Witam. Mam problem z katanką jak jadę sam to normalnie śmiga i wgl wszystko jak jadę we 2osoby to przyśpieszenia ma dobre ale staje przy 40 i tak co trochę jedzie i jak stanę żeby znów się rozpędzic to czasem przekroczy te 45 i normalnie mogę jechac ale to tylko czasem. co się dzieje pomocy
zobacz co się w napędzie dzieje, a jaką masz prędkość w jedną osobę?? wydaje mi się że zużyty wariator/pasek/korektor/słaba komprecha/-coś z tych rzeczy
Tun Mechaniczny ***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
Tun Mechaniczny ***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
Może być też i to ze ci się Pasek już ślizga .. jak jedziesz sam to nie ma skuter takiego obciążenia jak w jedna osobę .. sprawdź sobie też ten wariator może już rolki są na wykończeniu . Cylinder też już dla swojej pewności sb możesz sprawdzić . ale obstawiam na 98% że pasek albo wario
I Love STUNT <3 !
Tak jak koledzy wyżej mówią bo miałem coś podobnego.
Sprawdz te rolki i pasek i mozesz też sprawdzic talerze sprzęgła.
Powodzenia :]
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p