Witam. Na jesien kupiłem katane, która jechała 55km/h. Niedawno wymieniłem przekładnie od sr-ki. Aktualnie jedzie 70km/h. Czy zostały jakies blokady które zwiększa predkość skutera? Co proponujecie zrobić?
Tuning mechaniczny:
- Odblokowane przełożenia od sr-ki
Przyszłość:
Wariator
komin
kruciec
tuleja na wario SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
70 km/h mało ci?? to jest skuter nie ścigacz kółka masz gabarytowo podobne do taczki... chcesz śmigać więcej kup sobie 125... albo coś.. popracuj lepiej nad przyspieszeniem...
Mechanika:
-Leovince ZX
-rolki POLINI 4.4 g
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Polini Kevlar
-Czerwone sprężynki sprzęgła HEBO
Ty koleś masz nie równo pod sufitem kolega nie pytał się czy ma kupować ścigacza tylko o blokady więc jak dla ciebie skuter to tylko skuter to po [cenzura] zakładasz konto na tym forum. Sorry za off ale nie rozumiem takich ludzie. A powracając do tematu to kup jeszcze przekładnie top racing i będziesz miał już nie tyle odblokowaną przekładnie a sportową i wtedy pójdzie ci 80 na pewno.
Suzuki ay 50 2000r.
Ja mówię wario sport chociaż TJT. Ja uzyskałem 10 km/h
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port Wał Top Racing Std Wariator - TJT Carrera II Kruciec - Odblokowany Gaźnik - Arreche 19 Przełożenia - Top Racing Sprzęgło - Tec Evo Racing Sprężyna centralna - Top Racing + 30% Łożyska - SKF C4 Teflon Tłumik-Yasuni R
Raczej tak
Na standardzie (wario i cyl) jechalem 70 a ze cyl sie zatarł to kupiłem nowy i w czasie docierania kupiłem tez wario od Chemperra i wczoraj sam się zdziwiłem widząc jak Katanka zamyka licznik. Nie wiem, ale jak kupię odpowiednie rolki (16x13) bo mam 15x12 może bujnie się więcej
Edytowane przez makaron dnia 08-04-2011 17:19
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port Wał Top Racing Std Wariator - TJT Carrera II Kruciec - Odblokowany Gaźnik - Arreche 19 Przełożenia - Top Racing Sprzęgło - Tec Evo Racing Sprężyna centralna - Top Racing + 30% Łożyska - SKF C4 Teflon Tłumik-Yasuni R
Ok dzieki mat199222 kupie tą przkladnie wlasnie sie tak zatanawiałem Dzeki za odpowiedzi wszystkim
Tuning mechaniczny:
- Odblokowane przełożenia od sr-ki
Przyszłość:
Wariator
komin