Niekoniecznie, zmien w katanie przelozenia i potem sprubuj sie z roxem
Apropo mierzenia predkosci to gps tez nie jest w 100% dokładny. Nie bierze pod uwagę np. nachylenia terenu i też może sporo oszukiwać - poczyatjcie na ten temat w necie. Najpewniejszy jest samochód.
Niemozliwe..... do roxa sa poprostu lepsze, mocniejsze czesci, bo jest ich wiecej.. gdybys zrobil identycznego setupa to szyl by mniej-wiecej rowno. Do katany nie masz duzego wyboru, ale mi starcza. Kuzyn ma roxa i wcale takeigo szału wielkiego niema....
Mnie sie roxy nie podobają i nigdy bym nie zamienił katnki na roxa. Mój kumpel ma roxa (nowego 2007 r. 100% seri tylko odblokowany) i leci mu 80 czyli osiągi porównywalne do katanki wr
BoniuBOSS napisał/a:
Osiągi roxa mówią same za siebie.
No właśnie jeżeli brać pod uwagę tą prędkość licznikową to zwróć uwagę na realną prędkość najlepiej zmierzyć samochodem.
Boniu widzę że chyba masz Aeroxa
Nie mam Aeroxa. Mówię o realnej prędkości. Katana WR śmiga po 70 km/h z zablokowanymi przekładniami a po odblokowaniu pewnie z 85 czyli tyle samo co rox.
No ja nie mam blokowanych przełożeń i po ściągnięciu blokad ścigałem się z seryjnym roxem i seryjną malaga f12(te same silniki co rox) i jakoś je wciągałem na przyśpieszenie(ledwo) a i v-max miałem o ok 2-3 km wyższy
Ps. Ogólnie prędkości z GPSu zawsze bym był pewniejszy niż każdej prędkości licznikowej w samochodzie czy motorze. Akurat ja mam w telefonie GPS który podaje też wysokość nad poziomem morza więc pewnie uwzględnia ją podczas obliczania prędkości.
To wytłumacz mi czemu jadąc mondeo i mając na pokładzie dwie nawigacje to one pokazywały taką samą prędkość +/- 1km/h a mondeo na seryjnych kołach miło różnice o 10km/h??