Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Podkładka pod zawór membranowy/króciec
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 20

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab79 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2897 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme188 tygodni
pawel57225 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Podkładka pod zawór membranowy/króciec
Cougar_94
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 17:30
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam
Gdy kupowałem gaźnik (używany) to dostałem do niego również taką podkładkę (jakby uszczelka) około 1cm gruba z jakiegoś twardego materiału,która pasuje pod zawór membranowy i pod króciec-kształt uszczelki.Pytanie brzmi:gdzie ją dać??Wcześniej nic takiego nie miałem w Katanie.Poprzedni właściciel nie pamięta gdzie ją miał,wie tylko że na pewno miał.Czy to jest w ogóle potrzebne?Jak coś to mogę zrobić zdjęcia i wrzucić ale chyba nie ma potrzeby-myślę że łatwo to sobie wyobrazić.
Pozdro
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
Chemperr_Katana
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 18:02
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema. ta podkładka idzie pod zawór membranowy. Do zaworów Stage6 NBR dokładają takie do kompletu.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
Cougar_94
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 18:11
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Możesz wyjaśnić co to daje??Co się stanie jak dam pod króciec a nie pod zawór??
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
Chemperr_Katana
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 18:27
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Gdzieś o tym czytałem ale juz nie pamiętam o co chodziło. Wiem na pewno ze daje sie to pod zawór. Jak chcesz to daj to pod króciec i sprawdzisz ci sie stanie.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
romek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 19:49
Awatar

Stały bywalec


Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4
Skąd: Rosko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no ja mam ja pod swoim ... nie na darmo zawsze w zestawie sa trZy uszczelki Grin. jest to chyba po to by zawor był wyżej Grin
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
 
Cougar_94
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 20:08
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No ale chyba czy na pewno.Mnie się wydaje że pod membranki nie powinno iść bo wtedy będzie mniejsza siła zasysania (dalej od cylindra=mniejsza siła).Dobrze myślę??romek co w jakim zestawie miałeś trzy uszczelki?Chodzi Ci o USZCZELKI czy o PODKŁADKI??Bo nie do końca rozumiem twoją wypowiedź ;P
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
Chemperr_Katana
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 20:22
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Skoro firma Stage6 preferuje podkładanie tam to wiec tak zrób. Oni raczej sie nie mylą. Boże. To nic trudnego założyc i zobaczyć.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
Cougar_94
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 26-03-2011 20:29
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
OK zrobię tak jak mówisz i zobaczymy...
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
Aroni
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 27-03-2011 08:59
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No dobrze kombinujesz Coguar, ale nie chodzi dokładnie o siłę zasysanie mieszanki, a o siłę sprężania mieszanki w komorze korbowej. No i jak powszechnie wiadomo, czym krótsza droga układu ssącego, tym zasadniczo lepsze osiągi. Ja tej części w ogóle nie zakładałem i wszystko jest ok. Ale nic się nie stanie jak to założysz czy to pod króciec, czy pod zawór.
 
Cougar_94
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2011 18:00
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Faktycznie najlepsze efekty daje brak tej podkładki.W wersji pod króćcem nic się nie zmieniło,a w wersji pod zaworem membranowym minimalnie gorzej było z reakcją na gaz (wolniejsza reakcja) i przyspieszenie minimalnie spadło.
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Malossi Sport 70 LC, Motoforce PHGB 21mm, króciec SKZ sport, stożek, ssanie Polini Sprzedam 1 16-11-2014 12:27
króciec Kupię 1 02-11-2014 18:00
Króciec Ogólne 2 01-10-2014 22:12
Zawór membranowy Eksploatacja i naprawa 4 07-09-2014 22:29
Króciec aprilia Ogólne 5 06-07-2013 23:24
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki