Filtr i gaźnik - mułek
|
arnold95 |
Dodany dnia 07-08-2012 22:05
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Witam was!
Otóż mam mały problem z regulacją mojego skutera.
Jest to Suzuki Katana z silnikiem Morini na setupie:
-Airsal 50 Sport (docieram)
-Wał Top Racing
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5 (dysza 90, iglica A12, seria)
-Membranki TEC Sport
-Rolki 6,6g
-Króciec Ditech
-Wariator Malossi Multivar
-Ssanie ręczne Stage6
-Sprężynki sprzęgła czerwone Hebo
-Centralka Polini niebieska
-Pasek Polini Race
Skuter jest świeżo poskładany i na dotarciu, na początek założyłem stożek siatkowy (jedyny jaki miałem pod ręką, seryjny filtr mi się teraz nie mieści), na nim skuter jeździł prawidłowo, nie miał muła, elegancko reagował na manetkę...
Ale to siatka - wiadomo, nie chcę zatrzeć nowego cylka więc muszę coś z tym zrobić.
Dołożyłem cienką warstwę gąbki nasączonej olejem : póki silnik był nierozgrzany odpychał się tak jak bez gąbki, przyspieszenie i reakcja na manetkę bardzo dobra, niestety jak silnik się rozgrzeje, zaczyna mulić, słabo reaguje na manetkę i ma problem z przyspieszaniem (bez gąbki jechałem 50km/h na połowie manetki, z gąbką muszę dawać 3/4), czasem dostaje kopa i muł znika, kiedy zawieje chłodny wiatr w stronę filtra (wzrost 15km/h bez ruszania manetką !).
Po przyjechaniu do Bydgoszczy (przejechana trasa 50km oczywiście z postojami i ze zmiennymi obrotami silnika) zajechałem od razu do sklepu po gąbkowy stożek, zakupiłem kopię Malossi E5 z obudową. W garażu założyłem filterek i wyjechałem na test - do 30km/h zbierał się przyzwoicie, jednak potem jakbym wcisnął hamulec, koniec przyspieszania i muł... Zdjąłem obudowę - muł na całym paśmie obrotów
Proszę was o pomoc, w którą stronę się kierować ? Mniejsza/większa dysza główna ? Przestawienie iglicy (jest na środku)? A może jeszcze coś innego mi poradzicie
Od razu zaznaczam, montaż seryjnego filtra jest niemożliwy, z tym gaźnikiem i króćcem po prostu się nie zmieści :wink:
Z góry dzięki
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 07-08-2012 22:09
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
jakiegoś super tuningu nie masz więc ja bym ci odradził stożek i zrobić tak , zatkać trochę tego stożka , ograniczyć mu ten przelot powietrza i by się zachowywał ja seryjny filtr
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 07-08-2012 22:20
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Sęk w tym, że on najlepiej zachowuje się na siatce, czyli największym przepływie powietrza, więc twój sposób raczej tylko pogorszy sprawę
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 07-08-2012 22:33
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
mam to samo tylko ze mam stozek polini i kolego tak dysza wieksza o 10/15 czyli 70/75 i regulacja gaznika i smigasz na tym malossi a cylek airsala dlaczego docierasz ? jak jego nie trzeba tylko jakies 100 km tak powoli jezdzic ;p |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 07-08-2012 22:59
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Dokładnie tak, jestem na 80 kilometrze, docieram jeżdżąc tak 50-60km/h od czasu do czasu dając w piczkę na 90% manetki rozpędzając się do 95 i robiąc przerwy dla ostygnięcia co jakieś 15km
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 07-08-2012 23:03
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
no to git tak jak mowie dysze o 10/15 wieksza i dobra regulacje i jest miazga |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 07-08-2012 23:06
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Raczej nie większą, teraz jest 90
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 07-08-2012 23:21
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
o [cenzura] to ja nie wiem jakim cudem ten stozek ci nie dziala . moze regulacje trzeba ? |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 08-08-2012 17:03
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
masz możliwość nagrać jakiś filmik jak to jeździ? spróbuj mu dać dyszę 100 i zobacz jak będzie na gąbkowym, na seri filtrze przy tym gaźniku nie miałeś problemu?
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 08-08-2012 18:46
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Nie mam możliwości wsadzenia seryjnego ze względu na brak miejsca Najlepiej, bez zarzutów jeździł na siatkowym, czyli największym dopływie powietrza Więc raczej mniejsza dysza, ale wolałbym się poradzić kogoś obeznanego żeby nie wywalać bez sensu kasy BTW. Wolne obroty na każdym z filtrów są takie same i nie ma problemów z gaśnięciem
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 08-08-2012 21:09
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jak ja do mojego gąbkowego filtra dołożyłem na gardziel zwiniętą rajstopkę, co by była większa ochrona to było dokładnie tak samo, na wolnych ok, ale ni chu.. nie chciał jechać powyżej tych 20km.h. Więc zasadnicze pytanie, moczyłeś ten stożek w oleju, albo innym specyfiku? |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 08-08-2012 21:43
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Nie moczyłem, siatka z wsadzoną gąbką była nasączona ale ten gąbkowy fake malossi nie
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 13-08-2012 13:56
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Dzisiaj zabrałem się za regulację śrubką i kombinacją z filtrami
Efekty:
Wykręcanie śruby - zwiększanie ilości powietrza nie pomagało, a pogarszało
Wkręcanie śruby - o dziwo poprawiło dużo, prawie maksymalnie wkręcona dała pożądane efekty
Filtr gąbkowy malossi e5 bez obudowy : udało mi się ustawić tak, że przez pierwsze 200m ma bdb przyspieszenie, lekki spadek od 40-50 ale potem ciągnie, niestety, po przejechaniu jakiegoś odcinka i zwolnieniu zaczyna mulić od 30 i średnio mu się chce wkręcać na obroty
Stożek siatkowy z wsadzoną gąbeczką nasączoną i zszytą : kombinacje, kombinacje i udało się, jak w każdym setupie, do 10km/h jest mułek, potem dostaje kopa i trzyma równo na każdej prędkości, przy odpuszczeniu manetki i ponownym dodaniu gazu 1-2 sekundy czasu reakcji ale idzie cały czas równo i dobrze, śrubka mieszanki wkręcona prawie na max.
Aha, jeszcze jedna, ważna zależność, zarówno na siatkowym jak i gąbkowym przy zgiętym kolanku o 45 stopni mulił ostro, na prostym, krótkim kolanku znacząca poprawa na jednym i drugim filtrze, jednak najlepszym obecnym rozwiązaniem jest siatkowy z gąbką
Pytanie moje brzmi:
Kto ZNA SIĘ NA REGULACJI i wie co mu potrzeba, żeby założyć ten gąbkowy stożek Albo w czym tkwi mój problem
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 13-08-2012 15:10
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
Do gąbkowego potrzebna na 100% większa dysza, możesz jeszcze przy nim podnieść iglicę do końca i zobaczyć, jeśli nie pomoże to już tylko większa dysza
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 13-08-2012 17:38
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
za mało powietrza dostaje na zimnym masz ssanie wiec jest ok bo dostaje wiecej paliwa ale jak sie rozgrzeje ssanie sie wyłacza i dostaje mniejsza dawke paliwa i sie dławi wiec wieksza dysza proste albo kup normalny filt gąbkowy http://allegro.pl...60448.html ja mam ten i jestem z niego bardzo zadowolony ;D
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 13-08-2012 18:30
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
To wygląda jak Malossi E5, nawet napisali tam żeby każdy wchodził, ale to nie jest to, jeszcze potem napisali mały druczkiem że to jakiejś firmy, a zarobek pewnie ma
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 13-08-2012 19:04
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
no to nie jest malosi ale moim zdaniem bardzo dobry stożek mam go juz bardzo długo i chwale sobie go ;D fajnie zabudowany syf nie leci gąbkowy fajnie sie go rozbiera idzie go wyczyscic i wgl ;D
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 13-08-2012 22:21
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Mam dokładnie ten stożek i średnio na nim chce jeździć, opisałem wyżej
Na obecnym ustawieniu dysza 90 filtr siatkowy z gąbką w środku, proste kolanko, powietrze prawie zamknięte jest bardzo dobrze zanim silnik się rozgrzeje, później różnie to bywa, traci moc, zatrzymam się na światłach i znowu ją odzyskuje, czasem bez powodu go muli i nagle dostanie kopa, mam też wrażenie, że zależy od wiatru, jak jest to muli, jak nie ma to nie muli
Na przykład jadę sobie na pół manetki 70km/h, za chwilę spadnie do 50 i buczy a gazem nic nie ruszam, stanę na światłach, ruszam, dalej muli od 30 w górę, jadę te 50 czy to manetka na full czy na połowę, a nagle dostaje strzała i znowu leci 70 na połowie manetki. Później kiedy dostał kopa chciałem go lekko przepalić, dałem mu gazu w opór, doszedłem prawie do 90 i czułem że zaczyna znowu słabnąć, odpuściłem mu gazu, i po chwili dałem z powrotem, zadziałało to jak hamowanie silnikiem w samochodzie
Bałem się, że tłok puchnie, ale przecież gdyby tak było, to w trakcie nagle nie dostawał by kopa - nie wiem już co o tym wszystkim myśleć
BTW. Mam ręczne ssanie
Edytowane przez arnold95 dnia 13-08-2012 23:23
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|