Witam .Mam problem z kataną jak silnik sie na gżeje to katana ma muła do 25km/h i dopiero puznie wkreca się na obroty. Może to być wina gaźnika ? Dodam że w gaźniku nie działa mi śruba od regulacji powietrza ? ale silnik chodzi równo i niegaśnie na wolnych obrotach. Sprzegło już sprawdzałem i na 100% to nie przez nie, z rolkami też już prubowałem i nic nie dają . Co może być nie tak.Pomuźcie bo na starcie opierda**** mnie hinczyki.
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom -Wata w tłumiku HEBO -Sprężyna dociskowa metrakit +15% -Spreżynki zielone HEBO -Łożyska SKF C4 -Rolki Stage6 4g -Kruciec 19 wypolerowany -Polini Speed Control -Pasek Malossi Special Belt -Przełożenia od SR'y -Komora wału wypolerowana -Sprzegło Tec Evo Racing -Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA -Spojler -Niebieskie ledy wsoczewkach -Białe felgi -Niebieskie nakrętki na wentyle -Niebieski śilnik -Niebieskie wężyki paliwa i oleju -Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało -Biała pokrywa przekładni
więc tak jak jest zimna to działa ssanie co powoduje że idzie lepiej jak jest ciepła to juz ssanie nie działa wiec ma muła też walczyłem z tym mułem i wkońcu mi sie udało po włozeniu cylka polini sporta 70 ;D
Suzii w trakcie mega customu!
a jaką masz komprechę?
a jakbyś spróbował centralkę metrakit +22% wsadzić rolki 4,5-5gramów i sprężynki w sprzęgle HEBO czerwone ja mam to wsadzone znaczy oprócz rolek bo będę wymieniał prawie jak będę wymieniał przełożenia, ale buta ma takiego że nawet minarelki się chowają
KATANA AY50LC 1998 rok Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki V~max 97km/h
_____________________________________________ Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
Tak ciężko jest w goglach poszukać czegoś o podobnych problemach? Albo chociaż na forum, bo tu też już były takie tematy? Tam znajdziesz większość możliwości rozwiązania problemu. Ten temat zamykam.