skrócenie centrali i tulejki waria
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 24-04-2011 08:05
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Siemano mam 2 pytania do was ;D gdyż ostatnio jak rozkreciłem przekładnie wziołem i rozciagłoem talerze korektoru momentu obrotowego po czym pasek zaszedł niżej jak złożyłem pokrywe katana miała takiego zajebistego kopa że masakra ale potem jak weszła znowu na samą góre to znowu muliła z początku i teraz tak sobie myśle czy jak bym skrócił centralke o ok 3 cm to bedzie cały czas miała takiego zrywa? a teraz tulejka waria ta sama kombinacja po skróceniu tulejki pasek będzie wyżej co też powinno mieć jakies znaczenie przy starcie nie?
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 24-04-2011 08:28
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Nie skrócisz sprężyny, bo ona wtedy nie będzie miała równej podstawy z jednej strony.
Próbowałeś kiedyś włożyć cięższe rolki do katany?
Jeśli chodzi o tuleje, to nic nie da jej sktócenie, bo talerze waria i tak się schodzą na maxa jeśli nie masz blokady. Tylko zrobisz przez to luz...a to nie będzie za dobre. Musiałbyś jakoś spiłować talerze od wewnętrznej strony, żeby zmniejszyć dystans między nimi, tylko znowu nie wiadomo czy wario się tak da rade rozsunąć i czy się rolki nie wysypią. Nie ma co kombinować z tym za bardzo.
Edytowane przez Aroni dnia 24-04-2011 08:32 |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 24-04-2011 08:54
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
yhmm czyli z pomysłu lipa? :/ a co do tych cięższych rolek po co bym miał wkładać cięższe? przecierz na 4,5 gr ma muła z poczatku to co dopiero na cięższych ;D
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 24-04-2011 09:28
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
ale masz sportowe wario, a rolki że lżejsze nie znaczy że lepsze, bo jak masz silnik w dobrej kondycji to może mieć za dużo siły na takie rolki, a sportowe wariatory lubią ciężkie rolki i to bardzo
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 24-04-2011 10:14
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
no to ile polecacie ? myślałem tak ok 6 gr ;D co wy na to?
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 24-04-2011 19:18
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No bo widzisz, czasem przy tym napędzie są takie paradoksy...włożysz cięższe rolki to będzie miał lepszą przyspiechę i v-max, a czasem na odwrót. A skoro ściągnąłeś talerze korektora, to przy odpaleniu rolki waria mogły od razu się trochę rozejść, żeby naciągnąć pasek. Czyli startowałeś z trochę innych przełożeń, a napisałeś, że katanka miała buta, więc może jej trzeba cięższych rolek...to jest tylko moje przypuszczenie, co mogło się tam stać, że lepiej jeździła...nie wiem czy tak było. Ale jeśli masz możliwość, to możesz kombinować z rolkami.
Jeśli chodzi o wagę to ja celowałbym w 5.5 - 6g.
Edytowane przez Aroni dnia 24-04-2011 19:20 |
|
|