Kolejny problem :/
|
bastek434 |
Dodany dnia 22-08-2011 13:09
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Witam Panowie otóż mam pewne podejrzenia, ale wolę się upewnić.
W sobotę byłem u kumpla na działce po czym wróciłem moją Katanką do domu bez problemu jechałem gdzieś tak 60-70 km/h wstawiłem ją na noc do garażu.
Rano w niedziele poszedłem do garażu aby ją odpalić i pojechać na giełdę i tu zaczęły się problemy: Katana po złożeniu paliła od kopa w nd miała problem żeby zapalić kiedy odpaliłem i pojechałem w kierunku giełdy do owej nie dojechałem bez przygód: Katana w pewnym momencie zaczęła się dusić zjechałem na przystanek na wolnych chodzi dodaję gazu zadusza się wkręciłem śrubkę od mieszanki prawie do końca i jakoś dojechałem, ale już bez takiego przyspieszenia i bardzo powoli gdyż w momencie kiedy dałem za dużo gazu Katana się znów dusiła. Dojechałem. Pochodziłem z kumplem po giełdzie odpalam (Katana zdążyła ostygnąć) i znów ma takiego buta jak na początku ujechałem kawałek silnik już się rozgrzał i znów to samo spadek przyspieszenia oraz mocy i duszenie się. Do domu dojechałem. Dziś wyjmuję Katanę z garażu odpalam od kopa bez problemu jadę i znowu to samo z tym, że jest coraz gorzej załatwiłem wszystko co miałem do załatwienia w mieście podjeżdzam pod blok dotykam pokrywy napędu a ona cała gorąca. Przed momentem kiedy katana notuje spadek mocy słychać takie jakbym walenie i dudnienie nie wiem skąd ale brzmi ono w rytm obrotów. Nie mam pojęcia co to wał wymieniałem nie dalej niż tydzień temu, łożyska i uszczelniacze też. Moto było składane od podstaw i nie było z nim takiego problemu Czy przyczyną jest zbyt puchnący tłok? Mam zestaw Power Force 70. Proszę o odp i poradę oraz o nie zamykanie tego tematu. Z góry dziękuję. Wszystkim daję "pomógł" za pomoc w rozwiązaniu problemu gdyż w Katanie nie ma seryjnej części prócz zapłonu. Dodam iż jest to AC i wymieniałem też wentylator na nowy, bo stary był uszkodzony. Boję się teraz nią jeździć aby się nie przegrzała ponieważ z dnia na dzień jest coraz gorzej, coraz szybciej się grzeje
Edytowane przez bastek434 dnia 22-08-2011 13:15
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Topfkk |
Dodany dnia 22-08-2011 13:32
|
Nowy
Postów: 1
Data rejestracji: 21.08.11
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Tez tak mialem kiedys.. Zapomnialem zabrac OLEJU od babci z dzialki, przyjechalem do domu a tam mam jakies 60km, zabraklo mi paliwa, w CPN kupilem zwykly olej MIXOL tez do 2-sowów, i mialem tak jak Ty opisujesz. Przestarszylem sie, wylalem paliwo, pojechalem po olej tamten i wszystko bylo w pozadku .
|
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 22-08-2011 15:42
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Problem w tym, że w międzyczasie nie dolewałem oleju, a jeżdżę tylko na Castrol Power1 Racing 2T
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 22-08-2011 18:23
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
puchnie ci cyl. Ja nie docierałem. ale aż tak jak ty to nie mam. Przejade kawałek jakiś i dopiero ma muła ale prędkość ta sama.
Bynajmniej mi nie przerywa itd. Weź polataj bez pokrywy też tak kombinowałem i u mnie przyczyną jest cylek oraz dzwon ze sprzęgłem. Czym cieplejszy tym słabiej trzyma i nie ma tego pier*dolnięcia.
Ty no widze że jak na twój setup To to powinno zapierd*alać
To mi więcej na serii cylu lata i bez takich wygibasów. Tylko wydech xD
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 22-08-2011 18:35
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
cacek14 napisał/a:
puchnie ci cyl.
Ty no widze że jak na twój setup To to powinno zapierd*alać
Cyl czy tłok? Bo ja też to podejrzewam choć w Sobotę byłem u kumpla za miastem i dojechałem normalnie bez problemów cały czas było [cenzura]nięc*e z miejsca i nawet przy 60 lekko odkręciłem gaz i już wchodziło przeszło 70. Raz nawet jechałem 80 ale tylko na chwile żeby wyprzedzić kolesia w Skodzie
i jeszcze nie odkręcałem manetki na full. Więc nie mam pojęcia co jest grane mówie wieczorem wstawiłem było ok rano przychodze jade kawałek na giełdę i problem dusi się. Teraz to nawet coraz szybciej się nagrzewa dzisiaj wyjąłem z garazu odpaliłem ujechałem może ze 100 metrów i już się dusił i zgasł odpaliłem za 3 razem bo za pierwszym to nigdy nie odpalała i już jak dałem za dużo gazu to sie dusiła jak dam taki minimalnie to ani przyspieszenia ani v-maxu nie ma a przecież nie po to robiłem taki tun żeby mi ledwo 55 jechał bo jak dam wiecej gazu to sie dusi i przyspiesza gorzej niz maluch to na full serii bylo lepiej :/ więc co to może być? Cyl do wymiany? On nie ma nawet 350 km zrobionych a dałem za niego 330 zł :/ Może słabe smarowanie też tak moze byc? Czy jakbym kupil Stage6 Sport Pro 70ccm to nie grzał by mi się on tak bardzo? W koncu to aluminium nie? Panowie pomóżcie bo ja już patrzeć na ten skuter nie moge :/ rodzice z resztą też wiecznie mam z nim jakiś kłopot
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 22-08-2011 18:47
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
jak dotarłeś cyl?? być może za szybko dałeś mu w pi*zde. na nie dotartym cylku w ac, jak i w lc nie można zapierniczać na full gazie. Najpierw napisz czy cyl dotarłeś, bo z tego co piszesz to tłok Ci puchnie i nic z tym nie zrobisz. Może wtedy co było dobrze to było chłodniej na dworze i lepsze chłodzenie miałeś??
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 22-08-2011 19:11
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
DOtrzeć dotarłem nie książkowo, ale dotarłem za szybko nie jeździłem i takich samych obrotów mu nie trzymałem tylko zmieniałem na full gazie nigdy nie jechałem może nie wiem wiem że teraz jak go odpaliłem to spod cylka leci ciepłe powietrze od wentylatora mam wkręconą śrubkę od mieszanki prawie na full i jakoś jeździ na wykręconej dusi się obojętnie ile gazu dasz a przed chwilą zacząłem dodawać stopniowo gazu gdzieś tak do połowy było ok trochę za połową przerwa ( tak jakby odcinka zapłonu) zwiększyłem mu trochę znowu i załapał i kręcił już do samego końca manetki chwilkę tak pochodził na full jakieś 2s. i znowu to samo jakby brak iskry odcinka zapłonu duszenie sięnie wiem jak to opisać i zgasł
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 22-08-2011 19:47
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
nie wiem ale tak sobie myślę, że może sobie moduł nie radzi z takim setupem to jest tylko hipoteza, niech powie ktoś mądry
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
serfer |
Dodany dnia 22-08-2011 19:58
|
Nowy
Postów: 5
Data rejestracji: 07.08.11
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
hej tez tak miałem
że jechałem jechałem aż wkońcu się mulił i gasł
jak go odpalałem to na wolnych obrotach chodził a jak tylko dodałem gazu
to gasł
trzeba było poczekać z 10 minut i już jechał normalnie
aż w końcu stanął na stałe hehe
rozyspało się łożysko w silniku i zrobiło spustoszenie
wszystko do wymiany miałem
nie wiem czy to akurat zbieg okoliczności
ale objawy miałem identyczne jak ty
wiec albo łożysko albo faktycznie tłok puchnie i rozwaliło mi łożysko
wiec może daj do szlifu |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 22-08-2011 19:59
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
qscvbe napisał/a:
że może sobie moduł nie radzi z takim setupem
W to raczej wątpię bo na początku chodził normalnie i nie było takiego problemu nie wiem jeszcze czy gdzieś nie zassał za dużo wody do gaźnika po ulewie (czwartek albo piątek) ale to można by było dolać denaturatu do beny żeby przepalił ale to chyba nie to :/
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 22-08-2011 20:21
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
ten tłok mi się wydaje najbardziej prawdopodobny. Jak masz możliwość sprawdź to, potem będziemy myśleć
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 22-08-2011 20:43
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Na początku też tak myślałem, ale teraz doszedłem do wniosku, że tłok nie może się aż tak nagrzać i spuchnąć po zaledwie 5 min pracy! Moto zachowuje się jakby miało odcinke zapłonu jak powoli dodaje gazu to się wkręca do polowy manetki, potem jest jakby odcięcie i zachwilę wkręcio się do oporu pochodziło 2 sekundy na full po czym znowu jakby odcinka i wtedy moto już zgasło. Zapaliłem normalnie po tym jak zgasł więc już nie wiem co to może gdzieś fajka spadła ze świecy może przewody gdzieś się nie stykają. Mówię Katana zachowuje się jakby miała odcinkę zapłonu albo za dużo powietrza dostawała, ale to już chyba lewego bo śrubkę w gaźniku mam prawie na full wkręconą ew. słabe smarowanie ale nie sądzę spotkał się ktoś z tym? Co mam konkretnie sprawdzić? Świeca, przewód regulacja? Doradźcie coś bo nie widzi mi się odkręcanie cylka tylko po to żeby zobaczyć czy nie puchnie, bo może się okazać, że nie!
Nie chcę się wymądrzać często się sugeruję waszymi opiniami, ale grzebiąc przy Suzuki sam nabrałem jakiegoś tam dowiadczenia poprzez naprawę i częste przeglądanie forum. Jeżeli tłok by puchł to by się chyba zawieszał i musiałbym czekać aż ostygnie inaczej bym nie zapalił, a mi jak zgaśnie po takim zamuleniu, odcince odpala od kopa praktycznie jak jest ciepły
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 22-08-2011 21:53
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
On nie ma nawet 350 km zrobionych
DOtrzeć dotarłem
nie całe 350km i cylinder żeliwny dotarty?
żeliwny cylek to powinieneś docierać tak 1000-1200km chyba ze 4T to tak 1500km ale to nas nie dotyczy bo z katankach jest tylko 2T
Do 400km powinieneś go oszczędzać(startować delikatnie, pod wzniesienia wyjeżdżać delikatnie, nie przekraczać 30km/h) później można mu przyspieszyć do 40km/h i od 500km możesz już 45km/h i jak masz 700-800km to już możesz jeździć 55-60km/h...aha i jak miniesz 400km to możesz mu raz za czas w[cenzura]ić manetkę na full ale tak na 2-3sekundy i co 20km robić mu 30min przerwy na totalne ochłodzenie !
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 23-08-2011 13:16
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Sprawdź zawór.
Weź ją odpal i od razu daj manete na ful. Nie czekaj na ssanie ni nic od razu daj na ful. Jak bd chodzić weź sie przejedź i od razu jej dawaj. nie daleko ale dawaj. jak bd gasnąć bd nierówno chodzić przerywać to reguluj ją na iglicy i mieszanką. A jeżeli bd gasnąć daj jej bardziej wściekłe obroty i niech chodzi. sprawdź czy masz mase. i czy na fajce nie masz przebicia weź ją izolacją oklej. i jak bd miał czas. rozbierz i sprawdź tłok.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 23-08-2011 15:41
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Nie zapomniałeś przypadkiem plastikowej osłony cylindra??
ja to bym go postawił na podnóżce ustawił średnie obroty i niech chodzi ze 30 min z przegazówkami co jakieś 5 min . potem przerwa i jeszcze raz niech se chodzi i może się dotrze a jak się nie poprawi i nie pogorszy to ja bym dał mniej powietrza.a |
|
|