Witam mam problem więc tak zacznę od tego, że tylni hamulec w mojej katanie mam zepsuty zamówiłem części. No i we wtorek przyszły moje plastiki od lakiernika, ale nie miałem czasu więc wczoraj zacząłem zakładać, zdjąłem przednie koło wraz z zaciskiem założyłem czasze, wszystko poskładałem.Dzisiaj przychodzę ze szkoły poprosiłem mojego tate, aby mi pomógł odpowietrzyć bo samemu trochę się trzeba męczyć, a więc odpowietrzam odpowietrzam i nic próbowałem wieloma sposobami i dalej nic, a wracając do tego, że przed zdjęciem zacisku i koła hamulce pierwsza klasa koło stawało w miejscu. PROSZĘ O POMOC BO W NIEDZIELE MAM ZLOT!!
Cylinder Airsal Tech Racing 70cc
Wał Top Racing Evolution
Wydech Metrakit Hand Made
Gaźnik Tec 19mm
Dysza 78
Króciec od minarelli 21mm
Membrana Hebo II
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce Racing
Pasek Polini
Magneto DUCATI
Świeca, Fajka NGK
Łożyska SKF C3
V-max 93km/h na blokowanych przełożeniach (mierzone GPS)
No to nie pomyślałeś...trzeba było nie rozbierać zacisku w takim momencie. Teraz to będzie problem, bo ciężko jest odpowietrzać hamulce. Sam się już bawię od paru dni i jest problem...tzn już klocki są przy samej tarczy, więc za niedługo będzie gotowe. Odkręć zacisk od lagów i ruszaj nim na różne strony, trzep nim i pompuj tak co by te powietrze wyleciało do odpowietrznika no i co jakiś czas go odkręć. Dobrym sposobem jest po prostu jazda bez tego hamulca, a pod wpływem drgań itp powietrze samo wybije pod odpowietrznik...oczywiście musisz podczas jazdy czasem pompować hamulcem. Tyle że to długo trwa... Więc sam się musisz z tym pobawić.
Ja jak odpowietrzałem to nałożyłem na odpowietrznik wężyk taki 30 cm i wlałem tam olej i na koniec wężyka podłączyłem pod pistolet od przedmuchiwania od sprężarki i pompowałem klamka i klamka odrazu była twarda