Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Ładowanie- problem
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 8

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios34 tygodni
MACHoo35 tygodni
Aroni50 tygodni
cineklab52 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2870 tygodni
KACPERBA1900119 tygodni
wydrus153 tygodni
valavme161 tygodni
Kamil188 tygodni
pawel57198 tygodni
Dandusiek204 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Ładowanie- problem
jendrys1
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2011 22:28
Awatar

Nowy


Postów: 3
Data rejestracji: 17.03.11
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam.
Chyba przeczytałem wszystkie posty odnośnie tematu i nie znalazłem odpowiedzi a moze tylko szczegółów.
Mój problem wygląda tak:
Nowy akumulator 12V 3ah. Brak ładowania, po miniucie (swiezo naładowany) kręcenia rozrusznikiem aku pada. Ale zauwazyłem że gdy odłączę aku maszyna pali z kopa bez problemu. Jedynie wraz z brakiem aku kierunki nie działają. Na aku też odpalę z kopa tylko jakby ciężej. A druga sparwa to gażnik lubi mi czasem sporo przelać paliwa na droge, Jestem drugi właścicielem katany z 2001r i nie mam zadnych wiadomosci od poprzedniego właściciela..
Pomożecie?

Zapomniałem dodać, że mechanik twierdzi że to wina regulatora i zużytego gaźnika (gaźnik on mi sprzedał i teraz proponuje regulator używany za 120zł). Na gaźniku zrobiłem 120km. Mój pech ale już mu nie ufam.
Generalnie pracuje na aku jednocześnie go rozładowując a jak wypnę aku kompletnie działa tak samo a może i lepiej tyle że bez kierunków i mechanior ostrzega mnie że to nie zdrowo dla maszyny. Ja bym wolał z baterią bo mam nówkę ale też mam już dość kosztów.

Opcja "Edytuj" się kłania.
Edytowane przez Aroni dnia 18-03-2011 00:19
 
Aroni
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2011 00:25
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jeśli aku tak szybko się rozładowuje, to raczej jest do wyrzucenia. Z tym odpalaniem bez aku to Ci się chyba tylko wydaje...aku nie ma nic do rzeczy przy odpalaniu z kopa. Paliwo leci na pewno z gaźnika? Przeglądnij wszystkie wężyki, połączenia itp przy gaźniku. Faktycznie jazda bez akumulatora nie jest wskazana. I nie wiem jaki związek miałby mieć z tym problemem regulator napięcia... Światła Ci normalnie świecą?
 
mat199222
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2011 07:37
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Gaźnikiem to może być tak że ten zawór co jest pod pływakiem nie działa ci poprawnie a mianowicie czasami nie zamyka wtedy przelewa się paliwo i leci z gaźnika, a do aku to trudna sprawa sprawdź czy masz ładowanie a mianowicie na odpalonym silniku przyłóż żarówkę do tych kabli co się podłączać akumulator powinna świecić jak nie będzie to nie masz ładowania.
Suzuki ay 50 2000r.

Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)

Albo suzuki albo nic!!!!!!!
 
jendrys1
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2011 20:43
Awatar

Nowy


Postów: 3
Data rejestracji: 17.03.11
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Co do wężyków to sprawdzałem sam i z mechanikiem (tym samym o którym mowa w moim poprzednim poście). Ewidentnie widać że paliwo leci z nadmiaru, dokładnie z wężyka. Dzieje się tak gdy przejadę więcej niż kilometr na pełnym gazie zwolnię do minimum. Zaobserwowałem to na krzyżówkach a co mnie jeszcze zdziwiło, w momencie jak tak mi pompuje to paliwo silnik zaczyna dławić i nic nie mogę zrobić, jedynie zgasić, wyciągnąć śrubokręt i wypościć wszystko z gaźnika, po czym jakby nigdy nic odpalam i jadę dalej. Jest to dość uciążliwe i kosztowne. Wczoraj z pełnego zbiornika po jeździe została ćwiartka przy czym druga ćwiara na drodze.
Odnośnie pomiaru ładowania. Akumulator ma też być przypięty czy jeśli ładuje to niezależnie od aku prąd w kablach ma być?
Co do aku to kupiłem nowy zeszłej jesieni i zrobiłem na nim może z 200km przy czym co 20 do 50 km ładowałem elektronicznym prostownikiem. Chyba że ten prostownik w jakiś sposób go uszkodził. Ale prostownik wciąż go ładuje około 1 czasem 2 godz. i jak nie jest w komarku to trzyma prąd dość dobrze. Ostatni kolega zakupił Fishfinder i pożyczyłem mu aku żeby przetestował czy wszystko ok i bawił się pół dnia, aku wciąż trzymał prąd.
A jeszcze mógłby mi ktoś podać jakie kolory kabli wchodzą do regulatora napięcia, chciałbym porównać czy mam poprawne ustawienie w kostce. Może ktoś coś zamienił. Bo na mój rozum albo aku w co wątpię albo padł regulator albo sabotaż tylko gdzie?
 
Dealer93
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2011 20:56
Awatar

Nowy


Postów: 21
Data rejestracji: 07.06.10
Pomógł: 1
Skąd: Czluchow


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
też miałem problem z ładowaniem naładowany akumulator trzymał maks 3 dni... u mnie była wina regulatora napięcia...
Według mnie to regulator Wink
Mechanika:
-Leovince ZX
-rolki POLINI 4.4 g
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Polini Kevlar
-Czerwone sprężynki sprzęgła HEBO
 
jendrys1
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-03-2011 10:57
Awatar

Nowy


Postów: 3
Data rejestracji: 17.03.11
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mimo wszystko prosiłbym o podanie kolorami jakie kable wchodzą do regulatora. Kolega mierzył i mógł coś poprzestawiać a nie mam w okolicy innej Katany żeby porównać. Nie wiem po co wyciągał je z kostki ale tak właśnie robił. Przy okazji do czego jest ceramiczny element powyżej regulatora. jest to jakiś, przekaźnik, opornik, może bezpiecznik?
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki