Ciągnący sie problem z katana!
|
kasolek2209 |
Dodany dnia 06-04-2011 19:08
|
Nowy
Postów: 10
Data rejestracji: 21.06.10
Pomógł: 0 Skąd: Lublin(okolice)
Status upomnienia:
|
Witam!
Dziś znów piszę ponieważ mam problem z moją katana.Może najpierw ją przedstawię.
Rok:1999
Przebieg:8000
Km: 3,47 KM
V-max:80 km
A więc katana bardzo wolno sie rozpedza...(dodam iz kiedys smigala jak szalona 95km z gorki,na seryjnej 50ccm,i przyspieszenie bylo ok).Teraz rozpedza sie wolno i jedzie 75 km.Po 3-5 km przejechanych prędkością 75km gaśnie i nie da sie kontrolowac gazu...schodzi z obrotow i gasnie do 0.Cięzko ja zapalic po tem chyba ze odczekam z 15 mins albo dlugo pokopie,jak mocno sie zadusi kopanie nic nie da.I tak wkolko.Podejrzewam iz zaciaga powietrze przez dziurawa rurke do benzyny i sie dusi dla tego.
Z góry dzieki prosze pomożcie.
Bo już mialem ją chec sprzedac...
_____________________________________________ Suzuki Katana 1999r
Silnik Morini (po szlifie)
Wydech Stage 6 Pro
Polerka Przekladni.
Ryfle. |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 06-04-2011 19:26
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Sprawdź kompresje |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 06-04-2011 19:44
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
tak sprawdz kompresje .
i stan membramek ..
masz Lc czy AC ??
Edytowane przez romek dnia 06-04-2011 19:45
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 06-04-2011 20:07
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
W dziale sprzedam piszesz o problemie ? |
|
|
|
Pro_Stunt |
Dodany dnia 06-04-2011 20:25
|
Coś wiem
Postów: 180
Data rejestracji: 09.01.10
Pomógł: 1 Skąd: Ostrów Wlkp
Status upomnienia:
|
Sprawdz tą kompresje. skoro cierałeś po 95km/h a teraz jest coraz gorzej to moze cylek kończy żywotność
"Nie ważne czym jedziesz, ważne że czujesz wiatr we włosach" |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 06-04-2011 20:39
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
koles nowy jest temu nie wie jak temat załozyc ...
na tym forum to jest takie ;d
sam mialem z tym problem na poczatku
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 06-04-2011 20:49
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
ile przejechałes km na tym cylku? najprawdopodbniej będą pierscionki do wymiany bo skoro słabnie to tylko wina kompresji ;p jezeli umiesz se to sam zrobic to koszt ok 10 zł ;D
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 06-04-2011 20:56
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
oj kurde chyba wiecej ja za jeden pierscien placilem 20 zł
i wymienilem i teraz sprawdzalem kompreche i jest 6 tylko ;/ ale patrzylem na zimnym silniku ;/ ;/ ;/ ;/
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 07-04-2011 10:05
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
u mnie tez tak bylo i okazalo sie ze mialem niesprawne membrany i nawet mialem mokry filtr powietrza jak ci zgasnie to zobacz czy wtedy jest mokra swieca u mnie tak bylo bo go zalewalo jak jechalem na full gazie.
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
kasolek2209 |
Dodany dnia 07-04-2011 19:23
|
Nowy
Postów: 10
Data rejestracji: 21.06.10
Pomógł: 0 Skąd: Lublin(okolice)
Status upomnienia:
|
Kompresja dobra.
Filtr nie mokry ani nic z nim zwiazane.
Cylinder był nowy 2000km na nim mam .
Pasek pierścienie dobre.
Moduł okey.
Moj kuzyn twierdzi iż to jest malutka dziurka w wezyku bo zaciaga dzikie powietrze.Ja mu uwiezylem bo dzis otkrylem iz jak przydusze waz od filtra co zaciaga powietrze do gaznika to napier*** dobrze.(Przyciskam na stopkach i daje gaz wiec jest ok w jezdzie nie wiem jak ,nie )
_____________________________________________ Suzuki Katana 1999r
Silnik Morini (po szlifie)
Wydech Stage 6 Pro
Polerka Przekladni.
Ryfle. |
|
|