Suzuki Katana 50 LC by KloceQ (Ravcio)
|
lajten23 |
Dodany dnia 22-05-2013 21:29
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Z tego co wiem akurat tam gaźnika się nie mierzy. I miałem ten sam problem co ty ta śrubka od regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach nie chciała się kręcić w żadną stronę po prostu się zastała bo nikt nią nie kręcił od 10 lat. Wiesz co pomogło rozwiercenie całej śrubki co zniszczyło nieco gwint i kupno nowej śrubki da się kupić ją tylko w salonie dałem za nią 47 zł .I po moim zabiegu wszystko ładnie da się regulować.A z tymi sprężynami nie ryzykował bym z czerwonymi od razu takie się daję pod większy tun tłumik itp.
Spróbował bym zielone.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 23-05-2013 14:44
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
I wiesz ze wprowadzasz ludzi w błąd?... Źle to jest zmierzone, ten gaźnik ma 14mm jak masz lc a ac maja 12mm.
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 23-05-2013 15:06
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Ale mierzyłem również Arreche 17,5 w tym samym miejscu i ma idealne 17,5mm, dawdzio tez mówił ze ma 16mm wiec wszystko jest możliwe. Z ta śrubka się nie bawię bo narazie jest dobrze wiec nie będę jej ruszał.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 23-05-2013 16:15
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
tu sie nie mierzy tylko nie wiem jak to powiedzieć, pod przepustnicą, arreche 17,5 moze ma tutaj 17,5 ale i dalej ma też 17,5 przez całą gardziel, a keihin przy króćcu ma te 16 a głębiej już 14mm i tamto się liczy
Edytowane przez valavme dnia 23-05-2013 16:17
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 23-05-2013 16:38
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
A co powiecie o sprężynkach brać zielone czy czerwone do serii ?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
nikodem11210 |
Dodany dnia 24-05-2013 08:00
|
Początkujący
Postów: 60
Data rejestracji: 18.12.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
jak chcesz to mam stage6 czerwone prawie nowe tanio pisz! |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 31-05-2013 09:46
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Obiecałem ze będzie filmik z przyspieszenia katanki wiec jest tutaj: http://www.youtub...tlHwSnyf1A. Od 0-70 bo brakło drogi na v max. Wydaje mi się ze jest nieźle.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 31-05-2013 15:14
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Ty masz tam seryjny tłumik ?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 31-05-2013 15:43
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Tak rurka jest seryjna.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 31-05-2013 16:01
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Troche głośny mój jest strzasznie cichy mój przyspiesza podobnie jak twój ale do 50km/h później to musi wystękać te 60- 65km/h dopiero jak będzie wchodził na wyższe obroty czyli nwm kiedy poleci 70 km/h i trzyma .
Edytowane przez lajten23 dnia 31-05-2013 22:32
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 01-06-2013 10:08
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Chłopie ten wydeszek jest cichutki, tak się tylko zdaje na filmiku, ja w najbliższym czasie spróbuje wsadzić mu Arreche 17,5 i rolki 6,5g i zobacze jak to bedzie latac.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 13-12-2013 19:40
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
No Panowie, Katana dokładnie przed chwilą zmieniła właściciela za kwote 2550zł, myślę ze to dobra cena, dałem za nią 2000zł 4 lata temu, dołożylem 500zł i sprzedałem za 2550zł więc symboliczne 50zł do przodu. Katana porusza się sie teraz w miejscowosci Błażkowa koło Jasła.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 14-12-2013 09:37
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
no to teraz te 2,5k włóż w malage i będzie kosmos |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 14-12-2013 10:05
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Malaga będzie tylko malowana, szkoda wkładać 2,5k bo to AC. troszke mam kasy odłożone więc najprawdopodobniej będzie jakias biegowka 125 w 2t albo runner 180/50 2t.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
wydrus |
Dodany dnia 14-12-2013 21:24
|
Początkujący
Postów: 83
Data rejestracji: 12.06.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam wszystkich, Kloceq kupiłem od Ciebie gaźnik Arreche 17,5 i regulacja była ok poza tym że po miesiącu okazało sie że pływak zalewa benzyna bo był nieszczelny, wtedy zaczęły się problemy z regulacją. Nie obwiniam Cię o to bo nikt dziury w nim specjalnie nie robił. Dokupiłem nowy pływak i jest wszystko ok. Gaźnik bardzo dobrze się reguluje na serii jak i na stożku.Osiągi poprawiają się znacznie a mam katanę ac z 2000 roku. Cały myk polega na prawidłowej mieszance benzyna powietrze. Więc trzeba dobrać prawidłowo dyszę ale również ilość powietrza dostarczanego przez filtr jest bardzo ważna. sam się o tym przekonałem.Co do pomiaru gardzieli jedna osoba dobrze się wyraziła, zależy od gaźnika czy wyjście do krućca jest owalne czy stożkowe, średnicę gardzieli mierzy się głębiej a nie z brzegu czy w połowie. średnicę mierzy się zaraz przy przepustnicy. W innym przypadku wyjdą Ci głupoty że gaźnik ma 16mm, twój kolega mierzył w ten sam sposób co Ty i dlatego też mu wyszło 16mm, zmierz głeboko zaraz przy przepustnicy i wyjdzie Ci wtedy prawidłowy pomiar. |
|
|