DiTech - Opinie
|
KatanaSRT8 |
Dodany dnia 06-02-2013 11:17
|
Początkujący
Postów: 54
Data rejestracji: 02.04.12
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Cześć
Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mi podał + i - DiTech'a.
Słyszałem,że jak się rypnie to duże koszta są, w jakicg granicach te koszty?
Skolei podobno super osiągi przy spalaniu 4T..?
W każdym razie prosiłbym Was o wykazane mi zalet i wad Katanki na wtrysku.
Pozdrawiam :))
Suzuki Katana LC '01 'Telefonica Movistar'
Tuning Mechanika:
- Cylinder 50cc (Chyba TEC HQ)
- Fajka zapłonowa NGK
Opytka:
- Niebieskie klosze
- Białe felgi |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 06-02-2013 14:33
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
wtrysk - jak mieszkasz blisko serwisu i masz duzo kasy to go bierz.
Usowanie usterek,wgrywanie map itd. - tylko serwis.
gaznik naprawisz í ustawisz - wtrysk nie.
jak padnie to slono placisz.
A co do ci nie powiem
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
nikodem11210 |
Dodany dnia 06-02-2013 16:26
|
Początkujący
Postów: 60
Data rejestracji: 18.12.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ja posiadam wtryska i moge sie wypowiedzieć.Silniczek chodzi elegancko na seri dobre osiagi na seri nic nie zmieniałem prócz swiecy,no ale zaczął sie tuning silniczek ma prawie wszystko sportowe i sprawuje sie rewelacyjnie.Jesli potrzebujesz nowych map to nie warto ich wgrywa tylko kupić jakieś inne ecu w cenie 100-150zł.Ja polecam w 100% nie zamienił bym na gaźnik chociażby z powodu spalania paliwa |
|
|
|
KatanaSRT8 |
Dodany dnia 06-02-2013 16:32
|
Początkujący
Postów: 54
Data rejestracji: 02.04.12
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Ecu?
Spalanie na jakim poziomie?
Ile na serii osiągałeś v-max? jak z przyśpieszeniem?
Suzuki Katana LC '01 'Telefonica Movistar'
Tuning Mechanika:
- Cylinder 50cc (Chyba TEC HQ)
- Fajka zapłonowa NGK
Opytka:
- Niebieskie klosze
- Białe felgi |
|
|
|
jakub123 |
Dodany dnia 06-02-2013 17:41
|
Nowy
Postów: 30
Data rejestracji: 13.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Okolice Zwolenia
Status upomnienia:
|
Plusy wtrysku - większe osiągi ,mniejsze spalanie i to chyba tyle
Minusy wtrysku - do 14 tyś km i po wtrysku .
Jeśli chodzi o naprawę bo coś cieknie albo coś to zestaw naprawczy kosztuje 300zł więc jak wtrysk ma około 5 tyś km to bierz, bo 9tyś km to zajmie ci trochę czasu (czasem wtrysk pada jak masz około 11tyś km) , mi zajęło 109,5 km potem 2km pchania do domu
Tuning:
-Yasuni R
Osiągi: 80-85km/h |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 06-02-2013 17:43
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
jak Ci się di-tech spierdzieli to słono płacisz albo przerabiasz na gaźnik
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
jakub123 |
Dodany dnia 06-02-2013 17:45
|
Nowy
Postów: 30
Data rejestracji: 13.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Okolice Zwolenia
Status upomnienia:
|
Jeśli chodzi o spalanie to 2,5 l/100km ,a osiągi miałem nawet do 95-100km/h
Tuning:
-Yasuni R
Osiągi: 80-85km/h |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 07-02-2013 14:24
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Ja miałem ditecha i nie polecam -.- 2k km i po wtrysku komputer sie jebał cały czas spalanie małe osiagi nawet dobre ale nie polecam gaźnik jest 100x lepszy |
|
|
|
KatanaSRT8 |
Dodany dnia 09-02-2013 13:24
|
Początkujący
Postów: 54
Data rejestracji: 02.04.12
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Czyli nie brać DiTech'a mówicie?
Bo np. u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika, i nie chce odpalać bez gazu.. czasem nawet zgaśnie na światłach, nawet w serwisie nie umieli tego zrobić.
Suzuki Katana LC '01 'Telefonica Movistar'
Tuning Mechanika:
- Cylinder 50cc (Chyba TEC HQ)
- Fajka zapłonowa NGK
Opytka:
- Niebieskie klosze
- Białe felgi |
|
|
|
nikodem11210 |
Dodany dnia 09-02-2013 13:39
|
Początkujący
Postów: 60
Data rejestracji: 18.12.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Kupuj techa nie słuchaj tych co go nie mieli |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 09-02-2013 14:51
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika
W Di Techu nie ma gaźnika tylko wtrysk
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 09-02-2013 15:24
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
nikodem11210 napisał/a:
Kupuj techa nie słuchaj tych co go nie mieli
Gosciu miałem ditecha i go przerobiłem po 2,800km chcesz to kupuj ale ci nie radze a miałem ditecha nowego z salonu 7k zapłaciłem -.- mało jezdziłem bo mlody byłem a zjebał się niedługo po koncu gwarancji |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 09-02-2013 17:08
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
jak ci się zrąbie to możesz przerobic na gaźnik, a to nie jest taki duży koszt
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
KatanaSRT8 |
Dodany dnia 09-02-2013 18:47
|
Początkujący
Postów: 54
Data rejestracji: 02.04.12
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Krupnik 2 napisał/a:
u mojego kolegi się nie da dobrze wyregulować gaźnika
W Di Techu nie ma gaźnika tylko wtrysk
Kolega ma gaźnikową wersje, o to właśnie chodzi...
Suzuki Katana LC '01 'Telefonica Movistar'
Tuning Mechanika:
- Cylinder 50cc (Chyba TEC HQ)
- Fajka zapłonowa NGK
Opytka:
- Niebieskie klosze
- Białe felgi |
|
|