Katana - mała prędkość
|
mati23 |
Dodany dnia 13-06-2010 21:02
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Jestem nowy na forum, jak i również jestem od dzisiaj posiadaczem katany z 99r. Witam wszystkich serdecznie :-)
Mam z nią problem, polega on na prędkości, mianowicie v-max to 45-50km/h i więcej nie chce iść, gdy dam manetkę do końca to skuter dławi się tak jakby...
Również mam problem z gaśnięciem, mianowicie czasami ma większe obroty a czasami mniejsze... koleś mówił że gaźnik trzeba podregulować...
Pierwsze spostrzeżenie do blokady, dzisiaj z kolegą sprawdziliśmy i teoretycznie na wariatorze nie ma blokady, pozostaje tłumik jeszcze, lub gdzieś indziej, nie mam pojęcia. Nie znam się dokładnie na motorach...
Dodam że wydech to leovince sito
Co o tym myślicie ??
Z góry dziękuję za pomoc |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 13-06-2010 21:07
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
To są objawy zasyfionego,brudnego i rozregulowanego gaźnika . Wyjmuj go i wyczyść. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 13-06-2010 21:11
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Rozumiem, zajmę się czyszczeniem gaźnika.
A z tą prędkością to możliwe że są gdzieś blokady ?? |
|
|
|
matjag556 |
Dodany dnia 13-06-2010 22:04
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Tlumik,moduł,przelozenia |
|
|
|
KACPERBA1900 |
Dodany dnia 13-06-2010 22:09
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 28.02.09
Pomógł: 23 Skąd: Rzeszów
Status upomnienia:
|
Co wy macie z tym modułem KATANA NIE JEST BLOKOWANA NA MODULE!!! TYLKO WERSJA MOFA ALE ONA JECHAŁA CHYBA 35km/h. Może mieć blokadę na wariatorze wydechu i na przełożeniach.
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
Osiągi:
75km/h |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 13-06-2010 22:36
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Rozumiem. A w jaki sposób sprawdzić czy jest blokada na przełożeniach ?? |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 13-06-2010 22:37
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Zobacz w tuning mechaniczny temat "przełożenia jak rozpoznać" czy coś takiego. Ale na zablokowanych jezdzi 65/70. na seri.. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 13-06-2010 23:00
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Czyli mam rozumieć że przy zablokowanych przełożeniach skuter ma leciec 65/70km/h ? |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 13-06-2010 23:16
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Nie ma a możliwe jest uzyskanie takiej prędkości. |
|
|
|
OloK |
Dodany dnia 13-06-2010 23:37
|
Doradca
Postów: 696
Data rejestracji: 02.06.07
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
Jak jedzie CI 50 to masz na wariatorze lbokade..., Podkładk ajest przy pasku wystarczy ją przemienić żeby była dalej od paska bo wtedy pasek niżej wchodzi na wariator ja tak miałem i od razu jechała mi katana 60 z 50
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct
~>Airsal Sport 50cc
~>Wydech Tecnigas Next- R
~>Wał Top Racing
~>Pasek Polini Race
~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO
~>Sprężyna centralna Polini +30%
Mój samuraj
http://bikepics.c...ok/97ay50/
http://www.polska...Y_50/11376
Jadą chłopaki na japońcach, nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca...
|
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 14-06-2010 09:58
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Dzisiaj sprawdzę wariator dokładnie, najlepiej to cały ściągnę i sprawdzę czy nie ma żadnych podkładek, ta blaszka przykręcona do wariatora to też blokada, prawda ? Ją też mam odkręcić ? |
|
|
|
suzukos |
Dodany dnia 14-06-2010 10:42
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 10.05.10
Pomógł: 2 Skąd: Kościerzyna, niedaleko Gdańska (60km)
Status upomnienia:
|
Możesz ją odkręcić. Mi to osobiście nic nie dało. Niektórym podobno wiele... |
|
|
|
Dawid |
Dodany dnia 14-06-2010 11:05
|
Stały bywalec
Postów: 462
Data rejestracji: 27.10.09
Pomógł: 12 Skąd: polska turek
Status upomnienia:
|
matjag556 napisał/a:
Tlumik,moduł,przelozenia
co mu bzdury piszesz moduł nie jest blokowany blokady to przełożenia tłumik rolki sobie zmień na cięższe i bd szybszy i większą dysze włóż może to pomoże kumpel ma katanę i jak włożeł filtr stożkowy do gaziora z dyszą 65 nie chciała odpalic a jak odpaliła mniej jechała założył 90 i jest git
Mechanika:
Cylinder 70cc power force
Tłumik sportowy tecnigas next R
Odblokowane Przełożenia
Sportowy gazior
Świeca NGK
Nowe uszczelki
Rolki 4.0 g Hebo
Króciec ssący 19mm
Filtr stozkowy WM
Chwytak powietrza
Optyka;
Pokrywa wariatora w sreberku
Grill od wersji R
Licznik od ziliona
Ledy w liczniku
Migacze tył od ziliona
Spojler od wersji R
Siatka w wlotach
Karbon
Naklejki Stage 6
Podświetlenie przodu i silnika
Skrócony błotnik tylni
Rejestracja podniesiona wyżej
Biały klosz lampy tylnej
Żarówka led od światłą stop
Czarne lagi
Wentyle pociski
Białe napisy na oponach
Podświetlenia tarczy licznika
Ledy w soczewkach
Czerwony klocek hamulcowy
Wężyki i filtr paliwa
_________________________________________________________
Dawid |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 14-06-2010 16:47
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
to no chyba jest pewne że jak założysz stożek to musisz większą dysze dać !! Najpierw zacznij od gaźnika, jak będzie normalnie chodziła to bierz sie za blokady
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
M4CZ3K |
Dodany dnia 14-06-2010 19:10
|
Nowy
Postów: 1
Data rejestracji: 13.06.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ta blaszka z tyłu to nie jest blokada ona utrzymuje wario żeby nie rozchyliło się do wypadnięcia rolek sprawdź pasek może za cienki i nie wchodzi rolki jaka waga i wydech bo sito miło homologacje(czyt. blokady) |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 14-06-2010 20:03
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Rozumiem, w takim razie tej blaszki nie ruszam, dokładnie jutro sprawdzimy z kolegą wariator i wydech |
|
|
|
tomeczek12123 |
Dodany dnia 14-06-2010 21:14
|
Coś wiem
Postów: 170
Data rejestracji: 09.05.09
Pomógł: 7 Skąd: Opatów
Status upomnienia:
|
Takkk to Gaźnik na 100%
Sprawdz pierw to a potem szukaj blokad
Suzuki Karana R WR LC 2004r
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Katana_R_50/67525 |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 03-07-2010 11:50
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Odświeżam temat:
Na wariatorze nie było blokady, ale i tak wariator zmieniłem na polini speed control, na króćcu ssącym nie ma zwężki, wydech również nie posiada zwężki.
Dalej jest 50km/h max 55km/h
Przełożenia na razie zablokowane, czekam na paczkę, dam znać co będzie jak się zmieni przełożenia...
p.s. gaźnik podobnież mam 19mm i dużą dyszę, squter pali 10/100 może to jego wina...
Czy możecie powiedzieć mi jaka to może być marka tego gaźnika ? jest on dokręcany.
Edytowane przez mati23 dnia 03-07-2010 11:54 |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 03-07-2010 12:00
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
ehehehe xD No to tak
Gaźnik jest KAŻDY przykręcany najlepiej jakbyś dał nam jakieś foty tego gaźnika bo jasnowidzami nie jestesmy jesli masz duża dysze to sobie wymien na mniejsza dobra regulacja gaźnika i zmniejsza sie spalanie Suzi więc tyle odemnie
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 03-07-2010 12:18
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Ale myślę czy kupić seryjny gaźnik czy bawić się z tą 19mm ?
Myślę co bardziej się opłaca... |
|
|