/chrom
-Wywalenie stożka, powrót do seryjnego filtra
-Sportowy wariator
-Jakieś drobne optyczne detale
To by było na razie na tyle, czas na zdjęcia:
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
OrzechKatana |
Dodany dnia 25-05-2013 23:26
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 0 Skąd: Toruń
Status upomnienia:
|
piekne te zdjęcia robisz ) i piekne nrg. Ten skuter ma jakis customowy amortyzator z tyłu ze ten silnik jest tak pod kątem czy to seryjnie ? ;>
Suzuki Katana AC 2001 r
*Tuning Mechaniczny :
~ Cylinder Polini For Race 70
~ Wydech: Yasuni R
~ Gaźnik Arrache 19mm
~ Wariator Malossi Multivar
~ Przełożenie pierwotne Malossi HTQ 15/40 + Przełożenie wtórne 61/20
~ Sprzęgło Malossi Delta
~ Pasek Malossi Special
~ Filtr Stożek Malossi E5
~ Zawór Membranowy Malossi
~ Rozwiercony Króciec
VMAX - 115KM/H
|
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 26-05-2013 08:09
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Ładne ładne szkoda tylko ze AC. A można wiedzieć ile zapłaciłeś?
Edytowane przez KloceQ dnia 26-05-2013 08:21
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 26-05-2013 09:11
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
No,no Maszyna fajna Powodzenia w planach ;d |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 26-05-2013 10:26
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Seria
3.000PLN Z książeczkami, gwarancją, i wszystkim seryjnym co zostało wymienione na sportowe
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 25-06-2013 00:08
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
No to wypadało by coś zaktualizować
Ostatnio bardzo zawiodłem się na Piaggio, niestety czerwiec nie był dla niego szczęśliwy...
Zaczęło się od małego FAILa i lekkiego szlifu, ale temat został szybko ogarnięty, trochę folii, po lakier do mieszalni, 2-3 godzinki pracy i nie ma śladu
Wymieniłem filtr powietrza ze stożkowego na fabryczną puchę, z wywalonymi wszystkimi zwężkami, oraz za wielką dyszę 85 na 65 i zmniejszyły się problemy z przylewaniem na starcie, jeszcze lekko za dużo paliwka, ale już o wiele lepiej
Niestety, dwa dni później, coś się NRG na mnie obraził i osłabł... Maksymalne obroty na zimnym spadły z 8100 na 7800, po przejechaniu kilometra 7100 i nic więcej Objawy puchnięcia jakby, osiągi się znacznie pogorszyły i zacząłem żałować sprzedaży Katany...
Ostatni tydzień to już w ogóle była porażka... Pierdział i turlał się raptem 35km/h - czułem się jak ostatnia sierota i miałem ochotę podpalić Piaggio i patrzeć jak płonie...
Ale w końcu... Zacząłem rozkręcać i sprawdzać stan poszczególnych rzeczy: w przekładni wszystko idealnie, póki nie stać mnie na tuningi nie ma co ruszać... Świeca czorna, jak zwykle za dużo paliwa, mimo iż dysza to tylko 65 myślę sobie, teraz te upały, trzeba mu dać powietrza... Zdjąłem pokrywę filtra i poprawa była znacząca, wrócił etap 7100 obrotów i mimo iż szału nie było to dało się jeździć... Lecz stwierdziłem sprawdzić jeszcze wydech, i to było sedno sprawy... Dla mnie Technigas ma wielkiego minusa... Urwała się przegroda w środku wydechu która pogarszała osiągi i strasznie dzwoniła na dziurach, a nigdy nie mogłem dojść co to tak dzwoni... Ale to nie jest najlepsze... Zaraz za kolankiem wychodzącej z cylindra zrobił się korek ze spalonej waty szklanej (WTF?), który przytykał mi wydech prawie całkowicie w zależności od ułożenia się w wydechu...
Dałem wydech znajomemu blacharzowi, który zna się na rzeczy, wyciął od tyłu prostokąt aby móc przyspawać przegrodę (to on zauważył i wydłubał ten korek), a na koniec zaspawał i wyszlifował tak, że śladu nie ma
Po założeniu od razu jest duuużo lepiej, obroty maksymalne wzrosły do 7500, skuter chodzi lepiej, ma lepszy start i nie dzwoni na dziurach (najśmieszniejsze że tak dzwonił od kiedy go kupiłem więc trochę z tym wydechem się najeździłem )
Niestety, prawdopodobnie przez ten wydech prawie nowy cylinder (zrobiłem dopiero 600km, NRG ma łącznie 1190km przebiegu) dostał troszkę po [cenzura] i osiągi już nie wrócą do pierwotnego etapu... Trudno, jest argument żeby zbierać na Stage6 Pro Sport
Jutro będzie paczka ze sklepu, z wkładem do filtra Stage6, w końcu zgubioną śrubką od wolnych obrotów i mega ważnym modem - wentylkami Revo Granade Wtedy postaram się do wszystko porządnie wyregulować aby osiągnąć jak najlepsze osiągi na tym cylindrze póki nie uzbieram na nowy... Udało mi się dzisiaj rozwinąć 80 na prostej więc myślę że da się jeszcze trochę na nim pojeździć
Poza tym wywaliłem ten szpetny błotnik Ufff, ale opowiadanie Jako bonus fotki z byłą Kataną w parze, NRG na zdjęciach już po szlifie i ogarnięty Niestety na zdjęciach ma jeszcze błotnik
W garażu czeka sprzęgiełko Stage6 i niestety dzwon Wingcooler do Minarelli - może ktoś chce zamienić się na dzwon do p/g albo kupić ?
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 25-06-2013 16:45
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Mega UP :mrgreen:
Trzeba będzie poskładać i regulować wierceniem dziur w puszce
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 28-06-2013 12:15
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
W końcu jest dobrze !
Założona wkładka Stage6, śrubka wolnych obrotów, dysza główna 65, iglica A7 na samym dole, odpowiednia regulacja i skuter jeździ lepiej niż kiedykolwiek :-)
Przyspieszenie jakiego nie miał nigdy, prędkość maksymalna na prostej 85 km/h, trzyma równo wolne obroty, nie grzeje się i co najważniejsze, da się nim normalnie jeździć z włączonym automatycznym ssaniem :frownte: Wcześniej na ssaniu nie dało się przekroczyć 30 km/h
Jestem teraz bardzo zadowolony, nie ma sytuacji gdzie brakuje mu mocy, w każdej chwili jestem w stanie wyprzedzić samochód, a pod stromą górę bez wysiłku jedzie 70km/h :wink:
Polecam tą wkładkę do fabrycznego filtra i dobrą regulację :spoko:
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 28-06-2013 14:33
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
będzie visual jakiś?
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 28-06-2013 22:16
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
aaa to juz wiem czemu suka była wystawiona szkoda bo fajna była ;p ale nrg tez kozackie nowke sztuke prawie za taka kase to prawdziwa okazja powodzenia w dalszych pracach!
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 30-06-2013 19:45
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
W prawdzie jeszcze nie doszły, ale pochwalę się
2x Lusterko Stage6 SSP
Jeszcze kilka delikatnych pomysłów siedzi w mojej głowie ale wszystko w swoim czasie
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 30-06-2013 19:55
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
To może zdradzisz co siedzi w tej Twojej główce? xd
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 03-07-2013 22:30
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Coś ostatnio pecha mam do interesów z ludźmi...
Kapy nie będzie... Bo została sprzedana razem ze skuterem o czym dowiedziałem się po 3 dniach... :/
Lusterka i kopka są... Do momentu kupna wszystko było ok, po kupnie dowiedziałem się że muszę skleić mocowanie bo "oderwało się jak miałem w kieszeni", kiedy otworzyłem paczkę okazało się że wewnętrznej części mocowania już po prostu nie ma, gwint na trzpieniu jest odłamany i zostało go z 2 milimetry, obudowa lusterka była klejona w okolicach wcześniejszego mocowania - nosz kur!@#$%
W nagrodę za uczciwość przelałem mniej kasy... Trudno. Od południa walczyłem z tym lusterkiem, pojechałem nagwintować trochę więcej żeby było do czego przykręcić, od wewnątrz dałem metalową i gumową podkładkę i skręciłem, lusterko trzyma się solidniej niż fabryka, niestety nie da się już nim regulować na boki a jedynie góra dół, ale widzę w nim dobrze
Graty pozakładane, na poprawę humoru zamówiłem dziś anodyzowane na niebiesko śrubki kapy i ciężarki STR8 Shorty
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 09-07-2013 19:37
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Dzisiaj założyłem ciężarki i śrubki...
Troszkę roboty było, ale się udało - ciężarki sprawiły troszkę kłopotów...
Byłem pewny, że jak sama nazwa wskazuje - STR8 Shorty, czyli krótkie, niestety się myliłem...
Myślałem że całość wchodzi do środka na tyle głęboko, że widoczna jest tylko ich zewnętrzna stożkowa część, niestety ciężarki pasują tylko razem z gumową tulejką i wchodzą jedynie 2-3 milimetry, wystają na jakieś dwa centymetry i dopiero rozpoczyna się ta ładna stożkowa część...
Lipa, trzeba było coś na to poradzić - najprostszy patent: ciężarki w imadło i obcięte brzeszczotem na płasko, potem wypiłowane na gładko pilniczkiem i pomalowane od wewnętrznej strony na czarny matt, do tego nowe śruby z gwintem na całej długości odpowiednio skrócone do potrzeb i ciężarki siedzą przy samej manetce tak jak chciałem
Druga sprawa to kolor, na sklepie są dużo jaśniejsze, mają odcień podobny do moich owiewek, jednak po rozpakowaniu okazały się głęboko niebieskie - ale zaczynają już mi się podobać
Koniec "kupowanych [cenzura]reli", teraz czas odkurzyć swoje zdolności manualne i wcielać w życie pomysły z mojej głowy
Kilka aktualnych fotek po umyciu, teraz prezentuje się przyzwoicie
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
patriko0202 |
Dodany dnia 09-07-2013 19:53
|
Coś wiem
Postów: 214
Data rejestracji: 25.10.11
Pomógł: 1 Skąd: Dobczyce
Status upomnienia:
|
ile takie ciężarki Ciebie kosztowały ? ;d |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 09-07-2013 20:03
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
http://www.scooterkingz.pl/ciezarki-kierownicy-str8-shorty
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 01-09-2013 17:00
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Piaggio w stanie jak na zdjęciach jest na sprzedaż Przebieg coś około 1700km, od miesiąca stoi nie ruszany, pierwsza rejestracja lipiec 2012, rok produkcji 2010, stan bardzo dobry, brak wad.
Tuning:
- Zdjęte wszystkie blokady
- Króciec TEC
- Kickstarter Stage6
- Lusterka Stage6
- Ciężarki STR8 CNC
- Śruby silnika STR8
- Wydech Technigas Q-TRE
- Wkładka Filtra Stage6
- Nowe dysze w gaźniku
- Odblokowana Iglica
Vmax na prostej 95km/h licznikowe, z górki max 102
Interesują mnie tylko poważne oferty na PW
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|