Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Wymiana cylka na 70ccm
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 8

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 6 dni
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wymiana cylka na 70ccm
jabol123456789
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2011 16:13
Awatar

Początkujący


Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0
Skąd: Mszczonów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam mam zamiar wymienić cylinder w swojej katanie. Mam na oku te dwa
http://moto.alleg...05414.html

i

http://moto.alleg...57401.html
Który lepszy? Ewentualnie jaki jeszcze dobry będzie w mniej więcej tej cenie.
PS.nie chce aluminiowego ponieważ są chyba mniej wytrzymalsze.
Edytowane przez Aroni dnia 27-10-2011 20:54
 
Wojtek007
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2011 16:42
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Aluminium jest bardziej wytrzymalsze od żeliwaSmile Ale wszytko zależy jak sobie go dotrzeszGrin
Airsal jest alu , na twoim miejscu dołożyłbym jeszcze kasy i kupił Malossi Sport 70
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
k4t4n4
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2011 16:44
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
więc tak ja osobiscie polecam cylinder airsal jest aluminiowy więc bardziej wytrzymały tylko trzeba go dobrze dotrzeć i dbać o niego bo aluminiowego cylindra nie idzie szlifnąć . tzn idzie ale potem trzeba to pokryć nikasilem +tłok + szlif to wyjdzie już wiecej niż za nowy cylinder Smile

moje pytanie brzmi ;D kto ci takich głupot naopowiadał że aluminiowe cylidnry są mniej wytrzymałe? Grin
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
jabol123456789
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2011 18:52
Awatar

Początkujący


Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0
Skąd: Mszczonów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A długo trzeba będzie go docierać, by pochodził tak ze 4 lata.Osobiście aż tak dużo nie jeżdże 1000-1500 na sezon to max.A wie może ktoś ile ten airsal sport ma koni mechanicznych? A co do wytrzymałości to słyszałem pare opinii że aluminiowe są wytrzymalsze ale jak na forum katany tak piszą to znaczy ze to bujda.A co do malossi to musze dołożyć 200 zł co w cale nie jest takie ,,trochę" za tą kase to sobie kupie akurat łożyska i spręzynki na sprzęgło
Edytowane przez jabol123456789 dnia 27-10-2011 18:55
 
kefir95_95
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2011 19:25
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
szczerze? aluminium docierasz jakieś 600-800km ale później zrobisz nim więcej niż serią, ale jak padnie to kaplica...

lepiej dołożyć te 200zł bo wtedy możesz go 8razy szlifować, czyli pojeździsz nim z 5razy dłużej niż aluminiowym i jest mocniejszy, a do tego po każdym szlifie będzie jeszcze trochę mocniejszyGrin
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
k4t4n4
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2011 20:46
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
słuchaj kefir nie wsyzscy są tacy co zaierają cylki ;D jeżeli jestes osobą która nie lubi docierać tak jak np ja lub kefir to kup tego power forca jeżeli jestes osobą ciuerpliwą i zrobisz te 700km bez przegrzania go itp bierz airsala a co do mocy z tego co mi wiadomo z airsalka idzie wyciągnać cos ok 8 koni ;D przy wydzeszku poziomu sport gaźnik 17,5 mm ;D wydaje sie prff 8 koni ale wiesz mi moc jest zaskakakująca juz na poziomie sport ;D aha no i jeszcze czemu airsalek lepszy poniewaz ma podzielony kanał wylotowy na 2 czesci tak samo jak w cylindrach mhr hebo racing hebo manston replica itp ;D
Edytowane przez k4t4n4 dnia 27-10-2011 20:51
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
Wojtek007
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2011 20:54
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Airsal ma trochę więcej niż 8 koni , bo to alu a alu mocniejszy troszkęGrin
Ja na przyszłość jak bym zmieniał to Malossi Sport lub Polini sport oby dwa żeliwa wiec niema sie o nic martwić że się coś zjebie i cyl do wyciepania. To tylko moje zdanie
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
Aroni
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 27-10-2011 21:05
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Aluminiowe cylki są wytrzymalsze i trochę mocniejsze.
Żeliwo możesz szlifować.
Więc to zależy od Ciebie, jak lubisz jeździć. Alu nie trzeba długo docierać, bo powłoka nicasil - chrom jest znacznie gładsza niż wyszlifowane żeliwo i wystarczy jeździć spokojnie przez te 200km, co by się części ładnie ułożyły. Za to żeliwo trzeba docierać te +1000km. Oba cylki mają plusy i minusy. Bierz co wolisz.
 
jabol123456789
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-10-2011 15:15
Awatar

Początkujący


Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0
Skąd: Mszczonów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Czyli chodzi wam o ten:
http://moto.alleg...47728.html

A może zaproponujecie jakieś jeszcze dobre tak w okolicach 350 zł.

Jak dajesz linki w URL, to nie dawaj przerw między [url] linkiem i [/url]
Edytowane przez Aroni dnia 28-10-2011 16:21
 
Wojtek007
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-10-2011 18:49
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak jak bym zmieniał to wybrał bym ten Malossi lub Polini. Oczywiście kupisz za 350zł ale nie wiem jak długo na nim pojeździsz, a może się zdarzyć i tak ze będziesz nim śmigał bardzo długo , wiec tu nie jest to do końca pewne. Tu niech sie wypowiedzą inni użytkownicy którzy maja jakieś 70ccGrin
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Wymiana cylindra na 65ccm lub 70ccm Ogólne 7 29-09-2014 21:57
Suzuki Katana - wymiana oleju i płynu w chłodnicy Eksploatacja i naprawa 15 22-08-2014 19:19
Wymiana Eksploatacja i naprawa 6 14-07-2013 18:42
[Poradnik] Wymiana waty tłumiącej Ogólne 1 06-02-2013 14:44
Wymiana oleju w przekładni Ogólne 2 14-11-2012 16:23
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki