Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Suzuki UX 50 Zillion LC [Help!]
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 39

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2896 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Suzuki UX 50 Zillion LC [Help!]
urgash
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2010 11:56
Awatar

Początkujący


Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0
Skąd: IRL


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam drogich posiadaczy Katany, temat dotyczy UX 50 Zillion ale oba te skutery są bardzo podobne więc mam nadzieję że ktoś będzie w stanie mi pomóc.

Otóż tydzień wstecz został wymieniony tłok, pierścienie i cylinder (zatarcie), dodam że jest to mój pierwszy skuter dlatego wielkiego pojęcia o tym nie mam, tylko tyle ile udało mi się wystudiować przez ten okres tygodnia kiedy to skuter rozkręciłem na drobne części aby przy okazji wymieniania w/w części przeczyścić go, pomalować itd. Postaram się być szczegółowy bo wiem że każdy szczegół może przyczynić się do rozwiązania problemu.

No więc wszystkiego oczywiście sam nie robiłem przy tak małej wiedzy, pomagał mi znajomy który się na tym zna ale jako że nie ma on z byt wiele czasu próbuję też na własną rękę, przyjechał wczoraj sprawdził skuter, bo martwiłem się że chłodzenie nie działa i nie chciałem zaś zatrzeć, stwierdził że wszystko ok... no to pomyślałem zabieram się za docieranie, po przejechaniu pierwszych 200m niestety musiałem skręcić pod górkę, nie ujechałem nawet 5 metrów kiedy to silnik poprostu stracił moc i zgasł (trochę przykopciło z rury,więcej niż normalnie na biało) no i tak się już zaczęło musiałem chwilę odczekać żeby saskoczył po odpaleniu znowu to samo przejechane 5 metrów i traci moc i gaśnie... no i praktycznie już tak cały czas jak już odpalił to ujechał 5 metrów i gasł dodam że nie było to natychmiastowe gaśnięcie tylko stopniowe choć by paliwa nie dostawał. Głowica jest stara, nowa świeca full bak i z benzyną i z olejem.

Gaźnik? głowica? czy może poprostu zła mieszanka i gaźnik potrzebuje regulacji?

Może ktoś z was miał już podobne przygody i był bym niezmiernie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Pozdro.
Edytowane przez urgash dnia 12-08-2010 23:08
 
Dandusiek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2010 12:04
Awatar


Moderator


Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25
Skąd: Gdańsk


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Z Tego co ja wiem to jak ci odpala ,traci moc i gasnie to Zatarty cylinder,tak mi sie cos wydaje bo gaznik to nie sadze.
Suzuki Katana LC 98' WR


Tuning Mechaniczny:


~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR

Tuning Optyczny:

~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik


Fotki Suczki:

https://picasaweb...OOujM-DYQ#

http://bikepics.c...95/98ay50/

Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.

i.imgur.com/I4HhM.png
 
urgash
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2010 12:10
Awatar

Początkujący


Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0
Skąd: IRL


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
hmm cylinder jest nowy, tłok, pierścienie i uszczelki oczywiście też nawet na starej głowicy. Kompresja jest... przejechane jest może w sumie 500m na tych częściach i to też nie za jednym razem przy prędkości 20km/h Grin to chyba raczej mało prawdopodobne że się znowu zatarł?
 
cacek14
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2010 12:12
Awatar


Mechanik


Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42
Skąd: Lipno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Powinien chodzić coż z regulacją albo coś źle założone Wink
Ja np po wsadzeniu cyla po szlifie odpaliłem postała i zaraz jeździłem normalnie bo docieranie to bajka jak dobre części to nic sie nie stanie Wink Nawet nie ma prawa spuchnąć Wink
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane


V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD Grin
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
p1.bikepics.com/pics/2010/03/13/bikepics-1925511-full.jpg
www.danasoft.com/sig/cacek14.jpg
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI Grin
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/166/33173.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/50/9859.gif
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/159/31782.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
 
urgash
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2010 12:43
Awatar

Początkujący


Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0
Skąd: IRL


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
hmm jakieś podpowiedzi dla laika jak dobrze wyregulować gaźnik KEIHIN PWS 12 ?

img412.imageshack.us/img412/935/dsc04099d.th.jpg


Edit:

Znowu ją próbowałem cały czas to samo... mechanik twierdzi że dymi lekko z głowicy bo wypalają się pozostałości ale ile one mogą się wypalać... ogólnie wygląda to tak:

odpalam, rozgrzewam już na wstępie dziwne akcje jak dodam gazu to zostaje na szybkich obrotach i nie chce zejść na niższe... musze odkręcić śrubkę żeby zszedł na niższe obroty kiedy już wkońcu przy dodawaniu gazu sam schodził na niskie obroty przejechałem pare metrów po parkingu i pod górkę kiedy już zjeżdzałem z górki dosyć stromej na luzie to schodził na tak niskie obroty że praktycznie gasł i musiałem lekko dodawać mu gazu, na prostej zaś żeby rozbujać go do 25km/h dodałem troche odważniej gazu wszedł na wysokie obroty przyśpieszył i zaraz po tym umiera głowica strasznie gorąca troche dymi nie jestem pewien czy to ze świecy czy z okolic termostatu jest dosyć gorący, wykręciłem świece przy ikrowniku jest czarna dosyć na około..

jakieś pomysły?


Edit 2:

wykręciłem gaźnik wyczyściłem przy okazji pompke oleju, kiedy wszystko spowrotem zamontowałem kopłem pare razy nie chciał odpalić i zauważyłem że z rurki układu chłodzenia na kolanku przy termostacie robią się bąbelki popuściłem śrube sykło pożądnie... tak jak by juz nie gasł fakt faktem raz zmartł dokładnie w taki sam sposób ale później zrobiłem z 3km bez problemu prócz tego że jakis taki słabszy...

no i pytanie czy możliwe jest to że silnik tracił moc i gasł przez zapowietrzony system chłodzenia? oraz czy to przez źle wyregulowany gaźnik tak słabo się zbiera? czy to poprostu przez wymiane tłoka i na docieraniu to normalne?
Edytowane przez urgash dnia 12-08-2010 23:16
 
urgash
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 14-08-2010 10:28
Awatar

Początkujący


Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0
Skąd: IRL


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no cóż udało mi się go doprowadzić do użytku, czasem zgaśnie ale tylko raz na kilka kilometrów, wydaje mi się że gaźnik siada niby ma moc ale pali jak diabli a przy starcie nawet nie odkręcam manetki i odpala na 2sek, chce zakupić nowy gaźnik prosze was o poradę ponieważ nigdzie nie mogę znaleść gaźnika który jest w tej chwili tj: keihin pws znalazlem uniwersalny który pasuje do zillion

http://allegro.pl...56001.html

czy ktoś go już może testował jak on się sprawuje?
Edytowane przez urgash dnia 14-08-2010 10:29
 
urgash
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2010 18:18
Awatar

Początkujący


Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0
Skąd: IRL


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
kaman nikt nie używał tego gaźnik?
 
Kamilhg
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 15-08-2010 19:34
Awatar


Doradca


Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31
Skąd: Zawadzkie


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
co do tego gaźnika z allegro to nie wiem... ale ja bym jeszcze próbował z tym gaźnikiem coś robic, wkręc śrubki do oporu i każdą odkręc 1,5 obrotu odpal skuter i reguluj co 0,5 obrotu. Skuter musi równo schodzic z obrotów, to z tej górki co pisałeś wyżej to dostawał zapewne za dużo powietrza i po prostu go dusił, popróbuj, gaźnik to metoda prób i błędów.
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made Smile

v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391
 
Chemperr_Katana
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 16-08-2010 13:38
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
MI sie wydaje ze on ci sie troche przytarł przez to ze nie odpowietrzyłeś go. Gaznik napewno masz do reg.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
urgash
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2010 10:55
Awatar

Początkujący


Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0
Skąd: IRL


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nawet nie strasz że się zaś zatarł... z regulacją to ja juz głupieje... bo śrubki widoczne na zdjęciu powyżej z lewej [pochyła]: jeżeli wykręcam zwiększam obroty, natomiast ta od prawej to zaś ją jak wkręcam to zwiększam obroty i jak wkręcę obie tak jak mówisz to wyje jak dzik jak już uda się go odpalić.
 
Kamilhg
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2010 12:43
Awatar


Doradca


Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31
Skąd: Zawadzkie


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
przecie napisałem żebyś je wykręcił o 1,5 obrotu Pfft
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made Smile

v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391
 
jamajca14
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2010 13:17
Awatar

Nowy


Postów: 38
Data rejestracji: 29.11.09
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Hmmm Uszczelniacze na Wale ??? Miałem podobny problem Wymiana pomogła Smile
AirSal Sport 50cc
Polini Speed Control
Rolki polini 5g
LeoVince TT HM

Malossi fly
images11.fotosik.pl/101/771fcf5ca1773ef0.jpg
 
urgash
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2010 15:51
Awatar

Początkujący


Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0
Skąd: IRL


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Zrobiłem tak jak mówisz Kamilhg faktycznie jest lepiej więc reasumując:

Strata mocy i umieranie zniknęło razem z odpowietrzeniem systemu chłodzącego przy termostacie.

problemy z obrotami zniknęły w momencie kiedy metodą prób i błędów wyregulowałem gaźnik, przeczyściłem filtr powietrza


jest jeszcze jeden mały szczegół który mnie drażni

mianowicie zawsze kiedy wchodzi na 40km/h do 45km/h strasznie się drze aż nim trzęsie dopiero jak już wejdzie na te wyższe obroty to silnik pracuje równo i ładnie, potrzebuje lepszej regulacji czy co?

w sumie jest druga sprawa po przeczyszczeniu gaźnika ciężko jest go odpalić elektryką.. wydaje mi się że dostaje za dużo paliwa bo po próbie elektrycznego startu musze kopać bez kręcenia manetki żeby wypalić nadmiar paliwa, auto ssanie siadło czy moze też jest to przez regulacje?

Ps,
sory że tak dużo pisze Grin
 
Chemperr_Katana
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2010 23:06
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Moze ma za duze obroty ze odpala z kopki bez gazu albo za duzą dawke paliwa
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
CHICKENovsky
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 10:05
Awatar

Doradca


Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16
Skąd: Polska.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
a propo tego docierania ! to cacek to nie jes zadna bajka !

gdy skuter dobrze dotrzecz to może w zupełności rozwinąc swoją moc, docieranie dotyczy też kwesti dłuzszej zywotnosci cylindra !
SUZUKI KATANA AY50 Performance !

Piszę poprawnie po polsku.

Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl
 
www.suzuki-katana.pl
cacek14
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 10:18
Awatar


Mechanik


Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42
Skąd: Lipno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Chicken Taki mądry to podaj przykład że to nie bajka. Ja mam kolega wsadził chiński cyl i tego jak docierać to innego wyjścia nie miał co dał to zaraz puchła..... A jeżeli kupuje sie za grube pieniądze części to nic ci sie nie stanie i docierać nie trzeba.... Wiadome jakoś trzeba ale nie że robić 200 czy 500km. Ja aktualnie docierałem niecałe 100km przed zmierzyłem kompresje i po jest identyczna.....
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane


V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD Grin
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
p1.bikepics.com/pics/2010/03/13/bikepics-1925511-full.jpg
www.danasoft.com/sig/cacek14.jpg
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI Grin
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/166/33173.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/50/9859.gif
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/159/31782.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
 
CHICKENovsky
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 10:20
Awatar

Doradca


Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16
Skąd: Polska.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jesli bedziesz jezdzisz krótko i na full gaz przy zalozeniu nowego cyla, do pierscienie ani tlok wgl wszystko sie do siebie nie spasuje, i cylinder nie uzyska mocy takiej jakiej powinien, i czy to jest kurw a s6, czy poliniak to i tak muisz go dobrze dotrzec, mozee nie 1000km ale napewno niz 100 wiecej !
SUZUKI KATANA AY50 Performance !

Piszę poprawnie po polsku.

Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl
 
www.suzuki-katana.pl
cacek14
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 10:23
Awatar


Mechanik


Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42
Skąd: Lipno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No ale widzisz nie oto mi chodziło też że wsadzam odpale i jade... wiadome robiłem wszystko po kolei odpoczynki zwiększanie prędkości tylko sporo razy wczesniej bo mi wisi to czy sie zatrze czy nie Wink jeszcze 8 szlifów zostało a tak poza tym to cyl 70kupuje i mnie sera zbytnio nie interesuje co sie z nią stanie... Dlatego zrobiłem mały test no i trzyma i kręci jak głupi ^^
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane


V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD Grin
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
p1.bikepics.com/pics/2010/03/13/bikepics-1925511-full.jpg
www.danasoft.com/sig/cacek14.jpg
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI Grin
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/166/33173.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/50/9859.gif
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/159/31782.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
 
CHICKENovsky
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 10:25
Awatar

Doradca


Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16
Skąd: Polska.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
dobra nie mieszajmy chlopakowi w glowie ; )
docieraj spokojnie !
SUZUKI KATANA AY50 Performance !

Piszę poprawnie po polsku.

Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl
 
www.suzuki-katana.pl
urgash
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 12:21
Awatar

Początkujący


Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0
Skąd: IRL


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Smile ok wracając do tematu...

chce się tylko upewnić bo coś mi tu nie gra...

img44.imageshack.us/img44/3047/dsc04114trsm.th.jpg

.1 wchodzi do .3
natomiast .2 nachodzi na .3 zgadza się?

i .2 nie ma prawa zejść z .3? ma siedzieć pewnie? bo ja to ma takie luźne że spada i chyba dlatego elektryczny start nie hula :/
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
***Suzuki Katana LC*** ~~Aroni Wasze Katany 337 26-07-2017 14:44
SPRZEDAM Suzuki Katana P/G S6 Racing 70cc Sprzedam 1 01-11-2015 20:26
Wszystkie części SUZUKI KATANA! okazja! Sprzedam 5 17-10-2015 14:29
Suzuki katana tuning Sprzedam 6 24-09-2015 21:49
Suzuki katana Kostka elektryczna pomocy Eksploatacja i naprawa 6 11-08-2015 07:01
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki