Suzuki Katana 2004 gaznik
|
|
Dodany dnia 08-05-2012 23:22
|
Nowy
Postów:
Data rejestracji: 01.01.70
Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Status upomnienia:
|
Witam mam suzuki katane z 2004r, z oryginalnym gaznikiem keihin.
Są na nim jak wiadomo dwie śruby do regulacji - jedna od obrotów, i druga - ? No właśnie? Mechanik mi mówił że to nie jest śruba od regulacji mieszanki paliwowo powietrznej, tylko jakas inna, bodajże samego powietrza (nie jestem pewien mogę przekręcić, bo nie za bardzo to rozumiem). I nie wiem czy on miał racje. Cała sprawa kręci się wokół spalania które mam dość duże w katanie (leovince tt, rolki malossi 5g a tak to seria) chyba cos ponad 4l, a ta śruba jest wkręcona chyba na max. Dowiedziałem się również że to spalanie to może być wina ustawienia iglicy (te 3 poziomy) i że przestawienie tej "zaczepki" na iglicy może zmniejszyć spalanie ale zmniejszy także moc, a tego nie chce.
Tak więc moje pytanie brzmi czy mechanik miał racje, czy to jest jednak zwykła śruba od mieszanki, przez co po regulacji gaznika bede mial mniejsze spalanie?
I czy moge dostać gdzies zamiennik tej śruby, bo mam główke zjechaną.
Pozdraiwam
Edytowane przez dnia 08-05-2012 23:57 |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 09-05-2012 14:33
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
iglicą ustawiasz paliwo ile ma dostawać, co nie jest powiedziane że moc od razu spada, bo jeżeli ma za duzo paliwa to także może moc spaść, śróbką tą o której mówisz regulujesz powietrze, jeżeli masz do końca wkręconą to raczej ten gaźnik wyregulowany nie jest, spróbuj opuścić iglicę i wyregulować wtedy gaźnik tą śróbką, hcyba że nie da się jej przekręcić, co do spalania to jak dla mnie nie jest takie duże chociaż myślę że do 3-3,5l powienieneś go wyreulować
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 09-05-2012 16:12
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
jedna od obrotów, i druga - ?
Druga to w tym wypadku odpowiada konkretnie za ilość dozowanego paliwa, nie powietrza. Nazywa się to śrubką od składu mieszanki.
chyba cos ponad 4l
To nie dużo. Owszem, skuter moze spalać 2.5- 3l, ale musiałbyś mieć silnik w bardzo dobrej kondycji, a jeśli tak nie jest to nie licz na to, że spalanie spadnie dużo poniżej tych 4l.
ta śruba jest wkręcona chyba na max
Spuść iglicę o 1 oczko i od nowa podreguluj. |
|
|
|
|
Dodany dnia 10-05-2012 18:52
|
Nowy
Postów:
Data rejestracji: 01.01.70
Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Status upomnienia:
|
śróbką tą o której mówisz regulujesz powietrze
Druga to w tym wypadku odpowiada konkretnie za ilość dozowanego paliwa, nie powietrza. Nazywa się to śrubką od składu mieszanki.
Kto ma w końcu racje ?
Tak czy siak regulacją tego gaznika (jesli jest rozregulowany) można osiągnąć mniejsze spalanie?
Edytowane przez dnia 10-05-2012 18:52 |
|
|
|
adam12 |
Dodany dnia 10-05-2012 19:00
|
Nowy
Postów: 40
Data rejestracji: 22.04.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ja mam jedną sróbkę ob ustawiania obrotów jak skuter stoi żeby niegasł a druga to gdzie jest bo niemogę znajść ? może jakieś focie tej srubki ?????????????????????
Edytowane przez adam12 dnia 11-05-2012 20:30 |
|
|