Witam otóż mam taki problem mam dwie świece NGK i zwykłą ISKRĘ i to jest tak że na "iskrze"jest słabsze przyspieszenie i mniejszy v max ale nie zalewa jej zaś na "ngk" suka przyspiesza lepiej i v max jest większy ale świece tą zalewa.Ale jak sprawdziłem tą ngk i iskre to obydwie są mokre po jeździe ale na ngk już nie odpalę a na iskrze odpalę.Dodam że mam gaźnik keihin 14mm dysza 77 i nie wiem czy ssanie dobrze działa bo suka raz pali 5,5litra a raz 3,5 litra
Tun Mechaniczny ***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
bo ta śrubka od regulacji powietrza jest prawie do końca wkręcona ale jak ja odkręcę to nie trzyma wolnych obrotów nawet jak przykręcę na maxa śrubkę od regulacji.Ale przy takiej regulacji jak mam,skuter ładnie schodzi z obrotów i wkręca się na nie także dobrze i nie wiem co to może być proszę o pomoc. DAJE POMÓGŁ ZA DOBRE ODPOWIEDZI
Tun Mechaniczny ***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
może być inna ciepłota świec. zapewne przeczytałeś jak wyregulować gazior w suce i umiesz to zrobisz. sprawdź membrany, może się jakaś odgięła. Poza tym mówisz, że nie wiesz czy ssanie jest dobre. Wykręć je i spróbuj pojeździć na ngk, myślę, że nie powinno jej zalewać(może na ngk trzeba zmienić mieszankę i dać więcej powietrza), a bez ssania da się żyć, tylko bedziesz musiał dać gazu żeby odpalił. Tyle ode mnie. nic innego nie da się wymyślić, a osobiście polecam świece championa i bosha.
Edytowane przez qscvbe dnia 17-08-2011 23:01