Mówią, że Malossi jest troszkę lepsze od Polinni SC, ponieważ twierdzą, że wzrasta przy tym trochę więcej V-maxu. Moim zdaniem i z własnego doświadczenia polecam Polini Speed Control, sam je posiadam i gdy je założyłem prawie na seri sporo mi dał min. przyśpieszenie, załatał dziurę między 20-35km/h i dał o wiele lepsze przyśpieszenie, poprostu szybciej dochodził do swojego wytyczonego v-maxa. Co do prędkości nie jestem przekonany czy wzrosła, bo wariator nie do tego służy, jeśli wzrosła to nie odczułem tego i było to może +/- 6km/h. W każdym bądź razie ja polecam Polinni SC i myślę że oba te wariatory niczym się nie różnią, poza wyjątkiem chyba cen. Oba wariatory są bardzo dobre więc twoja kwestia, zobaczymy co inni powiedzą jeszcze na ten temat
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik