Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Pytanie ...
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 9

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 3 dni
Dexios35 tygodni
MACHoo36 tygodni
Aroni51 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211456 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez207 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Pytanie ...
Skuter95
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 20:16
Awatar

Coś wiem


Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0
Skąd: Lesko(RLS)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema. dzisiaj odblokowałem przełożenia w katanie. mam 12obrotow dzwona na 1 obrót kola a moja katana jedzie ok 55-60km/h. i tu moje pytanie czy może to być spowodowane zaciezkimi rolkami?? bo mam cylek na dotarciu i założyłem rolki 6.5g. mam jeszcze 5.3. Czy na 5.3g będę jechał szybciej??
 
mati23
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 20:22
Awatar

Stały bywalec


Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Logiczne czym cięższe rolki to v-max powinien być większy ale wszystko zależy od ogólnego setupu.
Edytowane przez mati23 dnia 06-04-2011 20:23
 
Pro_Stunt
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 20:23
Awatar


Coś wiem


Postów: 180
Data rejestracji: 09.01.10
Pomógł: 1
Skąd: Ostrów Wlkp


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
lżejsze rolki to przyspieszenie wzrasta a cięzesze to prędkość maxymalna.
jesli to są przelożenia top racing to na wiele bym nie liczyl jeśli masz slabe setupSmile
Edytowane przez Pro_Stunt dnia 06-04-2011 20:26
"Nie ważne czym jedziesz, ważne że czujesz wiatr we włosach"Wink
 
Skuter95
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 20:56
Awatar

Coś wiem


Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0
Skąd: Lesko(RLS)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
zmienilem przelozenia od aprili sr. jade ok60km/h i nawet najwyzszych obrotow katana nielapie nieweim o co chodzi. jezeli byla by to wina przelozen mialbym wysokie obroty. a wyblada na to ze katana mogla by pojechac szybciej ale niemoze. mozliwe ze to dysza ??
 
kefir95_95
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:01
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
moze i dysza, bo nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa i nie siąga pełnych obrotów...
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
Skuter95
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:05
Awatar

Coś wiem


Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0
Skąd: Lesko(RLS)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jaki rozmar powinna miec dysza zeby odblokowac gaznik?? 70?? dodam ze mam praktyczne seryjny slinik
Edytowane przez Skuter95 dnia 06-04-2011 21:06
 
romek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:11
Awatar

Stały bywalec


Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4
Skąd: Rosko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no stary masz seria silnik to z niego mega szybkosci nie wyciagniesz..
rozwierc kruciec na poczatek bo nic nie da jak dysze wymienisz skoro krucciec to przyblokuje..
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
 
kefir95_95
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:12
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
czyli nie masz wszystkich blokad pościąganych?
*dysza zalecana LC 072, AC 062
*okno wylotowe w cylindrze do połowy zaślepione
*pierścień na tulei wariatora i tylna blacha przykręcona na trzy śruby
*wydech(to chyba nie trzeba tłumaczyć)
*kruciec(przy serii gaźniku nie zmienia nic)
*przełożenia, ale mówisz że już wymieniłeś...

sprawdź to.. jak to wszystko masz zrobione to napisz, bo jak nie to się nie dziw że nie złapie pełnych obrotówSmile
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
romek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:25
Awatar

Stały bywalec


Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4
Skąd: Rosko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
kefir widze ze lubisz nabijac posty Grin
ale kruciec należy rozwiercic podczas wymiany dyszy ...
logiczne to jest Grin
a z reszta nic te rozwiercenie nie kosztuje :>
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
 
Skuter95
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:27
Awatar

Coś wiem


Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0
Skąd: Lesko(RLS)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
a wiec tak.
tuleja sciagnieta i blacha tez
kruciec mam 19mm suzuki oryginalny
zaslepionego cylka niemam bo kupilem nowy
wydech mam odblokowany bo kolanko zmienialem
przelozenia wymienilem dzisiaj
nieweim jak zabrac sie za gaznik. ciezko wymienic dysze?? Mozna cos uszkodzic??
 
kefir95_95
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:39
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nieGrin
po prostu bierzesz śrubokręt płaski wykręcasz starą dyszę i wkręcasz nową...
żadna filozofiaSmile
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
romek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:40
Awatar

Stały bywalec


Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4
Skąd: Rosko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nic raczej nie uszkodzisz Grin tylko plywak dobrze złoż (zeby sie nie zawieszał)
dobrec all dobrze zeby nie przeciakało i juz Grin nic skomplikowanego tam nie ma
jak krucciec masz 19 . penwie tak myslisz bo jest tak na nim napisane??
tez tak myslalem ale rozkrecilem i patrze zablokowany ...
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
 
Skuter95
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2011 21:42
Awatar

Coś wiem


Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0
Skąd: Lesko(RLS)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
mozecie mi podac jeszce dlugosc dyszy i rodzaj gwintu(najlepiej link)??
Edytowane przez Kamilksc dnia 06-04-2011 22:13
 
Skuter95
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2011 20:01
Awatar

Coś wiem


Postów: 175
Data rejestracji: 25.07.10
Pomógł: 0
Skąd: Lesko(RLS)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema. okazało się ze mam blokowana dysze. mogę rozwiercić ta dysze czy lepiej kupic nowa. ewentualnie jakim wiertlem mam ja rozwiercić?
Edytowane przez Skuter95 dnia 09-04-2011 20:01
 
Chemperr_Katana
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2011 21:10
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nic nie rozwiercaj, kup nową. na mielochu coś koło 11 ziko. albo możesz w sklepie motoryzacyjnym kupić. nie rozwiercaj bo na pewno za duzo ją rozwiercisz.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ważne pytanie Tuning Mechniczny 3 21-10-2013 07:03
Ważne pytanie Ogólne 1 20-10-2013 21:01
dziwne pytanie Ogólne 3 19-08-2013 20:49
Pilne pytanie! Ogólne 3 17-08-2013 14:40
Pytanie ile ? Ogólne 5 20-05-2013 19:36
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki