Kopka nie odbija
|
qscvbe |
Dodany dnia 18-12-2011 10:59
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
Witam.
Jak wiecie moja katana jest rozebrana i ma inny silnik.
Nie robiłem nic przy niej od miesiąca bo nie miałem czasu.
W silniku który kupiłem co 10 raz nie łapał starter (kopniak). Po ok 20 odpaleniach kopniak przestał łapać wcale. Zdjąłem pokrywę i pod kółko w pokrywie (zabierak bodajże) wkładałem podkładki. Dopiero po włożeniu 5 podkładek ( czyli łącznie coś kolo 5-7 mm) kopniak zaczął łapać.
Problem w tym, że teraz łapie, ale nie odbija, tzn. odbija ciężko i z pomocą.
Z tego co mi się wydaje, to kółka nie są zbytnio wydarte, wyglądają nieźle.
Przypomnę jeszcze, że ma nowy cylinder z dużą kompresją, czyli ciężko jest kopnąć.
Trochę się rozpisałem, bo za bardzo nie wiem jak mam to ująć.
Dzięki za pomoc.
P.S. Podkładki wkładałem pod to mniejsze kółko, a nie to bezpośrednio od kopniaka!
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 18-12-2011 11:09
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
za duzo podkłade miałem ten sam problem ;p tyle ze ja zamiast wyciagnac podkładke to dałem podkładke tam gdzie sie pokrywe przykreca miedzy pokrywa a karterem ;D
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 18-12-2011 11:10
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Pod zabierak w przekładni nie dawaj tylu podkładek. Co najwyżej włóż jakąś pod zabierak przed wariem. Ale on i tak powinien łapać bez żadnych podkładek, więc ja bym naostrzył po prostu oba zbieraki. Mi to znacznie pomogło i obeszło się bez podkładek.
Edytowane przez Aroni dnia 18-12-2011 11:11 |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 18-12-2011 11:14
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
no a ile mm powinny mieć ząbki w zabierakach?
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 18-12-2011 11:18
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Nie jest regułą ilość mm ząbków w zabierakach. Po prostu mają być "ostre" , czyli szlifujesz tam gdzie ząbki na siebie nachodzą tak, żeby nie objeżdżały. Szlifuj po trochu i sprawdzaj sobie jak siedzą nakładając je na siebie. Ciężko to tak wytłumaczyć, ale chyba dasz radę.... |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 18-12-2011 13:22
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
i jak bys to jeszcze dobrze przesmarował
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 18-12-2011 14:13
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
Wojtek007 napisał/a:
i jak bys to jeszcze dobrze przesmarował
człowieku co ty chcesz tam smarować? co to da, tylko poślizg jeszcze zwiększy...
Aroni, jak będę miał czas to to zrobię, bo teraz Imieniny w sylwka mam i Organizuje co nieco więc jak coś będę jeszcze pisał, czyli nie zamykajcie!
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 18-12-2011 14:19
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
imieniny ja mam urodziny w sylwka xD
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 18-12-2011 14:20
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
Ale mas z prze*ebane, równy rok życia w plecy ja tam 21 listopada sie powiłem
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 18-12-2011 14:25
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
nie narzekam w grudniu zawsze mam takie kombo bo sylwek, uro, święta
A w sylwka mam podwójną klepe
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 18-12-2011 15:46
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Ok. Co do smarowania to Wojtek dobrze mówi, z tym że musisz bardzo delikatnie posmarować tylko ten wałeczek pod zabierakiem w przekładni oraz tulejkę wałka od "kopki". Wtedy nic się nie stanie, a będzie ładnie pracował cały mechanizm. |
|
|