Witam panowie wiem może się komuś wydawać głupi temat ale jak jade to odczuwam dragnia skuterem(generalnie podłoga i kanapa po prostu czuć to). Dodam że stało się to po wymianie wariatora na multivara nie wiem czego to wina aby rozwiać wszelkie wątpliwości koła dokręcone itd. Nie wydaje mi się aby była to wina jakiegoś niedokręcenia. Wydaje mi się że wariator dokręciłem dobrze czy może ty być wina przytartych ząbków na przeciwtalerzu??? Jak tak to co zrobić jak temu zapobiec z góry dziękuje i liczę na szybką odpowiedź.
sprawdż ten wariator , czy może jest tam wszystko ok czy wszystko bardzo dobrze dokręcone , yy naa pełnym gadzie drgania musza być ;D
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
Ale wiem że coś jest po prostu nie tak poza tym jak kiedyś wario odkręcałem to tak jak już wcześniej wspomniałem styrane były te ząbki na przeciw talerzu i na wale ;/ nie wiem od czego to możliwe ze od tego mojego kombinowania dzien wcześniej zakładałęm i wszystko było ok . A czy możliwe że to przez lipne rolki???
ja też mam takie podobne drgania od ok. 30-40hm/h i potem jest już dobrze aż do prędkości ok 65km/h. A rolki w tym wario to masz nowe?
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
i ile gram? Bo z tego co wiem to multivar lubi cięższe rolki np 7 czy 8g.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
5g. Kupić cięższe??? Będzie lepiej Jakie byś cie polecali malossiego może jakies??? Jak macie jakieś linki to dawać byle by nie drogie.
Sory za ppp ale mam jeszcze pytanie czy moge mieć krótszą tuleje od seryjnej bo w tym multivarze jest 2-3mm krótsza.
Edytowane przez Aroni dnia 27-04-2012 18:46