Witam mam suzuki katana z 2003 roku chłodzoną powietrzem na wtrysku. Katana rok temu była sprowadzona z niemiec więc nie wiem co w niej było wymieniane lecz była ulepszana bo ma sportowy tłumik a z części mechanicznych nie wiem co było zmienione.
Jest ona mocna, ma dobre przyspieszenie lecz po sprowadzeniu zauważyłem jeden duży problem np. odpalam katanę i jadę się przejechać jakieś 5km to już po przejechaniu 2km ale przy ostrej jeździe zamula mi ją i maks. prędkość to 30km jadę tak z 500m i nagle się odblokowuje i znowu jedzie maksymalną prędkością , za kolejne 500m znowu się zamula i tak w kółko.
Myślę co ona się grzeje bo po odstawieniu na parę minut jeździ ale później znowu ma muła tak więc co z tym fantem mam zrobić ponieważ chciałbym to naprawić bo katanę zamierzam sprzedać a nie chcę komuś wcisnąć bubla;)
człowieku nie ma katan chłodzonych powietrzem na wtrysku sa tylko chłodzone ciecza di-tech więc tu kitu nie wciskaj bo sam mam ditecha przerobionego i wiem na ten temat duzo i Ty na 100% nie masz di-techa na powietrze a masz kopke ? czy nie ? i jak odpalasz katane to słyszysz pompke jak kluczyk przekrecisz ? Ja miałem tak z di-techem to miałem wtrysk jebniety i mi powiedzieli 1000+ zł za wtrysk i 400 za robote wieć podziekowałem .
Szalinkofura napisał/a:
człowieku nie ma katan chłodzonych powietrzem na wtrysku sa tylko chłodzone ciecza di-tech więc tu kitu nie wciskaj bo sam mam ditecha przerobionego i wiem na ten temat duzo i Ty na 100% nie masz di-techa na powietrze a masz kopke ? czy nie ? i jak odpalasz katane to słyszysz pompke jak kluczyk przekrecisz ? Ja miałem tak z di-techem to miałem wtrysk jebniety i mi powiedzieli 1000+ zł za wtrysk i 400 za robote wieć podziekowałem .
Powiem ci tak ja w mechanice się nie znam ale jak pierwszy raz miałem tą katanę to po obejrzeniu jej myślałem że ma gaźnik dopóki nie przyszedł znajomy niby to znawca i powiedział że to jest wersja na wtrysku więc już zwątpiłem i tak pisze że wtrysk. A co do kopki to ją posiadam