Siema wiec tak głupi twist control wydaje sie daremny wydatek nudna robota nic nie da . Ostatnio z qmplem postanowilismy to sprawdzic . Ale że szkoda było kasy na kupowanie go zrobilismy go sami (zdj poniżej) po złożeniu efekt był mega zaskakujący mół którego nikt nie cierpi zaraz z poczatku prawie zniknoł przyspieszenie także lepsze trzeba było dać cięższe rolki bo były 3,6 gr to wył jak pojebany ;D czyli wniosek? praktycznie za darmo bo kuleczki z łożysk chyba każdy ma a efekt zajebisty ;D
jak to zrobiłeś opisz to tak mniej więcej w paru punktach czy łączyłeś te kulki?
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR
Rozpisz trochę więcej na ten temat, bo sam ciekaw jestem co i jak. Daj może więcej jakiś fotek, zedytuj post najlepiej to podpiąłbym temat żeby był dla wszystkich. Opisz wszystko, krok po kroku i wrzuć jakieś zdjęcia jak masz. Napisz dokładnie co zrobiłeś, co Ci to dało
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Jeśli to naprawdę sporo daje to bym się na twoim miejscu ośmielił zrobić artykuł.
Suzuki Zillion (LC) 1999r
>Tuning Mechaniczny< *GasBox *Rolki Top Racing 7g *Do wydechu wspawana rurka która omija blokady na końcu niej jest zawór więc regulacja głośności i szybkości pod ręką *Sprężyna Centralna Malossi czerwona *Wariator Polini Speed Contol *Pasek Dayco *Cylinder(70cc) i głowica *Dysza 75 chyba *Stożek *Rozpiłowany króciec ssący *Przełożenie pierwotne Malossi 15/40
>Optyka< *Niebieskie żarówki *Dźwignie hamulców na pomarańczowo *Pokrywa filtra na pomarańczowo *Błotnik na pomarańczowa *Plastikowa osłonka tłumika na pomarańczowo *Miejscowa polerka pokrywy i kick startera *Kilka naklejek *Srebrne obejmy na migacze *Przedłużka amortyzatora 10cm
Plany *Gaźnik arreche 17,5mm *Komin jakiś *Przełożenie wtórne od sr'ki *Sprzęgło jakieś