katana by Katana 1997
|
Katana9797 |
Dodany dnia 12-03-2013 20:26
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
haha widze na tym forum sama krytyka wazne ze mi sie podoba
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 12-03-2013 21:42
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Przcież robisz to dla siebie pod swój gust kazdy ma inny wiec nie ma czyms sie zasmuacac zadna krytyka kazdy wyraził swoje zdanie
Edytowane przez Szalinkofura dnia 12-03-2013 21:43 |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 13-03-2013 08:09
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Ja tu raczej patrzę na stronę techniczną Klosz zostawiony z przedniej lampy zamiast odessany nowy, oklejony ciemna folia, widać pęcherze powietrza pod folią, a najwieksza lipa to te paski ledowe i luzno puszczone kable... Zrobić kosz dla lampy i wkład to nie jest bardzo dużo roboty a wszystko wygląda porzadniej, nie paruje i można to nazwać lampą Kwestię spasowania z owiewkami ocenie jak założysz, o gustach się nie dyskutuje ale do granatowego skutera nadkole w stickerze z czarna lampa to nie jest dobre wyjście Zdecydowanie lepsze byloby w kolorze owiewek, czarna albo w karbonie
Edytowane przez arnold95 dnia 13-03-2013 08:11
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 13-03-2013 13:53
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
karbon jest straszna lipa jak dla mnie
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 13-03-2013 13:57
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
arnold 95 nie musi ci sie podobac . Kazdy ma nadkole z aeroxa i to jest lipa. Sticker do granatu kwestia gusty. A pozatym jestes kozak to zrob lepsze. Pozdro
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 13-03-2013 14:45
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
dla mnie karbon byłby dużo lepszym wyjściem tak jak napisał arnold . Mi osobiście ten strick bomb nigdy się mi nie podobał i jak dla mnie oklejanie skutera tym jest wiochom totalną , ale zobaczymy jak to będzie wyglądało na koniec możemy się mylić i to może naprawde jakoś wyglądać fajnie
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 13-03-2013 16:42
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Katana9797 napisał/a:
A pozatym jestes kozak to zrob lepsze. Pozdro
Nie wiem co to za argument, idąc tym tokiem myślenia nie krytykuj wyglądu Fiata Multipli bo sam lepszego nie zrobisz
Swoje przy Katanie już zrobiłem, i myślę że z przodem i lampą miałem dużo więcej roboty niż miałbym przy nadkolu, od początku do końca sam
Czemu nie robiłem nadkola ? Potrzebny mi kufer, a nie mam warunków do wyspawania nowego baku
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 13-03-2013 18:49
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
nie trzeba spawac nowego baku ani wkladac do kufra
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 13-03-2013 21:52
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
To zależy od kształtu jaki chcesz osiągnąć
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 13-03-2013 22:14
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Dobra bez spin.
Hmm... za wiele się nie zmieniło w wyglądzie tej czachy -nadkola. Sticker może wyglądać fajnie, ale to dosyć specyficzna charakteryzacja i nie do wszystkiego pasuje. Nic no, zobaczymy jak to będzie wyglądać w całości i się oceni.
Ale ważna jest Twoja opinia, jak się podoba to super |
|
|
|
dawid9katana |
Dodany dnia 14-03-2013 21:35
|
Nowy
Postów: 9
Data rejestracji: 08.11.11
Pomógł: 0 Skąd: Radom
Status upomnienia:
|
Katana9797 napisał/a:
nie trzeba spawac nowego baku ani wkladac do kufra
co masz w tej chwili na myśli? A nadkole ok, ale nie lubię stickera. |
|
|
|
OrzechKatana |
Dodany dnia 15-03-2013 08:00
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 0 Skąd: Toruń
Status upomnienia:
|
chodzilo mu o to ze jak sie przerabia przod czy cos to nietrzeba spawac baku itp ;p
Suzuki Katana AC 2001 r
*Tuning Mechaniczny :
~ Cylinder Polini For Race 70
~ Wydech: Yasuni R
~ Gaźnik Arrache 19mm
~ Wariator Malossi Multivar
~ Przełożenie pierwotne Malossi HTQ 15/40 + Przełożenie wtórne 61/20
~ Sprzęgło Malossi Delta
~ Pasek Malossi Special
~ Filtr Stożek Malossi E5
~ Zawór Membranowy Malossi
~ Rozwiercony Króciec
VMAX - 115KM/H
|
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 15-03-2013 18:02
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
przerabia sie stary bak . zrobie to wiosna i wam pokaze foto :0
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 15-03-2013 19:09
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
pewnie chcesz go przerobic i zespawac fakt myslalem o tym ale przenalizowalem wszystkie mozliwosci i benzyna spala wszystko nic nie wytrzyma |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 16-03-2013 11:41
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
spaw wytrzyma na 1000000 % jestem pewien
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 16-03-2013 17:37
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
no mzoesz probowac ale nie sadze bo pisalem do wielu kolesi i kazdy odpisal ze nie ma szans |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 17-03-2013 12:37
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
jak spaw to nadal plastik tyle ze stopiony to czemu niby ma nie wytrzyamc jak sie to zrobi dokladnie?
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 17-03-2013 12:53
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
wytrzyma na pewno
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 17-03-2013 12:57
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
no jestem tego pewien
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
jakub123 |
Dodany dnia 17-03-2013 14:37
|
Nowy
Postów: 30
Data rejestracji: 13.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Okolice Zwolenia
Status upomnienia:
|
Jak by spaw nie wytrzymał to w jaki sposób to zrobili ? Przecież musieli to zgrzać żeby połączyć
Tuning:
-Yasuni R
Osiągi: 80-85km/h |
|
|