Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Spadek mocy po nagrzaniu...
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 10

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2897 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Spadek mocy po nagrzaniu...
arnold95
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 02-09-2012 23:53
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema !

Może to jeszcze przez dociernie, może nie nie wiem Sad Skuter ma już przejechane 270 km, a mój problem wygląda tak:

http://www.youtub...e=youtu.be
Edytowane przez arnold95 dnia 02-09-2012 23:53
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
Szalinkofura
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 08:53
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
hmm nie wiem ale u mnie jest tak ze po 5 km do 20/30 sie zebrac nie mzoe tak jak twoj a potem dostaje powera i wina wariatora u mnie to jest . Smile

P.S troche słabo ci to chodzi na airsalu
 
valavme
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 11:53
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
mi to wygląda jakby na hamulcu jechał ;P jeżeli nic nie hamuje to sprężyna centralna według mnie za miękka lub miękknie pod wpływem temperatury
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
arnold95
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 13:45
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Polini 50kg nacisku Wink

Problem jest związany z nagrzaniem silnika, a więc najprościej zrobić coś, żeby się nie nagrzewał ! Smile

Kombinuję, przede wszystkim chwytak powietrza muszę zaprojektować, bo te uniwersalne nijak się zdadzą w katanie, trzeba też pomyśleć nad sportowym dzwonem sprzęgła i jakąś wentylacją pokrywy przekładni Wink
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
dawidzio28
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 15:16
Awatar

Znawca


Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10
Skąd: Żmiąca koło Limanowej


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Znalazłem jak ktoś w niemczech ma powycinane wzory w pokrywie Wink
img193.imageshack.us/img193/1217/variodeckelsonne20dm.jpg
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona

OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe Smile
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY Shock

PLANY
Cały czas coś do przodu Smile
images38.fotosik.pl/43/5d74f4964a6d604c.gif
 
makaron
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 17:40
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1
Skąd: Pruszcz Pomorski :D


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Najlepiej będzie tak jak mówi dawidzio28, czyli wyciąć jakieś wloty na pokrywie. Być może nie masz wiatraczka na przeciwtależu.
Ps. Nie wiedziałem, że jesteś z Bdg ;D
lh3.googleusercontent.com/-fsdgfjtL5XI/UTzTOKtaJFI/AAAAAAAAAZo/DgLi8QtSQY4/s640/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg

Suzuki Katana 03'

Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni RCool

V-Max - 90+
 
arnold95
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 19:15
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
www.reactionface.info/sites/default/files/images/1310480585093.jpg

Skuter składałem od każdej pierwszej śrubki i nie zauważyłem braku wiatraka Grin


Swoją drogą, zauważyłem, że mimo uszczelki z łączenia wydech/cylinder wycieka dużo niespalonej mieszanki ? czarna gęsta maź
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
Waldekk
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 19:47
Awatar

Początkujący


Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Hehe zdarza się ;d. Co do tej mazi to raczej sie nie przejmuj mam to samo a nic sie z skuterem nie dzieje.(też docieram airsala 50 ;d)
 
kefir95_95
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 20:12
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
zamontuj sobie dodatkowy wentylatorek przed cylindrem z włącznikiem manualnym przy kierownicyWink
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
dawidzio28
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 20:43
Awatar

Znawca


Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10
Skąd: Żmiąca koło Limanowej


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No prze Hard Grin
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona

OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe Smile
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY Shock

PLANY
Cały czas coś do przodu Smile
images38.fotosik.pl/43/5d74f4964a6d604c.gif
 
Szalinkofura
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 21:50
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
zrób tak jak kefir mowi Smile tylko zrob z wlacznikiem ja w lc dalem do chlodnicy bez wlacznika tylko ze jak odpale to działa to na starter nie palil Pfft tyle pradu zarło Grin ale lepsze chlodzenie było 15 zł dalem za wiatraczek od komputera a dawal jak pojebany GrinD
 
arnold95
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 22:53
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie chce takiej lipy. Wody dostanie i po wiatraczku...

Mam kilka planów, które chcę zrobić porządnie, więc muszę jeszcze to przemyśleć.

1. Zrobienie odpowiedniego "chwytaka powietrza" do wentylatora - te uniwersalne nic nie dadzą gdyż i tak będzie schowany za plastikami

2. Wycięcie otworu w obudowie cylindra i wyprowadzenie od niej odpowiedniej rury na dodatkowy dolot powietrza

3. Odchudzenie pokrywy przekładni

4. Wentylowany dzwon sprzęgła

5. Kolanko wydechu owinięte bandażem termicznym do owijania turbin, kolektorów i wydechów sportowych (zostało mi po Golfie Wink )

6. Mniejsza dysza, inaczej ustawiona iglica, odpowiednia regulacja, dla zmniejszenia delikatnie ilości mieszanki, której i tak nie przepala
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
qscvbe
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2012 23:01
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
widać w końcu ktoś, kto się zna, i nie kupuje byle [cenzura]aSmile tak trzymaj, i rób jak mówisz, bo nieźle kminisz!
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
wiesio159753
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2012 17:29
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 07.10.10
Pomógł: 5


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja mam ten sam problem, nie wiem czy to dokładnie to ale ja (chyba) mam przytarty cylinder, wiec u ciebie może też jest przytarty

P.S. sprawdz uszczelke pod głowicą
Tuning mechaniczny:
-Cylinder Polini Sport 70
-Wariator Polini Speed Control
-Filtr Hebo S
-Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII
-Tłumik Tecnigas RSII
-Przełożenia Top Racing 16/49

Tuning optyczny:
-Malowanie: zielona perła-biała perła
-przerobiony grill
-nadkole
-Badlook
-lampa REVO lexus style
-lusterko Stage6 F1
 
arnold95
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2012 18:30
Awatar


Coś wiem


Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0
Skąd: Bydgoszcz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Uszczelka pod głowicą jest nowa.

Dowiedziałem się jeszcze o dwóch możliwościach:

1. Źle ustawiony pływak, jak skuter postoi i spłynie mu paliwo to jest wszystko dobrze, później je wypali i przy tej ilości powietrza gaźnik nie jest w stanie zasysać na bieżąco odpowiedniej ilości paliwa.

2. Rozmawiałem ze specjalistą, który kiedyś dłubał mi przy Aeroxie, powiedział: Jeb!@#$% jesteś, ten cylinder masz docierać 800km i problem zniknie, to normalnie, tylko nie próbuj go non stop bo w końcu zajedziesz, a gdyby już był zajechany, to by na zimnym też nie miał mocy, więc cierpliwie go docieraj: 500m dawaj mu, 1000m zwalniaj do 40-50, i od nowa.

W weekend chciałem wyjąć silnik i zaglądnąć do cylindra, ale jadę Golfem na tuning show i nie mam czasu Sad
img829.imageshack.us/img829/448/37569050626310272423219.jpg

Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC

Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13

Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
 
Dandusiek
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2012 20:46
Awatar


Moderator


Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25
Skąd: Gdańsk


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak to je amelinium!, to przecież nie musisz docierać żadnych 800km, bzdura. Nawet na żeliwnych nikt tak nie robi, a co dopiero ameliniowe.
Suzuki Katana LC 98' WR


Tuning Mechaniczny:


~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR

Tuning Optyczny:

~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik


Fotki Suczki:

https://picasaweb...OOujM-DYQ#

http://bikepics.c...95/98ay50/

Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.

i.imgur.com/I4HhM.png
 
wiesio159753
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2012 21:02
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 07.10.10
Pomógł: 5


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja mam swój sposób na docieranie: zostawić skuter na wolnych obrotach na 15min zgasić go poczekać aż ostygnie i jeszcze raz na 15min (ja to powtarzałem 5 razy) i już nie musisz się męczyć z docieraniem ;D
Tuning mechaniczny:
-Cylinder Polini Sport 70
-Wariator Polini Speed Control
-Filtr Hebo S
-Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII
-Tłumik Tecnigas RSII
-Przełożenia Top Racing 16/49

Tuning optyczny:
-Malowanie: zielona perła-biała perła
-przerobiony grill
-nadkole
-Badlook
-lampa REVO lexus style
-lusterko Stage6 F1
 
valavme
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2012 21:31
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wiesio159753 napisał/a:
ja mam swój sposób na docieranie: zostawić skuter na wolnych obrotach na 15min zgasić go poczekać aż ostygnie i jeszcze raz na 15min (ja to powtarzałem 5 razy) i już nie musisz się męczyć z docieraniem ;D


I to najgorszy sposób na docieranie... Cylinder musi być docierany pod obciążeniem i najlepiej "falującymi" obrotami
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
piotrek131353
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2012 21:35
Awatar


Doradca


Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5
Skąd: jabłonna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
masz racje nie powinien być cylek na tych samych obrotach
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box

Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR
 
kefir95_95
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 06-09-2012 21:12
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
to, że On będzie sobie chodził to nic Ci nie da..
musisz wywrzeć podciśnienie na tłoku i przystosować pierścienie do wysokich temperatur żeby nie pękały i żeby tłok nie puchnąłWink
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak mocy po zmianie cylindra. Eksploatacja i naprawa 2 04-07-2019 22:39
chwilowy brak mocy Eksploatacja i naprawa 1 28-02-2015 21:55
brak mocy. Przerwy w podawaniu paliwa:( Eksploatacja i naprawa 2 07-09-2014 22:47
Nagła utrata mocy i vmaxu Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:31
Spadek obrotów przy 40 km/h Eksploatacja i naprawa 1 03-01-2014 20:34
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki