Mam takie pytanie. Czym różni się wydech Hebo Performer od Hebo New Perfomance?
Dam Pomógł
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port Wał Top Racing Std Wariator - TJT Carrera II Kruciec - Odblokowany Gaźnik - Arreche 19 Przełożenia - Top Racing Sprzęgło - Tec Evo Racing Sprężyna centralna - Top Racing + 30% Łożyska - SKF C4 Teflon Tłumik-Yasuni R
że jest nowszy ? same stwierdzenie "New"
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
No tak ale one tak samo wyglądają a patrze w google i teraz zgupiałem, czy hebo new performer, czy new perfomance Lol
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port Wał Top Racing Std Wariator - TJT Carrera II Kruciec - Odblokowany Gaźnik - Arreche 19 Przełożenia - Top Racing Sprzęgło - Tec Evo Racing Sprężyna centralna - Top Racing + 30% Łożyska - SKF C4 Teflon Tłumik-Yasuni R
Prawie niczym. Ten nowszy jest niby ulepszony, ale wystarczy spojżeć na kształty dyfuzorów, to wyglądają inentycznie...
Edytowane przez Aroni dnia 18-12-2011 22:13
Cylinder Malossi Sport 70 Port Wał Top Racing Std Wariator - TJT Carrera II Kruciec - Odblokowany Gaźnik - Arreche 19 Przełożenia - Top Racing Sprzęgło - Tec Evo Racing Sprężyna centralna - Top Racing + 30% Łożyska - SKF C4 Teflon Tłumik-Yasuni R