Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: DiTech - Opinie
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 10

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios33 tygodni
MACHoo34 tygodni
Aroni50 tygodni
cineklab52 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2870 tygodni
KACPERBA1900118 tygodni
wydrus153 tygodni
valavme161 tygodni
Kamil188 tygodni
pawel57198 tygodni
Dandusiek203 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
DiTech - Opinie
KatanaSRT8
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2013 11:17
Awatar


Początkujący


Postów: 54
Data rejestracji: 02.04.12
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Cześć

Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mi podał + i - DiTech'a.
Słyszałem,że jak się rypnie to duże koszta są, w jakicg granicach te koszty?
Skolei podobno super osiągi przy spalaniu 4T..?

W każdym razie prosiłbym Was o wykazane mi zalet i wad Katanki na wtrysku.


Pozdrawiam :))
Suzuki Katana LC '01 'Telefonica Movistar'

Tuning Mechanika:
- Cylinder 50cc (Chyba TEC HQ)
- Fajka zapłonowa NGK

Opytka:
- Niebieskie klosze
- Białe felgi
 
Katana9797
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2013 14:33
Awatar

Coś wiem


Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wtrysk - jak mieszkasz blisko serwisu i masz duzo kasy to go bierz.
Usowanie usterek,wgrywanie map itd. - tylko serwis.
gaznik naprawisz í ustawisz - wtrysk nie.
jak padnie to slono placisz.
A co do ci nie powiem
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany
 
nikodem11210
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2013 16:26
Awatar

Początkujący


Postów: 60
Data rejestracji: 18.12.10
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja posiadam wtryska i moge sie wypowiedzieć.Silniczek chodzi elegancko na seri dobre osiagi na seri nic nie zmieniałem prócz swiecy,no ale zaczął sie tuning silniczek ma prawie wszystko sportowe i sprawuje sie rewelacyjnie.Jesli potrzebujesz nowych map to nie warto ich wgrywa tylko kupić jakieś inne ecu w cenie 100-150zł.Ja polecam w 100% nie zamienił bym na gaźnik chociażby z powodu spalania paliwa Grin
 
KatanaSRT8
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2013 16:32
Awatar


Początkujący


Postów: 54
Data rejestracji: 02.04.12
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ecu?
Spalanie na jakim poziomie?
Ile na serii osiągałeś v-max? jak z przyśpieszeniem?
Suzuki Katana LC '01 'Telefonica Movistar'

Tuning Mechanika:
- Cylinder 50cc (Chyba TEC HQ)
- Fajka zapłonowa NGK

Opytka:
- Niebieskie klosze
- Białe felgi
 
jakub123
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2013 17:41
Awatar

Nowy


Postów: 30
Data rejestracji: 13.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Okolice Zwolenia


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Plusy wtrysku - większe osiągi ,mniejsze spalanie i to chyba tyle
Minusy wtrysku - do 14 tyś km i po wtrysku .

Jeśli chodzi o naprawę bo coś cieknie albo coś to zestaw naprawczy kosztuje 300zł więc jak wtrysk ma około 5 tyś km to bierz, bo 9tyś km to zajmie ci trochę czasu (czasem wtrysk pada jak masz około 11tyś km) , mi zajęło 109,5 km potem 2km pchania do domu Pfft
Tuning:
-Yasuni R


Osiągi: 80-85km/h
 
valavme
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2013 17:43
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jak Ci się di-tech spierdzieli to słono płacisz albo przerabiasz na gaźnik
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
jakub123
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2013 17:45
Awatar

Nowy


Postów: 30
Data rejestracji: 13.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Okolice Zwolenia


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jeśli chodzi o spalanie to 2,5 l/100km ,a osiągi miałem nawet do 95-100km/h
Tuning:
-Yasuni R


Osiągi: 80-85km/h
 
Szalinkofura
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-02-2013 14:24
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja miałem ditecha i nie polecam -.- 2k km i po wtrysku komputer sie jebał cały czas spalanie małe osiagi nawet dobre ale nie polecam gaźnik jest 100x lepszy Smile
 
KatanaSRT8
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2013 13:24
Awatar


Początkujący


Postów: 54
Data rejestracji: 02.04.12
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Czyli nie brać DiTech'a mówicie?
Bo np. u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika, i nie chce odpalać bez gazu.. czasem nawet zgaśnie na światłach, nawet w serwisie nie umieli tego zrobić.
Suzuki Katana LC '01 'Telefonica Movistar'

Tuning Mechanika:
- Cylinder 50cc (Chyba TEC HQ)
- Fajka zapłonowa NGK

Opytka:
- Niebieskie klosze
- Białe felgi
 
nikodem11210
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2013 13:39
Awatar

Początkujący


Postów: 60
Data rejestracji: 18.12.10
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Kupuj techa nie słuchaj tych co go nie mieli Smile
 
Krupnik 2
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2013 14:51
Awatar

Doradca


Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10
Skąd: Sędziszów Młp.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika

W Di Techu nie ma gaźnika tylko wtrysk
Katana by Krupnik


Grey&Red Project 2k14

Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System


Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie
 
Szalinkofura
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2013 15:24
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nikodem11210 napisał/a:
Kupuj techa nie słuchaj tych co go nie mieli Smile


Gosciu miałem ditecha i go przerobiłem po 2,800km chcesz to kupuj ale ci nie radze a miałem ditecha nowego z salonu 7k zapłaciłem -.- mało jezdziłem bo mlody byłem a zjebał się niedługo po koncu gwarancji
 
piotrek131353
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2013 17:08
Awatar


Doradca


Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5
Skąd: jabłonna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jak ci się zrąbie to możesz przerobic na gaźnik, a to nie jest taki duży koszt
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box

Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR
 
KatanaSRT8
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2013 18:47
Awatar


Początkujący


Postów: 54
Data rejestracji: 02.04.12
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Krupnik 2 napisał/a:
u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika

W Di Techu nie ma gaźnika tylko wtrysk


Kolega ma gaźnikową wersje, o to właśnie chodzi...
Suzuki Katana LC '01 'Telefonica Movistar'

Tuning Mechanika:
- Cylinder 50cc (Chyba TEC HQ)
- Fajka zapłonowa NGK

Opytka:
- Niebieskie klosze
- Białe felgi
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Polini Speed Control opinie użytkowników. Tuning Mechniczny 9 30-09-2014 18:16
Cewka padnięta - DiTech, Eksploatacja i naprawa 3 18-07-2014 16:51
Laser X-Pro. Opinie Eksploatacja i naprawa 2 11-04-2014 22:04
Malossi Sport 70 ccm opinie. Tuning Mechniczny 6 02-12-2013 11:31
APRILIA DITECH POMOC ! Eksploatacja i naprawa 4 05-09-2013 22:00
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki