Problemy lalika...
|
Daniez |
Dodany dnia 15-10-2008 18:28
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Tu masz jak chodzi moja rozgrzana na seryjnym wydechu:
http://suzuki-kat...ovie_id=44
A tu jak na Polini:
http://www.wrzuta...super_race
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
pabloz90 |
Dodany dnia 15-10-2008 19:42
|
Początkujący
Postów: 62
Data rejestracji: 06.09.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Kwestia dźwięku rozwiązana. Jest dobrze.
Mam jeszcze pytanie. Co może powodować wibracje? Silnik na dużych obrotach aż tak daje się we znaki? Przepraszam za głupie pytanie, ale sam nie wiem.
I jak wyregulować linkę gazu. Szczerze powiem jestem z tego zielony. Chodzi o to że... Kręcąc manetką gazu, ok 15-20% to po prostu tak jakby luźny bieg. Tzn się nie rusza ani nic, silnik dostaje obroty lecz nie jedzie. Później ok 40% to część "aktywna". Silnik reaguje na te ruchy. Dalej to nieważne czy jest na samym końcu czy też na początku tej "części" silnik pracuje bez zmian. Nie działa to na prędkość czy na inne czynniki. Nie wiem czy ktoś mnie zrozumiał. Trochę chyba namieszałem.
No i chyba na razie ostatnie pytanie. Posiadam Katanę LC 98'. Jak sprawdzić czy działa chłodzenie. Wlałem płyn do chłodnicy ale nie widać ubytku czy jakiejkolwiek oznaki krążenia. Podejrzewam iż silnik się przegrzewa. Gdy jest zimny chodzi lepiej (kultura pracy silnika), a dokładnie chodzi o głośność pracy no i właśnie te wibracje.
@baziu_19: chyba masz rację, będę musiał wybrać się na przegląd silnika, taki konkretny.
@Daniez: dzięki za filmiki. Bardzo pomogły.
Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam. |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 15-10-2008 21:21
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Może spróbuj tam pokręcić taka śrubką która znajduje się pod rollgasem (jest prawie schowany pod plastikiem kierunkowskazów...spróbuj Jak coś będzie nie tak to licz ile obrotów zrobiłeś i ustaw do stanu pierwotnego
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
pabloz90 |
Dodany dnia 16-10-2008 17:43
|
Początkujący
Postów: 62
Data rejestracji: 06.09.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam, niestety jeszcze nie zdążyłem nic regulować jednak pojawił się kolejny problem. Wracałem dziś do domu i zastał mnie deszcz. Dość silne opady. No ale ze względu iż miałem niedaleko do domu więc jechałem dalej. No i ok 300 m przed domem Katana zgasła. Stawiam na stopki i odpalam. Jest ok ruszyła, jednak gdy dam gazu zgaśnie. Tak jakby nie dostawała paliwa. Trzymam gaz w jednym miejscu jedzie kawałek i zgaśnie. Co się mogło stać?
Poszperałem trochę, powycierałem wodę. Rozgrzałem silnik i regulowałem trochę tę linkę. Jest już lepiej. Czy to woda za to odpowiadała? Zostawię Katanę w ciepłym garażu do jutra. Rano zobaczę co i jak z nią.
Tymczasem pozdrawiam
Edytowane przez pabloz90 dnia 16-10-2008 18:27 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 16-10-2008 18:44
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Mój kolega z klasy dzisiaj na deszczu zostawił przed szkołą skuter na 6h i jakoś odpalił bez problemów... Może masz nie szczeny filtr powietrza albo tam przy gaźniku źle dokręcone zaciski od rurki filtra... i ci trochę zmieszało paliwo z wodą chociaż to mało prawdopodobne. Porozpalaj ją trochę to może przepcha ten syf ...jeżeli to to.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
pabloz90 |
Dodany dnia 19-10-2008 14:15
|
Początkujący
Postów: 62
Data rejestracji: 06.09.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Katana już działa. Miałeś rację. Musiała się woda gdzieś podostawać. Odpaliłem ją kilka razy i jest już dobrze. No to nadzieja wróciła że już w końcu będzie wszystko OK.
Linka wyregulowana. Jest już dużo lepiej. Teraz reaguje na wszystkie ruchy manetką.
Mam (znów) kolejne pytanie. Mierzyłem prędkość V-max z znajomym (najpierw Honda CBR, a później samochód Seat Ibiza) i i wyszło iż Katana max. osiąga ok 50 km/h na prostej drodze. Przy zmienionym tłumiku tak raczej nie powinno być. Przy wariatorze tej obwódki już nie ma. Tłumik zmieniony. Zwężenia w kolanku nie ma. Co może powodować aż takie zmniejszenie V-max? |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 19-10-2008 14:24
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Możesz sprawdzić stan frezów przeciwtalerza wariatora, jeżeli będą ścięte to może być przyczyna słabej prędkości
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 19-10-2008 17:47
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Zobacz jakie masz dysze w gaźniku, (chodzi o rozmiar). |
|
|
|
pabloz90 |
Dodany dnia 20-10-2008 18:12
|
Początkujący
Postów: 62
Data rejestracji: 06.09.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Niestety, ale wygląda na to że zakończyła się moja przygoda z Kataną. Katana prawdopodobnie wróci do poprzedniego właściciela bądź też pójdzie na sprzedaż.
Powód?
Zbyt dużo inwestycji, a już pojawiają się następne. Niestety ale po podliczeniu wydatków wyszło na to iż zdołałbym kupić za tę kwotę samochód. Na okres czasu jaki posiadam ten skuter (prawie 2 miesiące) jechałem na nim... 15 dni. Reszta czasu to postój w garażu bądź też w serwisie. Niestety ale nie mam finansów na dalsze inwestycje w ten skuter.
Z góry dziękuje wszystkim za pomoc i zwrócenie uwagi na moje problemy. Odpowiedzi z pewnością przydadzą się innym osobom które są w podobnej sytuacji (wiedza).
Pozdrawiam wszystkich. Paweł. |
|
|