mały v--max dlageczo ? czy to noramlne !
|
lukaszsz98 |
Dodany dnia 10-03-2010 08:05
|
Stały bywalec
Postów: 452
Data rejestracji: 18.07.09
Pomógł: 13 Skąd: wielkopolska
Status upomnienia:
|
witam
Wiem że był już o tym temat ale każda katana jest inna pod względem silnika ( mniej lub więcej przejechane rok itp... )
I chciałbym się dowiedzieć czy to jest normalne że moja katana jechała na full serii 55 km/h
a jak włożyłem parę części tuningowych wymienione są poniżej. I jedzie mi zaledwie 70 km/h
mój kolega ma katanę ( stara buda )z tego samego roku i i zwykła wersja tak ja moja i mu bez niczego jedzie 65 km/h
bardzo mnie to dziwi
może mam gdzieś blokadę nie sprawdzałem bo sam nie wiem gdzie one są
proszę o odpowiedzi
dzięki
proszę o zmianę działu
dziękuje
Edytowane przez lukaszsz98 dnia 10-03-2010 08:05
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne ) |
|
|
|
Patryjos |
Dodany dnia 10-03-2010 10:32
|
Początkujący
Postów: 83
Data rejestracji: 13.06.09
Pomógł: 0 Skąd: Ujazd Górny
Status upomnienia:
|
masz napewno blokade na tłumiku jak ją zdejmiesz to twoja katana poleci ci bez żadnych części tuningowych 65 km/h
Patryjos |
|
|
|
KACPERBA1900 |
Dodany dnia 10-03-2010 11:13
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 28.02.09
Pomógł: 23 Skąd: Rzeszów
Status upomnienia:
|
Rolki są za lekkie włóż 5g i powinno być lepiej!!!
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
Osiągi:
75km/h |
|
|
|
Krakus |
Dodany dnia 10-03-2010 11:30
|
Stały bywalec
Postów: 408
Data rejestracji: 09.12.09
Pomógł: 6 Skąd: Sucha/Zwoleń
Status upomnienia:
|
Patryjos jak zdjąć tą blokadę z tłumika...? sorry za offtop
Suzuki Katana R AY50 WRK1 rocznik 2001
Zapraszam na mój profil na PJ:www.polskajazda.p...Y_50/98790 |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 10-03-2010 14:17
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
nie ma blokady. zmień przełożenia.
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
Katanakmo |
Dodany dnia 10-03-2010 14:18
|
Stały bywalec
Postów: 352
Data rejestracji: 17.01.09
Pomógł: 5 Skąd: Sieroszewice/ KMO
Status upomnienia:
|
zawirowywacz spalin tam jest na tłumiku druga rurka co odchodzi od kolanka , trzeba ja odciąć i zaspawać w tym miejscu gdzie wychodzi z normalnego kolanka.Blokadę masz może na wariu ?
P.S@ przełożenia tez blokada ;/ masz na bank
Edytowane przez Katanakmo dnia 10-03-2010 14:21
Piszę poprawnie po polsku.
SuZuKi KaTaNa 99r
#Mechanika
*Cyl seria docieram
*LeoVince GP
*Przełożenia Top Racing 16/49
*Rolki 6g MF
#Optyka
*Lampa revo lexus style
*Klosze kierunków przód carbon
*Kierunki tył led
*Spojler R
*Parę zajebistych naklejek
V-MaX 80km/h rolki za ciezkie bo tak by było o 5 lekko wiecej |
|
|
|
Patryjos |
Dodany dnia 10-03-2010 14:41
|
Początkujący
Postów: 83
Data rejestracji: 13.06.09
Pomógł: 0 Skąd: Ujazd Górny
Status upomnienia:
|
Krzychu jest blokada mi najpierw też tak leciała a później sciągłem i leciała mi 65km/h
Patryjos |
|
|
|
Krakus |
Dodany dnia 10-03-2010 15:09
|
Stały bywalec
Postów: 408
Data rejestracji: 09.12.09
Pomógł: 6 Skąd: Sucha/Zwoleń
Status upomnienia:
|
Katanakmo dzięki... może się za to zabiorę
Suzuki Katana R AY50 WRK1 rocznik 2001
Zapraszam na mój profil na PJ:www.polskajazda.p...Y_50/98790 |
|
|
|
kolajkatana2004 |
Dodany dnia 10-03-2010 16:06
|
Stały bywalec
Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5 Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)
Status upomnienia:
|
no a ona nie zejdzie jak sie kupuje tłumik?? |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 10-03-2010 16:23
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
nie 5 g bo to bedzą za cięzki do sport wydechu 4 g najlepsze
pewnie masz zawirowacz spalin w wydechu
a sprawdzałes czy masz blokowane przełozenia ?
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
lukaszsz98 |
Dodany dnia 10-03-2010 18:23
|
Stały bywalec
Postów: 452
Data rejestracji: 18.07.09
Pomógł: 13 Skąd: wielkopolska
Status upomnienia:
|
jak mogę mieć blokadę tłumika przecież tuning jest wymieniony poniżej
jest to katana z 2001 roku więc ma blokadę przełożeń
a co rolek to testowałem 6 gram i v-max się nie zmienił więc włożyłem s powrotem włożyłem tamte
mnie tylko dziwi dlaczego katana full seria ( zwykła wersja ) z tego samego roku leci 65 a moja z taki tuningiem 70 Po Prostu To Jest Śmieszne
a może mam jakomś blokadę Wie może ktoś ????
bo ja tylko nie mogę zrozumieć dlaczego katana taka jak moja czyli ( moja i jego zwykła wersja i ten sam rok i produkcja ta sama I prawie mnie do gania na full seri a ja z takim tuningu po winem jechać 80 tak ja inne
może ktoś mi to wytłumaczy ???
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne ) |
|
|
|
luukiwitek |
Dodany dnia 10-03-2010 18:41
|
Coś wiem
Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3 Skąd: kietrz okolice raciborza
Status upomnienia:
|
lukaszsz98 napisał/a:
jak mogę mieć blokadę tłumika przecież tuning jest wymieniony poniżej
jest to katana z 2001 roku więc ma blokadę przełożeń
sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie !!! Katana ma blokowane przełozenia i prędkóśc max jaka osiągniesz to będzie 70 nawet jak wsadzisz cylek hebo monstan replica , gazior dellorto 21 , wydech yasiek c16 i sprzęglo poliniak 2 g i wariator betella jakis tam !! one poprostu są za któtkie i nie wyciągniesz z nich więcej !! zobacz na inne moto pokręc tylnim kołem w innym moto a potem katanie zobaczysz róznice !!
Niekture spotrowe tłumiki rózniez były blokowane w rózne sposoby !! i ten twój technigas jest jednym z takich kominów podobnie robi leovince i stage 6
Edytowane przez luukiwitek dnia 10-03-2010 18:43
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt
optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil> |
|
|
|
ostryTBG |
Dodany dnia 10-03-2010 18:52
|
Coś wiem
Postów: 274
Data rejestracji: 04.06.09
Pomógł: 4 Skąd: Tarnobrzeg
Status upomnienia:
|
jezeli kupiles nowy tlumik tecnigasa (mam taki sam) to zeby sklep mogl to sprzedac tlumik musi miec homologacje czyli blokade. W tecnigasie next r chrom masz blokade na samym poczatku tłumika jest to taka zwezka przyspawana na jeden spaw (dotkniecie spawarka) taki lejek wsadzony odkrec tlumik i przy poczatku tlumika (od strony cylindra) jest ta zwezka.
Zobacz tez ile masz obrotów dzwonu na jeden obot koła.
Zobacz czy nie masz tulejki takiej podkladki miedzy przeciwtalerzem wariatora a wariatorem.
Jezeli usuniesz te zwezki itd to bedziesz miał za lekkie rolki.
Sprezynki sprzegla tez robia swoje bo sa to sprezynki +50% takie jak ja mam i jednak zabieraja troche v-maxu najlepiej +15 sprezynki załoz albo seryjne.
Blokada tez moze byc dysza w gazniku np 55. Ja mam 55 i dzisiaj kupiłem 65 bede zakładał a gaznik mam 12 mm
Jezeli pomogłem kliknij pomogł) Pozdrawiam;D
Ps. Luukiwitek ja miałem blokowane przelozenia i jakos 80 na tlumiku i cylku leciałem
Edytowane przez ostryTBG dnia 10-03-2010 18:56
http://www.polska...R_50/70242
Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu
Perspektywy:
Przedlozka amorka
Nowe malowanie
http://www.scoote.../7669.html |
|
|
|
lukaszsz98 |
Dodany dnia 10-03-2010 19:00
|
Stały bywalec
Postów: 452
Data rejestracji: 18.07.09
Pomógł: 13 Skąd: wielkopolska
Status upomnienia:
|
0stryTGB mógłbyś mi to dokładniej wytłumaczyć na temat tej blokady w tłumiku
dało ci to cos na v-max
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne ) |
|
|
|
luukiwitek |
Dodany dnia 10-03-2010 19:07
|
Coś wiem
Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3 Skąd: kietrz okolice raciborza
Status upomnienia:
|
@ostryTBG
próbowałem to trochę bardziej zoobrazować lukaszsz98
a co do tego pytania tak jak sciągniesz ta zwężkę to poleci więcej i będzie wiecej dymił i nawet palił tyle ze musisz wtedy wyregulowac go wsadzając inne rolki i sprężyny sprzęgła i centralną spręzynę...
blokada na tłumiku :
odkręcasz wydech od cylindra
bierzesz go do rąk i w miejscu w którym wchodzi ,,tłumik do cylindra '' jest załozony taki jak by pierscien który ogranicza wydobywanie sie spalin , biezesz plastki śrubokręt i podwarzasz go ze wszystkich stron aż zejdzie ,tylko sciągając go stracisz homologację ale i tak jak na hamownie skierują to jak pojedzie więcej niż ~50 km/h to mandacik będzie albo skasują dowód
Edytowane przez luukiwitek dnia 10-03-2010 19:10
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt
optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil> |
|
|
|
ostryTBG |
Dodany dnia 10-03-2010 19:44
|
Coś wiem
Postów: 274
Data rejestracji: 04.06.09
Pomógł: 4 Skąd: Tarnobrzeg
Status upomnienia:
|
ale to sobie zalozy seryjny tlumik na razie ma mu to jechac
tecnigas dal mi jakies +15 km/h na v-max bo jechała mi 55 z sportowym cylkiem;/ a po zalozeniu tlumika, rolek dodanych do tłumika, sprezynek hebo czerwonych i centralnej +15 leciał mi jakies 80 km/h z wyje**nym przyspieszeniem wiec wylam srubokretem ta blokade tak jak powiedział luukiwitek ;D i wyreguluj sobie gaznik. a moze nawet nie bedzia potrzebna regulacja
http://www.polska...R_50/70242
Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu
Perspektywy:
Przedlozka amorka
Nowe malowanie
http://www.scoote.../7669.html |
|
|
|
lukaszsz98 |
Dodany dnia 11-03-2010 14:38
|
Stały bywalec
Postów: 452
Data rejestracji: 18.07.09
Pomógł: 13 Skąd: wielkopolska
Status upomnienia:
|
na razie nie sprawdzę bo mam złamaną ręke i wtedy zobaczę
dzięki za odpowiedzi jeśli tej blokady nie będzie to napiszę znowu
a powiedz mi tylko jeszcze głęboko jest ta blokada w tecnigasie czy jest ona widoczna ??
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne ) |
|
|
|
ostryTBG |
Dodany dnia 11-03-2010 15:40
|
Coś wiem
Postów: 274
Data rejestracji: 04.06.09
Pomógł: 4 Skąd: Tarnobrzeg
Status upomnienia:
|
ona jest na samym poczatku widac ja od razu. A na wariatorze tez jest taka blokada http://www.metaca..._2_tuning/ . To bardzo łatwo mozna zrobic wiec jak ci sie reka zrosnie to rob
http://www.polska...R_50/70242
Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu
Perspektywy:
Przedlozka amorka
Nowe malowanie
http://www.scoote.../7669.html |
|
|
|
lukaszsz98 |
Dodany dnia 11-03-2010 15:54
|
Stały bywalec
Postów: 452
Data rejestracji: 18.07.09
Pomógł: 13 Skąd: wielkopolska
Status upomnienia:
|
a gdzieś jeszcze są ...
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne ) |
|
|
|
ostryTBG |
Dodany dnia 11-03-2010 16:04
|
Coś wiem
Postów: 274
Data rejestracji: 04.06.09
Pomógł: 4 Skąd: Tarnobrzeg
Status upomnienia:
|
najwazniejsza to przelozenia....jeszcze takie male to dysza w gazniku (wymienic na wieksza) i za maly krociec ssacy
http://www.polska...R_50/70242
Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu
Perspektywy:
Przedlozka amorka
Nowe malowanie
http://www.scoote.../7669.html |
|
|