regulacja gaznika
|
qscvbe |
Dodany dnia 16-07-2011 18:39
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
witam mam pytanie jak wyregulować gażnik w katanie bo mi dużo pali i jak silnik jest uruchomiony to smierdzi benzyną ale nigdzie nie cieknie
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
Skuter95 |
Dodany dnia 16-07-2011 22:01
|
Coś wiem
Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0 Skąd: Lesko(RLS)
Status upomnienia:
|
dokrec na maksa śrubę od obrotow(wieksza) i od mieszanki(mniejasza) a puzniej odkrec o 1.5 obrotu i prekrecaj o 0.5 obrotu az do momentu gdy uzyskasz najlepsze przyspoieszenie . pamietaj ze reguluje sie na cieplym silniku
Suzi 2002r Lc
Mechanika:
*gasbox
*nowy cylek itd
*nowe uszczelniacze
*przelozenia od aprili sr
* centralka metrakit +22%
*rolki 5.3g naroku
*sprężynki sprzęgła HEBo (niebieskie)
Optyka:
*chromowane siatki
*malowanie movistar
V-max 60km/h
Jeśli pomogłem daj "pomógł mi" |
|
|
|
konrad12345 |
Dodany dnia 17-07-2011 11:52
|
Nowy
Postów: 42
Data rejestracji: 17.07.11
Pomógł: 0 Skąd: tarnów
Status upomnienia:
|
którą śrubę mam odkręcać o 1,5 obrotu ?? |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-07-2011 12:21
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Iglica na sam dół, mniejsza dysza i regulujesz; wkręcasz obie śróbki do oporu, odpalasz i czekasz aż się zagrzeje (musisz pilnować, żeby tylko nie zgasł). Potem odkręcasz śróbkę mieszanki o 1 obrót (czekasz chwilę, bo nie od razu silnik zareaguje) i regulujesz obroty śróbką położenia przepustnicy (możliwie najniższe stabilne obroty). Dalej odkręcasz śróbkę mieszanki o 1/4 obrotu i znowu regulujesz obroty. Robisz tak, aż silnik zacznie się zachowywać niestabilnie i nie będzie reagował na dalszą regulację; wtedy powracasz do poprzedniego prawidłowego ustawienia. Bieg jałowy masz wyregulowany, teraz czas przetestować silnik. Stawiasz go na stopki i dajesz pełny gaz. Jeżeli wkręca się na obroty i spada z nich płynnie do biegu jałowego to jest dobrze i koniec regulacji. Jeżeli coś jest nie tak, to dalej regulujesz. Potem sprawdzasz kolor świecy jest brązowo- kawowy to regulacja jest dobra. |
|
|
|
pipex200 |
Dodany dnia 17-07-2011 12:23
|
Początkujący
Postów: 55
Data rejestracji: 02.07.09
Pomógł: 0 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
obydwie
Kobieta jest jak motocykl tylko najlepsza cie satysfakcjonuje i nie wezmierz jej dopoki nie zajrzy do silnika |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 17-07-2011 12:58
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
no ale mi sie nie chcą zbytnio wyregulowac dolne obroty, a gaźnik przecież nie jest taki stary 14000 przebiegu...
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
konrad12345 |
Dodany dnia 17-07-2011 20:04
|
Nowy
Postów: 42
Data rejestracji: 17.07.11
Pomógł: 0 Skąd: tarnów
Status upomnienia:
|
regulacja gaźnika da mi np lepsze przyspieszenie ?? |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 17-07-2011 20:07
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
no tak
v max też może ulec zmianie i spalanie też powinno spaść
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 17-07-2011 20:55
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
kurka, piszecie jakieś brednie, pytacie się, a odpowiedzi porządnej nie mam? Musze wymienić gaźnik, czy mam dać go do mechanika?? bo jeszcze el. starter przestał mi odpalać;/ Spytam się jeszcze kogoś mądrego tutaj dlaczego? było to tak chyba nie działa mi też ssanie, ale to mniejsza z tym... Skuter normalnie odpalał z elektryka na początku na dotyk. Później musiałem chwile potrzymać, ostatnio odpalał z elektryka jak był ciepły a teraz [cenzura]... Iskra jest, rozrusznik kręci(wariator i sprzęgło też się kręcą), a skuter nie odpali, jedynie z kopa; odpala za pierwszym razem. Co to może być? i czy może to być związane z gaźnikiem?? Skuter nie odpala z elektryka nawet przy prostowniku, choć nie wiem jak ten prostownik działa( samochód ładuje i odpala). POMOCY, daje pomógł
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-07-2011 21:18
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No jeśli gaźnik jest uszkodzony i regulacja nie jest możliwa to oczywiste, że trzeba wymienić gaźnik, lub chociaż kupic zestaw reperacyjny...
Jeśli Ci ssanie nie działa to logiczne, że mogą być problemy z odpaleniem. Z kopa dajesz mu większe obroty niż na rozrusznik, więc jest łatwiej odpalić silnik. W dodatku możesz mieć aku słabe i do wymiany. |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 18-07-2011 08:26
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
czyli najlepiej zaprowadzić do mechanika niech się babrze z tym? Jak gaźnik rozbieram to wygląda jak nowy... pływak działa wszystko wygląda jak nowe...
Więc jak mam rozpoznać czy gaźnik jest dobry?
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 18-07-2011 08:44
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
jak nie dasz rady go idealnie wyregulować to znaczy, że coś w nim jest zdu*pczo*ne... Kumpel mi mówił, że jest jakiś sposób do wypalaniagaźników od środka i że da się je tak zregenerować, ale nie wiem...
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 18-07-2011 09:54
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
jeżeli ktoś coś o tym wie, to proszę od dokładniejszy opis
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|